نکات مهم در مورد لیفت سینه با لیزر

  یکشنبه، 01 فروردین 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
نکات مهم در مورد لیفت سینه با لیزر
نکات مهم در مورد لیفت سینه با لیزر را در این بخش از ساعد نیوز برای شما گرد آوری کرده ایم اگر تصمیم به انجام این کار را دارید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

لیفت سینه با لیزر یک تکنیک پیشگام و منحصر به فرد است. این روش شامل استفاده از لیزر Smartlipo MPX برای لیفت پستان بدون درد، کبودی و بدون نیاز به دوران نقاهت است. قبل از معرفی روش لیفت سینه با اسمارت لایپو MPX ،عمل جراحی تنها گزینه بالا کشیدن سینه شل و آویزان و افتاده بود و مانند بیشتر عمل های جراحی ،عمل لیفت پستان جای زخم قابل مشاهده و نیاز به دوران بهبودی دارد. این مسئله هم برای بیماران و هم جراحان چالش برانگیز است.

لیزر کردن سینه برای خانم هایی که پستان هایشان اندکی افتادگی ناشی از زایمان ، پیری یا کاهش وزن دارد، مناسب است. در این روش ، پوست را بالای سینه ها سفت می کنند که در بیشتر موارد ۴ تا ۵ سانتی متر سینه بالا می آید. همه این نتایج بدون درد، کبودی و تورم، بدون نیاز به دوران ریکاوری است و نتایج فوری به همراه دارد که طی چند هفته بعد از انجام عمل مشخص می شود با این حال این روش درمانی برای سینه های بسیار بزرگ مناسب نیست.فناوری لیزر شامل استفاده از لیزر خاص ضربان ساز Nd: YAG با دو طول موج است که برای لیفتینگ غیر تهاجمی و سفت کردن پوست در بالا و اطراف بافت پستان کار می کند. این درمان در کاهش افتادگی پستان و بافت اطراف مؤثر و ایمن است.

انرژی لیزر بافت را سفت می کند پس این تکنولوژی برای فرآیند پیکرتراشی و بادی کانتورینگ بسیار کاربردی است و در فرآیند لیفت پستان موثر واقع شده است. این درمان همچنین باعث افزایش تولید کلاژن شده و منجر به سفت تر و محکم تر شدن سینه ها و بهبود وضعیت پوست می شود. این عمل به طور کلی بدون خونریزی و به ندرت با ناراحتی کمی همراه است.

لیفت سینه موجب برطرف شدن افتادگی و شل شدگی سینه ها می شود و همچنین مشکل عدم تقارن سینه ها را برطرف می کند و ظاهری جوان و زیبا به سینه ها می بخشد. در صورتی که حجم سینه های شما بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک است، ممکن است انجام جراحی کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه ,همراه با لیفت سینه به منظور رفع افتادگی سینه به شما توصیه شود.

زنان بسیاری تاکنون عمل لیفت سینه (ماستوپکسی) بدون جراحی را انجام داده اند و با هیچ مشکل خاصی مواجه نشده و به نتایج رضایت بخشی دست یافته اند. در صورتی که شما از حالت افتادگی سینه های خود ناراضی هستید، می توانید با انجام لیفت سینه حالت شل شدگی سینه های خود را برطرف کنید و همچنین فرم سینه ها و سفت بودن آن را بهبود دهید. انجام این کار موجب رضایت شما از بدنتان و افزایش اعتماد به نفس شما می شود. با انجام لیفت سینه:

  • فرم، برجستگی و تقارن سینه های شما بهبود پیدا می کند.
  • سینه های شما ظاهر جوانتری پیدا می کند.
  • شما ظاهر بسیار جذابتری در لباس های خود خواهید داشت و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید.

لیفت سینه با لیزر چگونه انجام می شود؟

در عمل لیزری لیفت سینه، جراح با استفاده از اشعه لیزر حالتی شبیه به یک سینه بند یا سوتین داخلی ایجاد می کند. این روش ممکن است به تنهایی تمام مشکل افتادگی سینه را برطرف نکند و معمولا مکملی برای جراحی ماموپلاستی یا لیفت سینه مرسوم است. ایجاد سینه بند داخلی که معمولا در قسمت زیرین سینه قرار دارد باعث نگه داشتن و بالا کشیدن بافت سینه می شود. علاوه بر این اشعه لیزر روند ساخت کلاژن را تحریک می کند که خود یکی از راههای افزایش مقاومت سینه در برابر افتادگی است.

کاربردهای لیفت سینه با لیزر

افتادگی سینه مشکلی شایع در میان بانوان است و می توان گفت تمام بانوان در نهایت دچار این مشکل می شوند. افتادگی در قسمت سینه ها می تواند به دلیل کهولت سن، بارداری، شیردهی و کاهش وزن زیاد رخ دهد. ممکن است این افتادگی باعث ظاهر نامناسب و به هم خوردن تناسب اندام در بانوان شود. به همین دلیل برای جبران این مشکل روش های زیادی ابداع شده که یکی از روش ها، لیفت سینه با استفاده از لیزر است. این روش برای افرادی که به هر دلیلی قصد انجام جراحی ندارند، گزینه ایده آلی است. با انجام لیفت سینه با لیزر می توان باعث رفع عدم تقارن سینه ها، از بین بردن حالت افتادگی و کوچک کردن جزئی سینه ها شد. این عمل با استفاده از اشعه لیزر باعث بالا بردن موقعیت سینه و فرم بهتر برای آن می شود. استفاده از لیزر برای لیفت سینه باعث تحریک ساخت کلاژن شده و نتایج حاصل از عمل را بهبود می بخشد و به همین دلیل بعد از لیفت سینه، پوست خود را با فرم جدید تطبیق می دهد. بسیاری از پزشکان معتقدند که لیفت سینه با استفاده از لیزر، مکمل جراحی زیبایی سینه بوده و به تنهایی برای افرادی که سینه های بزرگ و افتاده دارند، کارایی مناسب را ندارد.

ماندگاری لیفت سینه با لیزر چقدر است؟

ماندگاری لیفت سینه با لیزر یا همان ماموپلاستی با لیزر در شرایط ایده آل، همیشگی است. اگر سایز و میزان افتادگی سینه ها زیاد بوده و فرد پس از انجام عمل باردار شود، ممکن است مشکل مجددا ظاهر شود. در صورتی که فرد قصد کاهش یا افزایش وزن داشته باشد باید به تدریج این کار را انجام دهد تا سینه ها تحت استرس قرار نگرفته و دچار افتادگی مجدد نشوند.

مراقبت های بعد از عمل لیفت سینه با لیزر

بعد از انجام عمل لیفت سینه با لیزر نیاز است تا اقدامات خاصی صورت گرفته تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری شده و نتایج به خوبی اعمال شود. در این بخش به بیان مراقبت های بعد از لیفت سینه با لیزر خواهیم پرداخت.

  • تا یک ماه پس از ماموپلاستی با لیزر نباید مشروبات الکلی و سیگار مصرف شود.
  • تا چند روز پس از عمل نباید کار سنگینی انجام داد.
  • تا جایی که ممکن است باید توجه داشت که فشاری به سینه وارد نشود.
  • بهتر است بیمار به حالت طاق باز بخوابد.
  • یک هفته پس از لیفت سینه با لیزر می توان ورزش سبک را آغاز کرد.
  • تا چند روز بهتر است فرد رانندگی نکند.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (590 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان