دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

لندن یا تهران؟ نوه رهبر انقلاب در کجا به دنیا آمد و چقدر هزینه تولد او شد؟ 

سه شنبه، 19 مهر 1401
ساعدنیوز: «در فضای مجازی فیلمی به‌دروغ منتشر کردند که آقای مجتبی خامنه‌ای و همسرش و مادر همسرش به‌همراه ۲۰ محافظ به لندن رفتند و یک طبقه یک هتل گرانقیمت را اجاره کردند و ۲ ماه آنجا ماندند تا فرزندشان دنیا آمد.»

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و پدر همسر حجت الاسلام سید مجتبی خامنه ای فرزند رهبر معظم انقلاب، در ویدئویی که به تازگی از یکی از سخنرانی های وی در مسجدی در تهران منتشر شده است، با انتقاد از برخی دروغ پردازی ها در فضای مجازی، به ماجرای تولد نوه رهبر انقلاب اشاره کرده است.

پیش از این شایعاتی درخصوص محل و هزینه تولد فرزند حجت الاسلام مجتبی خامنه ای در لندن در فضای مجازی منتشر شده بود که بعضاً نیز به این شایعات پاسخ داده شده بود.

حدادعادل در فیلم سخنرانی می گوید: در فضای مجازی فیلمی به دروغ منتشر کردند که آقای مجتبی خامنه ای و همسرش و مادر همسرش به همراه 20 محافظ به لندن رفتند و یک طبقه یک هتل گرانقیمت (شرایتون یا هتل دیگری) را اجاره کردند و 2 ماه آنجا ماندند تا فرزندشان دنیا آمد و یک میلیون پوند نیز خرج تولد این بچه کردند.

حدادعادل می گوید: بعد هم دروغ دیگری گفتند که وقتی خانم های مسئولین می خواهند از این بچه اسم ببرند، آن را به نام نوزاد یک میلیون پوندی صدا می کنند.

وی ادامه می دهد: این دروغ به قدری پیچید که برخی دوستان و نزدیکان از بنده یا خانواده ما پرسیدند "چطور دختر شما به لندن رفت و به ما چیزی نگفتید و ما متوجه نشدیم؟".

حدادعادل این ماجرا را دروغی بزرگ تر از مثل معروف «خسن و خسین دختران معاویه هستند» دانست و گفت: این بچه در بیمارستان رسالت زیر پل سیدخندان (تهران) که یک بیمارستان معمولی و درجه3 است به دنیا آمد و پزشک او هم خانم دکتر وحیددستجردی بود که هیچ دستمزدی هم برای این کار نگرفت و هزینه تولد این نوزاد هم 500هزار تومان شد.

حدادعادل در انتها می گوید برای اینکه مردم را به رهبر انقلاب بدبین کنند چینن دروغی را ساختند و حتی تصویر دروغی هم به جای مادر و پدر این کودک منتشر کردند.


9 پسندیدم 10 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مجتبی‌طالبیان
2 سال پیش

تا‌کور‌شود‌هرکه‌نتوان‌دید‌قربونت‌سید‌علی‌جان،🇮🇷✌️
پاسخ
مجتبی‌طالبیان
2 سال پیش

تا‌کور‌شود‌هر‌نتوان‌دید‌قربونت‌سید‌علی‌جانم،🇮🇷✌️
پاسخ
رضا
2 سال پیش

فدات ٱقاجان .....خیلی ٱقایی ..لعنت بر منافق
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

جانم فدای رهبرم...
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

درود بر شما احسنت
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

جانم فدای رهبرم زنده باد رهبرم مرگ بر منافقین مزدور
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

جانم فدای رهبرم زنده باد رهبرم مرگ بر منافقین مزدور
پاسخ
امیر
2 سال پیش

چه دروغ ابلهانه ای اگه راست بود مطمئن باشید رسانه های لندن بیشترین خوشحالی داشتن تا جو سازی کنن.
پاسخ
حسین ذبیحی
2 سال پیش

عشق فقط خامنه ای رهبرم......
پاسخ
رضا
2 سال پیش

درود خدا بررهبر انقلاب ولعنت خدا برمنافقین ودشمنان او که اینقدرشایعه می‌کنند.به دروغ هرچه می‌خواهند می‌گویند وزیر خدا گریبان آنها را خواهدداشت مرگ برامریکای کودک کش وانگلیس جنایت کار که تمام زیر سرانهاست
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم