دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

محمود عباس: درخواست برگزاری کنفرانس صلح توسط سازمان ملل در 2021 

شنبه، 05 مهر 1399
کد خبر: 103595
محمود عباس رئیس جمهور حکومت خودگردان فلسطین در سخنرانی خودش در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد که به صورتی تلویزیونی انجام گرفت به عادی سازی نامسئولانه روابط کشورهای عرب با اسرائیل اشاره کرد و گفت اینجا دیگر جای آن است که سازمان ملل ورود کند و با برگزاری کنفرانس صلح به راهکارهایی بیندیشد که حقوق فلسطینیان نیز در آن جایگاهی داشته باشد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از شبکه خبری دولتی ترکیه تی آر تی، محمود عباس رئیس جمهور دولت خودگردان فلسطین در نطق خودش در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، تلاش کرد تا از حقوق ضایع شده مسلمانان مظلوم فلسطین دفاع کند. محمود عباس اعلام کرد که فلسطین، عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل را کاملاً یک حرکت نابخردانه می داند و با این کار فقط حقوق فلسطینی ها ضایع خواهد شد و اسرائیل همچنان به سیاست های توسعه طلبانه خودش ادامه خواهد داد. بعباس از شخص آنتونیو گوترش درخواست کرد که برای سال آینده، یعنی 2021 و بعد از انتخابات ایالات متحده آمریکا، یک کنفرانس صلح برگزار کند و در این کنفرانس مسائل به صورتی کاملاً بیطرفانه بررسی شوند. عباس اعلام کرد که این کنفرانس باید زمینه برای گفتگوهای صلح باشد و مبنایش هم باید حقوق بین الملل باشد. عباس گفت که این کنفرانس باید زمینه را برای پایان اشغال فراهم کند و نیز حقوق فلسطینیان برای داشتن یک زندگی صلح آمیز در داخل مرزهای صلح 1967 به رسیمت بشناسد. عباس گفت که شرق بیت المقدس باید مرکز دولت فلسطینی باشد و این چیزی نیست که بشود بر سرش معامله کرد. سخنان عباس کاملاً مشخص می کرد که وی و سایر نخبگان سیاسی فلسطینی، به شدت دلنگران افول دغدغه فلسطین در اذهان رهبران عرب منطقه هستند.

به گزارش ساعد نیوز، عادی سازی روابط بحرین و امارات متحده عربی با اسرائیل در دو ماه اخیر که با تلاش های ترامپ و تیمش در کاخ سفید به رهبری کوشنر داماد ترامپ به بار نشست، آرمان فلسطین را به شدت تهدید می کند و این مسأله ای نیست که رهبران فلسطینی آن را برتابند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم