ماجرای ازدواج مردی که یک متر از همسرش کوتاهتر است!

  شنبه، 27 خرداد 1402 ID  کد خبر 344437
ماجرای ازدواج مردی که یک متر از همسرش کوتاهتر است!
ساعدنیوز: وقتی از هیجان‌انگیزترین اتفاق زندگی‌اش حرف می‌زند صورت سیاه‌سوخته‌اش از خجالت به سرخی می‌زند. 10 روز از مراسم عروسی‌اش می‌گذرد اما هنوز لباس‌های عروسی‌اش را می‌پوشد و ادکلن می‌زند و بعد می‌رود مغازه‌. خوش‌برخوردتر از قبل شده و دوستانش به چشم یک مرد به او نگاه می‌کنند. از نظر آنها مهران دیگر مرد کوچکی نیست.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، مهران از هر چیزی که مربوط به روز عروسی و این چیزها باشد سریع می‌گذرد؛ نه اینکه این مسائل را جزو زندگی شخصی‌اش نداند؛ او از اینکه بگوید چگونه عاشق همسرش شده خجالت می‌کشد. برای همین وقتی می‌گویی «چقدر همسرت را دوست داری»؟ اول نیشش تا بناگوش باز می‌شود بعد پلک‌هایش را روی هم فشار می‌دهد، خجالت می‌کشد و آخر سر با لحنی عاشقانه می‌گوید: «روزی 100 بار بهش می‌گویم دوستت دارم». باید باشی و ببینی که چطور این مرد، واژه‌های عاشقی‌اش را کنار هم می‌چیند تا با کمترین جمله‌ها حرف دلش را بزند. مهران این روزها خوشبخت‌ترین مرد روی زمین است چون توانسته جواب خیلی‌ها که تا امروز سر کارش می‌گذاشتند را با ازدواج با یک زن 180سانتی‌متری بدهد.

5 سال عاشقی!
مهران 5سال پیش قبل از اینکه کسی باخبر شود دل دخترعموی بابایش را به دست آورد و همه قرارومدارها را با او گذاشت. خودش می‌گوید اگر بابایش خبردار می‌شد پوستش را می‌کند. اما هر چه بوده به خیر گذشته و الان مهران با دخترعموی پدرش وصلت کرده است؛ «چندسالی با هم حرف زدیم. بعد که دیدم همه‌چیز قطعی شد به خواهرم گفتم تا با شوهرش بروند و با او حرف بزنند. به خواهرم تاکید کردم کسی چیزی نفهمد چون نمی‌خواستم کسی خبردار شود. می‌دانستم که او تصمیمش را گرفته از آنهایی نبود که طاقچه‌بالا بگذارد. پدرش مدتی مخالفت کرد ولی خواهرم آن‌قدر اصرار کرد تا بالاخره پدرش راضی شد».

مثل مرد حرف زدم
مهران با قد و بالای کوتاهی که دارد جلوی در مغازه فرش‌فروشی‌ای که با برادرانش در آن شریک است ایستاده و نگاه‌های عابران را دنبال خودش می‌کشد؛ عین خیالش هم نیست؛ یک دست‌اش را داخل جیب شلوارش گذاشته و دیگری را به لولای در تکیه داده و با قدوبالای هیجان‌انگیزش دارد توضیح می‌دهد که چطور چند روز قبل از عروسی با همسرش حرف زده تا واقعیت‌ها را برایش بگوید؛ «چند روز قبل از عروسی با هم حرف زدیم. گفتم من این هستم؛ با همین قد و هیکل. گفتم بعدا زمان پشیمانی نیست؛ من الان شغل ثابتی ندارم، توی شهر هم زندگی می‌کنم؛ اگر می‌خواهی پشیمان بشوی همین الان خوب است چون بعد سخت می‌شود که از هم جدا شویم». چهره مهران بعد از این حرف‌ها و وقتی می‌خواهد جواب همسرش را بگوید دیدنی است. حس مردانه‌ای گرفته و از حرف‌های همسرش که گفته تا زنده است به پای مهران می‌ماند می‌گوید؛ «خانم‌ام گفت هیچ‌کس به من اجبار نکرده که با تو ازدواج کنم؛ خودم می‌خواهم. وقتی رفتیم زیر یک سقف حتی جانم را برایت می‌دهم. برای من پول و این چیزها مهم نیست؛ چیزی که برایم مهم است خود تو هستی؛ مهران!».

خواستگارهای قبلی رد شدند
به قد و هیکل مهران نگاه نکنید؛ او قبل از اینکه به خواستگاری خانم‌اش برود خودش چند تا خواستگار پروپاقرص داشته. باور نمی‌کنید؟ «دو تا خانم هم‌قد خودم قبل از اینکه ازدواج کنم به من پیشنهاد ازدواج دادند. خانم‌های خوبی بودند. من هم رفتم با پزشک مشورت کردم اما پزشک گفت این کار را نکنم چون ممکن است به لحاظ ژنتیکی بچه‌هایمان هم مثل خودمان کوتاه‌قد شوند. من هم حرف دکتر را قبول کردم چون نمی‌خواستم بچه‌هایم آسیب ببینند». اما مهران الان که مطمئن شده بچه‌هایش آسیب نمی‌بینند دلش هوای بچه کرده و می‌خواهد هرچه زودتر اولین بچه‌اش به دنیا بیاید«بچه خیلی دوست دارم؛ برایم فرقی نمی‌کند دختر باشد یا پسر، مهم این است که سالم باشد. ولی بچه باید زیاد باشد؛ مثلا 6-5 تا خوب است. اسم پسر اولم را علی و دخترم را زینب می‌گذارم». مهران البته در مورد تعداد بچه‌ها هنوز با همسرش حرف نزده اما خودش می‌گوید: «اولش یک‌کم ناز می‌کند اما راضی می‌شود».

او مرا با این وضعیت انتخاب کرده است
به‌اش نمی‌آید اهل زدن حرف‌های عاشقانه باشد. اما او در این باره می‌گوید: «به‌هرحال اگر کسی را دوست داری باید بهش بگویی؛ من هم روزی صد بار می‌گویم دوستش دارم. او هم به من می‌گوید». مهران از اینکه این حرف‌ها را می‌زند خجالت می‌کشد اما خب او هم برای کارش دلیل دارد؛ «زنم من را با این وضعیت انتخاب کرد. شاید کمتر دختری توی این دوره‌ و زمانه حاضر می‌شد با من ازدواج کند؛ برای همین حقش است که بگویم دوستش دارم. من هم بهش می‌گویم (می‌خندد)».

گفتنی است این گزارش جذاب سال 87 در هفته‌نامه همشهری سرنخ منتشر شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (395 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (69 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (51 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (51 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس