دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

لنج باری در آب‌های خلیج فارس غرق شد 

شنبه، 10 فروردین 1398
کد خبر: 28669
ساعد نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد: شش خدمه ی موتور لنج باری غرق شده در آب‌های خلیج فارس در حوالی آب‌های بندر دیر با تلاش امدادگران از غرق شدگی نجات یافتند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، سیاوش ارجمندزاده عنوان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به ایستگاه‌های مخابراتی و امدادرسانی دریایی برای پاسخگویی به مشکلات دریانوردان مجهز است.

وی افزود: دریانوردان در صورت نیاز به امدادرسانی بدون گرفتن کد با هر نوع تلفن می‌توانند از طریق شماره تلفن 1550 با امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردان استان بوشهر ارتباط تلفنی برقرار کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: امدادگران دریایی با تجهیزات ویژه‌ی امدادی برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان به طور شبانه‌روزی در حالت آماده باش هستند.

ارجمندزاده با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در آب‌های دیر گفت: بلافاصله پس از اعلام نیاز به امدادرسانی موتور لنج باری که در مسیر دبی به بندر گناوه در تردد بود، شناور ناجی هشت به موقعیت اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد جوی عملیات امداد و نجات به لنج حادثه دیده تا اوایل بامداد امروز طول کشید و امدادگران توانستند هر شش خدمه‌ی این شناور را نجات داده و به اسکله دیر منتقل کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به غرق شدن لنج یاد شده به دلیل آبگرفتگی شدید در محل حادثه، اظهار کرد: در حال حاضر ملوانان این لنج در سلامت کامل به سر می برند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی