دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

مادری که برای کشتن دخترش قاتل اجیر کرد! / بی رحم ترین قاتل کرایه ای این بار در هند! 

چهارشنبه، 25 مهر 1403
کد خبر: 413365
ساعدنیوز: زن هندی که برای کشتن دخترش قاتل اجاره‌ای استخدام کرده بود، به دست دخترش و قاتل اجاره‌ای به قتل رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ یک ماه پیش یک مادر هندی که از رفتار دخترش به ستوه آمده بود نقشه عجیبی کشید. دختر او مدام از خانه فرار می‌کرد و شرارت‌هایش باعث شده بود که آلکا چندین بار نزد پلیس از دخترش شکایت کند اما همه اینها باعث نشده بود که دخترش سر به راه شود.در این شرایط بود که آلکا تصمیم گرفت یک قاتل اجاره‌ای استخدام کند و دخترش را به قتل برساند؛ اتفاقی که نتیجه‌ای کاملا عکس داشت.

آلکا بعد از مدتی تحقیق، شروری به نام سابهاش سینگ را که به تازگی پس از گذراندن محکومیت 10 ساله‌اش از زندان آزاد شده بود در ازای 50 هزار روپیه برای قتل دخترش استخدام کرد. آلکا به قاتل اجاره‌ای گفت که من دخترم را به خانه می‌کشانم و تو در کمین او باش و پس از ربودنش، وی را به قتل برسان. این زن تصور می‌کرد نقشه‌اش حساب شده و بی‌نقص است غافل از سرنوشتی که در انتظار خودش بود.

بر اساس گزارش پلیس محلی، قاتلی که آلکا استخدام کرده بود از قضا به تازگی با دختر او ارتباط دوستی برقرار کرده و عاشق وی شده بود. وقتی قاتل اجاره‌ای فهمید که سوژه‌اش، دختر موردعلاقه خودش است، ماجرا را برای وی تعریف کرد و آن دو تصمیم گرفتند یک قتل دروغین را طراحی کنند. قاتل اجاره‌ای بعد از ربودن دختر آلکا همراه وی به خارج از روستا رفت و تصاویری جعلی از صحنه قتل تهیه کردند. سپس این تصاویر را برای آلکا فرستاد و به او اطمینان داد که دخترش را کشته است. این اما پایان ماجرا نبود، چرا که قاتل اجاره‌ای به همراه دختر موردعلاقه‌اش نقشه قتل آلکا را کشیدند تا از او انتقام بگیرند و به این ترتیب بعد از ورود به خانه، وی را خفه کردند.

با کشف جسد آلکا پلیس تحقیقاتش را برای پیدا کردن قاتلان آغاز و با دستگیری دختر مقتول، اسرار جنایت فاش شد و جست‌وجو برای دستگیری قاتل اجاره‌ای ادامه دارد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
واکنش پسر هادی چوپان به نایب قهرمانی گرگ پارسی در مستر المپیا 2024: قهرمانیت مبارک بابا! +عکس
خودروی لاکچری و لوکس مهرداد صدیقیان، وحید سریال داریوش/ ماشین نگو عروسک بگو😍+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
رامبد جوان: اینکه چرا دختر من در کانادا به دنیا آمد یه چیز خونوادگیه و لزومی نمی‌بینم جزء به جزء‌اش رو توضیح بدم؛ ما مجبور بودیم+ویدیو
(ویدئو) واکنش مبینا نعمت‌زاده به انتشار جنجالی کارنامه تحصیلی و نمراتش/ من عادت دارم پشت سرم حرف بزنند
دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس
خلاقیت خنده‌دار نگهبان پاساژ برای خوابیدن راحت و بدون دردسر حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا بگیرن😂😂