دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ماجرای وُیس جنجالی سالومه علیه مسیح علی‌نژاد 

پنجشنبه، 07 مهر 1401
کد خبر: 224661
ساعد نیوز: در روزهای گذشته وُیسی از سالومه سیدنیا علیه مسیح علی‌نژاد منتشر شده که البته بنا به توضیحات سالومه، این ویس قدیمی‌ست و برخی آن را در این روزها بازنشر کرده‌اند

در روزهای گذشته وُیسی از سالومه سیدنیا علیه مسیح علی نژاد منتشر شده که البته بنا به توضیحات سالومه، این ویس قدیمی ست و برخی آن را در این روزها بازنشر کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از روزنامه جوان:

سالومه: تازه فهمیدیم مسیح علینژاد چه کثافتی است!

هرچه بگوییم دعوای سلبریتی جماعت بر سر پول است و جایی که پول نباشد، آن ها هم نیستند و حتی اگر سری به کوره پزخانه ها بزنند-که نمی زنند- بوی پولی از این رفت و آمد شنیده اند، باز نمی تواند به اندازه اعتراف خود این دارودسته تا گردن غرق در فساد اخلاقی و مالی را روشن کند.

صدای لورفته از سالومه سیدنیا که می گوید به خاطر فاکتور ۱۰ هزار دلاری که مسیح علینژاد برای «من و تو» کشیده تازه فهمیده او چه کثافتی است، از این قرار است: «یادته یک مستندی از مادر پویا بختیاری می خواستیم پخش کنیم؟ البته ایشون (علینژاد) ۳۸ دقیقه پخش کرد، ولی ما قرار بود یک مستند درست و حسابی داشته باشیم. بعد که مادر پویا گفت پخش نکنید، خانم مسیح علینژاد به کیوان گفت پخش کن! کیوان گفت اگر آمدند او (مادر پویا) را بردند، تو جواب می دی؟! کیوان پخش نکرد. مسیح بیل (فاکتور) فرستاد ۱۰ هزار پوند بده. کیوان گفت من پول تو را می دهم فقط بدانم برای چی دارم پول می دهم و اونجا کیوان، مسیح را بلاک کرد. صدای کیوان می لرزیده وقتی داشته با مسیح حرف می زده. اونجا کیوان خان خورد توی سرش و فهمید این چه کثافتی است. بعد اگر دقت کنی مسیح الان بیشتر توی ایران اینترنشنال است و دیگه در «من و تو» نیست. مستند آبان ۹۸ را می خواست بکند مال خودش! همه گفتند با گریه های جلوی دوربین می خواست آبان ۹۸ را بکند مال خودش! هی گریه می کرد... خفه شو بابا!» این جماعت با پولی که از سعودی حامی داعش می گیرند و تازه سر هم را هم کلاه می گذارند، می خواهند رهبری عده ای نوجوان را در ایران بر عهده بگیرند و سلبریتی ها نیز روی همین بساط، سفره خود را پهن کرده اند!


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

مسیح مهره سوخته خودشونه میگن مسیح به ما ربط نداره چون موج نفرت به مسیح رو دیدن
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم