دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

لیستی جالب از بازیگران مشهور و محبوب ایرانی که تا بحال کسی همسرشان را ندیده است/ از مهران مدیری تا سوگل طهماسبی+عکس 

چهارشنبه، 04 مهر 1403
کد خبر: 410124
ساعدنیوز: اغلب بازیگران و چهره های مشهور سینما و تلویزیون ایران عکس همسرشان را در فضای مجازی منتشر کرده اند اما برخی هم بعد از ازدواج عکسی از همسرشان دیده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، سلبریتی ها یکی از پرطرفدارترین اقشار جامعه هستند که هواداران زیادی دارند و دانستن جزئیات زندگی هنرمند محبوبشان برایشان جذاب است. یکی از مهم ترین دانستنی ها برای هواداران بازیگران و چهره ها دانستن رازهایی از زندگی مشترک آنهاست.

پوریا پورسرخ بازیگر تلویزیون و سینمای ایران یکی دیگر از چهره هایی است که تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.پوریا پورسرخ در سال 1398 در42 سالگی ازدواج کرده و این خبر را به‌صورت رسمی در برنامه سال تحویل 99 تایید نمود.

سوگل طهماسبی دختر اصیل و صبور سینما و تلویزیون است که 24 مرداد 98 در 34 سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکسی از حلقه ها و دستان آقای داماد اعلام کرد.همچنین چند عکس از مراسم عقد و ازدواج سوگل طهماسبی با لباسی موقر و زیبا منتشر شد که در همه عکس ها چهره آقای داماد مشخص نیست و این را می رساند که خانم بازیگر مایل به منتشر نمودن هویت و عکس همسرش در فضای مجازی نیست.

یکی از بازیگران سرشناسی که تابحال عکسی از همسرش را منتشر نکرده است مهران مدیری است. مهران مدیری کارگردان ، بازیگر ، خواننده و مجری کشورمان سالهاست که زندگی مشترک را آغاز کرده است اما در هیچ مراسمی به همراه همسرش حاضر نشد و تابحال عکسی از همسرش نه در فضای مجازی و نه در رسانه ها منتشر نشده است.

علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از چهره های طناز دنیای هنر است که بازیگری را از دوران نوجوانی آغاز کرد و بخاطر نقش های کمدی طرفداران زیادی دارد.علی صادقی یکی دیگر از بازیگرانی است که سالهاست ازدواج کرده و جزو هنرمندان متاهل است اما تابحال هیچ عکسی از همسرش را به اشتراک نگذاشته است.

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که چند سالی است به جرگه متاهلین پیوسته اما تابحال هیچ عکسی از همسرش شیوا کاکاخانی منتشر نشده است.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "مادر بی‌مسئولیت" این «کودک رها شده» را در 4 ثانیه طلایی پیدا کنند
حسن ریوندی : برق کوچه مون رفت کُفری شدم زنگ زدم اداره برق گفتم کوچه رو‌به‌رو برق داره ما نداریم ، گفتن الان درست میکنیم 5 دقیقه بعد برق اونام رفت
سعید معروف: خانمی که با بنر اومده بود سالن خواستگارم نبود این خانوم 70 سالشه ، خدا رو شکر هرکسی منو از 100 متری میبینه در میره
تبدیل پایان نامه به مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی خانه اش با تیر برق به جای ستون/ تن همه مهندسا رو به لرزه انداخت +فیلم
ریما رامین فر : پایتخت 3 یه گوساله داشتیم 3 صبح نشست وسط خونه و بلند نشد ، آقای خمسه گفت گوساله فهمید الان وقت کار نیست ما نفهمیدیم
رنگی‌هایی که در جهان به نام ایران ثبت و شناخته شدند!+ تصاویر
رونمایی شاهرخ استخری از دفتر کارش در بلژیک برای اولین بار+عکس/ من عاشق محیطش شدم😍