دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

مادر علی انصاریان: على کجا نامزد داشت؟ مگر می شود على نامزد داشته باشد و من ندانم؟؛ من و علی عاشق و معشوق بودیم+ عکس 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
ساعدنیوز: دعای یک بانو در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد. بانویی که مدعی بود 5 سال با علی انصاریان نامزد بوده اما حالا مادر علی انصاریان در درد دل هایش برای آرش ظلی پور مجری تلویزیون که رفیق صمیمی پسرش بود، از این شایعه ها گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، آرش ظلی پور مجری تلویزیون که رفیق صمیمی مرحوم علی انصاریان بود، هر روز سر مزار این پیشکسوت فقید فوتبال حاضر می شود و امروز هم در گفتگویی که مادر علی انصاریان داشت، گلایه های ننه علی در واکنش به شایعه هایی پیرامون پسر مرحومش پس از فوت وی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه پست اینستاگرامی آرش ظلی پور را می خوانید:

امروز چند کلمه اى با ننه على حرف زدم ... هنوز اشک از چشمانش جاری است و هنوز داغ على برایش غیر قابل باور ... فقط گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد ...
میان اشک ها و هق هق ها چند جمله اى گفت که جگرم آتش گرفت. از شایعه ها و حرف و حدیث عده اى از خدا بى خبر دلش خون بود.
می گفت:
"چرا آخه این حرف ها رو می زنند؟ مگر این ها از خدا ترس ندارند؟ مگه پدر مادر بالاى سرشان نبوده است؟! على همه چیز زندگی اش را براى من تعریف می کرد ... هر چیزی اتفاق می افتاد، به من می گفت ... حالا هر روز یکى می گوید من نامزدش بودم! على کجا نامزد داشت؟ من و على عاشق و معشوق بودیم ... مگر می شود على نامزد داشته باشد و من ندانم؟ این ها از خدا نمی ترسند که دروغ می گویند! تو رو خدا این حرف ها را بنویس ..."
داشتم فکر مى کردم چقدر آدم باید کثیف و پست باشد که دل مادرى که هنوز نتوانسته است با داغ رفتن فرزندش کنار بیاید را بشکند! برخی افراد مجازى مثل قارچ زاد و ولد می کنند و هر روز ما با توجه کردن به آنها، بزرگ ترشان می کنیم ... افرادی که سال ها در عرصه هاى مختلف دست به دست شدن و به هیچ جایى نرسیدند و حالا از مرگ یک نفر دنبال دیده شدن و جلب توجه هستند! به این آدم ها باید ترحم کرد نه توجه!
فقط افسوس و افسوس و هزاران افسوس ..


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرایی درجه یک و مخصوص از شیدا مقصولو همسر مورایس در اولین سفر به کشور همسرش؛ یک تکه میوه دراگون با پرتقال و زیتون با پوره سیب زمینی و ماهی گریل شده+عکس
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس
سوپ داغ، انتخاب فاطیما بهارمست بعد از اسکی سواری خفن در پیست معروف+عکس/نغمه‌یِ آقا هاشم ورزش لاکچری میکردن و ما خبر نداشتیم!
مسعود پزشکیان: همیشه در نماز می‌گوییم صراط مستقیم؛ ولی تحمل شنیدن یک نظر مخالف را نداریم+ویدیو
بیدار کردن علیرام نورایی از خواب خوش صبحگاهی به دست پسرش با مجسمه‌های T -REX +ویدیو/ مذاکره مسالمت آمیز آقای بازیگر با نویان برای خوابیدن بیشتر😂
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه