لیست قیمت فایبر سمنت ✅ فروش فایبر سمنت برد 77212503-021

  سه شنبه، 22 اسفند 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
لیست قیمت فایبر سمنت ✅ فروش فایبر سمنت برد 77212503-021
لیست قیمت فایبر سمنت، فروش فایبر سمنت در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت مناسب. فروش پانل سیمانی توسط ایمن سازان، بهترین نمایندگی فایبر سمنت در تهران و ایران.

فایبر سمنت، انتخابی ایده آل

فایبر سمنت، محصولی نوین و پیشرو در صنعت ساخت و ساز است که به دلیل مزایای منحصر به فرد خود، به عنوان جایگزینی ایده آل برای مصالح سنتی مانند آجر، بلوک و گچ شناخته می شود. این محصول از ترکیب سیمان، الیاف سلولز، مواد افزودنی و آب ساخته شده و در ضخامت ها و ابعاد مختلف تولید می شود.

لیست قیمت فایبر سمنت با بهترین قیمت و کیفیت

لیست قیمت فایبر سمنت به عوامل مختلفی از جمله ضخامت، ابعاد، برند و نوع آن بستگی دارد. برای اطلاع از لیست قیمت فایبر سمنت و همچنین دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب و خرید فایبر سمنت متناسب با نیاز شما، می توانید با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ما در تیم فروش، با ارائه اطلاعات کامل و دقیق، شما را در انتخاب بهترین فایبر سمنت با مناسب ترین قیمت راهنمایی خواهند کرد.

لیست قیمت خرید فایبر سمنت برد ساده

شرح

ضخامت

ابعاد (mm)

بسته بندی

واحد

قیمت (ریال)

فایبر سمنت برد

4

1200×2400

120 ورق

مترمربع

1/500/000

فایبر سمنت برد

6

1200×2400

90 ورق

مترمربع

2/000/000

فایبر سمنت برد

8

1200×2400

70 ورق

مترمربع

3/000/000

فایبر سمنت برد

10

1200×2400

60 ورق

مترمربع

3/300/000

فایبر سمنت برد

12

1200×2400

50 ورق

مترمربع

3/600/000

فایبر سمنت برد

18

1200×2400

40 ورق

مترمربع

5/000/000

لیست قیمت خرید فایبر سمنت برد طرح چوب

فایبر سمنت طرح چوب

8

200×2400

6 ورق

مترمربع

3/200/000

علاوه بر قیمت، هنگام خرید فایبر سمنت باید به کیفیت آن نیز توجه کنید. فایبر سمنت با کیفیت باید دارای سطح صاف و یکدست باشد و هیچ گونه اعوجاج، انحنا، تغییر ضخامت، ترک، خوردگی یا نقصی در آن وجود نداشته باشد. همچنین، باید از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد تا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد.

خرید فایبر سمنت

مزایای فایبر سمنت:

مقاومت بالا:

فایبر سمنت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، رطوبت، حشرات، آتش سوزی و ضربه بسیار مقاوم است.

وزن سبک:

فایبر سمنت در مقایسه با مصالح سنتی، وزن بسیار سبکی دارد که سبب کاهش بار مرده ساختمان و سهولت در نصب و اجرا می شود.

قابلیت انعطاف پذیری:

فایبر سمنت به دلیل وجود الیاف سلولز، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و می توان از آن در نماهای منحنی و طرح های مختلف استفاده کرد.

قیمت فایبر سمنت

عایق حرارتی و صوتی:

فایبر سمنت به دلیل ماهیت خود، عایق حرارتی و صوتی مناسبی است و می تواند در کاهش مصرف انرژی و ایجاد فضایی آرام نقش موثری داشته باشد.

فروش فایبر سمنت

زیبایی:

فایبر سمنت در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود و می تواند زیبایی منحصر به فردی به نمای ساختمان شما ببخشد.

فروش فایبر سمنت

شرکت ایمن سازان، بهترین نمایندگی فایبر سمنت در تهران:

شرکت مهندسین مشاور ایمن سازان، مفتخر است که به عنوان ارائه دهنده برتر فایبر سمنت در ایران و همینطور بهترین نمایندگی فایبر سمنت در تهران، این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان خود عرضه کند.

همکاران ما در تیم فروش، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در خصوص انتخاب و خرید فایبر سمنت مناسب با نیاز شما هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با ما تماس بگیرید.
0912-6834068 021-77212503

آدرس سایت: imensazan-co.com


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (515 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (108 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (78 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (16 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر)
تیتر امروز   
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان برای دامادی من با فولکسشان شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
روش جدید احیای قلب در 3 دقیقه
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
برای جلوگیری از هک شدن موبایل چه کنیم؟
دانلود آهنگ جدید "نازنین" امیرعباس گلاب+فیلم/ زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم ...
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای پوشیدن شلوار تنگ و پاره و مانتو نامتعارف +عکس
رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!