دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مادری که خودش به جای دختر 13 ساله اش به مدرسه رفت/ جالبه هیچکس هم نفهمیده!+عکس 

چهارشنبه، 08 آذر 1402
کد خبر: 364280
ساعدنیوز: ماجرای جالب زنی که به جای دخترش به مدرسه رفته بود را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، نادیا زکالوند: سال 2021 «کیسی گارسیا» اهل تگزاس، موهایش را رنگ و پوستش را برنزه کرد، هودی دختر نوجوان خود را پوشید، ماسک روی صورتش گذاشت و به مدرسه راهنمایی دخترش رفت. او بدون هیچ دردسری توانست از درب ورودی مدرسه عبور کرده و به داخل کلاس برود. گارسیا تمام صحنه‌های این آزمایش بحث‌برانگیز را ضبط کرد و در شبکه‌های اجتماعی قرار داد. این فیلم ویدیویی مورد توجه بسیاری قرار گرفت که در نهایت منجر به دستگیری او شد.

ارسیا گفت، «کارت هویت دخترم را به نگهبان درب مدرسه نشان دادم و او بیشتر از اینکه مراقب من باشد، حواسش به تلفن هوشمندش بود و من نه‌تنها بی‌دردسر وارد مدرسه شدم، بلکه مثل یک نوجوان معمولی در کلاس درس هم حاضر شدم. مطمئن هستم هر کس دیگر هم می تواند این کار را انجام دهد.»

گارسیا توانسته بود تمام کلاس‌های درسی آن روز جای دخترش بماند و فقط معلم آخرین کلاس درس از روی صدا، به او شک کرد و هویت واقعی‌اش مشخص شد.

گارسیا گفت این کار را فقط بری اینکه نشان دهد، در مدارس به‌خوبی از فرزندان‌مان مراقبت نمی‌شود، انجام داده است. او حتی لحظه دستگیری‌اش توسط پلیس را هم ضبط کرد و بعدا در شبکه‌های اجتماعی قرار داد.

گارسیا، اخیرا به 6 ماه حبس تعلیقی، 100 سال خدمات اجتماعی و 700 دلار جریمه محکوم شده است. اما او می‌گوید، «آنها به جای اینکه به امنیت بیشتر مدارس توجه کنند، مرا دستگیر و جریمه کردند. واقعا دیگر حرفی برای گفتن ندارم!!»

  برچسب ها: مادر مدرسه

پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 26 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ARMY
7 ماه پیش

کار مادره عالی بود حرفاش هم حق 💜
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
لیست جهیزیۀ جالب عروس در عصر قاجار؛ از سنگ‌پای نقره تا شربت‌خوری و چای‌خوری پاریسی+عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) پزشکیان در جمع نمایندگان مجلس: اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور می‌کنم کسی شدم ...
پادشاه اسپانیا و دختر شیک‌پوشش، سوفیا در جشن قهرمانی یورو 2024+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اهل چای نیستم اما این چای نذری خوردن داره +عکس/ دلم به عشقش لرزید🥺😭
(ویدئو) خاطره جالب و شنیدنی بسکتبالیست بلند قامت ایران ، حامد حدادی در برنامه"شب آهنگی" از گریم متفاوت و عجیب در سریال مختارنامه/ پیش خانواده آبروش رفته کلا
حضور نسرین مقانلو، ناریه سریال مختارنامه در منزل اکبر عبدی برای تسلیت بابت فوت مادرش+ عکس/ چهره غمگین و پژمرده تمام بازیگران