دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

معجزه‌ای در تاریکی شب / امدادگران در دل دره جان سه نفر را نجات دادند + عکس 

دوشنبه، 26 شهریور 1403
کد خبر: 408812
روایت خواندنی از خاطره امدادگر و خبرنگار ناصر غلامی هوجقان از رهاسازی یک خانواده سه نفری از خودروی مچاله شده در حادثه واژگونی را می‌خوانید.

به گزارش ساعد نیوز، خبرنگار ناصر غلامی هوجقان نجاتگر سابق هلال احمر تبریز ؛لحظات تلخ و شیرین روز 28 آبان 1399 روزی که حادثه‌ی سقوط خودروی آردی اتفاق افتاد. پس از یک روز پرکار در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی تبریز، در حال استراحت بودیم. هنگامی که عقربه‌های ساعت به 20 و 20 جفت شدند، گزارش واژگونی و سقوط خودروی آردی به دره در محور سه راهی طویقون اهر تبریز از eoc مرکز پیام هلال احمر استان آذربایجان شرقی به ما ارسال شد.
با سرعتی بالا، یک تیم با خودروی کرافتر “خودروی نجات” به محل حادثه اعزام شدیم و با صحنه‌ای وحشتناک مواجه شدیم. خودروی پژو آردی به دلیل واژگونی و سقوط به دره کنار خیابان سقوط کرده و مچاله شده بود و سه نفر در داخل آن گیر افتاده بودند.
سریعاً، در اولین فرصت ممکن خودرو را ثابت کرده و سیستم های هیدرولیک را آماده کردیم و به رهاسازی مشغول شدیم. مرد و بچه خانواده را در عرض چند دقیقه آزاد کردیم و سپس نوبت به زن مصدوم خانواده رسید. صدای درخواست کمک به گوشمان می‌رسید. با انجام برش‌های نهایی، بالاخره همسر خانواده نیز نجات یافت و به اورژانس تحویل داده شد. بسیار سخت است هم امدادگر و هم خبرنگار بوده و لحظات تلخ و شیرین را ثبت کرد.”


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
(عکس) آناهیتا درگاهی با استایل رترو و مینی اسکارف در اکران فیلم یادگار جنوب در پردیس سینمایی ملت / مثل همیشه شیک و به روز
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
علی اوجی: خبر فوت رضا رشیدپور به دلیل عارضه مغزی رو خدمت مردم اعلام می کنم+فیلم
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی