ساعدنیوز
ساعدنیوز

مردان چه کارهایی را بعد از رابطه جنسی باید انجام دهند؟

  جمعه، 17 مرداد 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
مردان چه کارهایی را بعد از رابطه جنسی باید انجام دهند؟
یکی از راه های بهبود رابطه جنسی شما و شریک تان اعتماد به نفس دادن به آن است. مطالعات نشان داده اند که زنان دارای عزت نفس بیشتر از رابطه جنسی بیشتر لذت می برند. اگر هر لحظه از آن را دوست داشته باشید، لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهید برد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که باید بعد از انزال چه کنیم و آیا بعد از انزال رابطه نیز تمام می شود؟ باید بدانید رابطه جنسی یکی از مهم ترین بخش های زندگی مشترک می باشد. برخی از زوجین تصور می کنند رابطه جنسی پس از رسیدن به انزال تمام می شود. اما این تصور کاملا اشتباه است و پس از انزال نیز باید تماس زن و شوهر ادامه داشته باشد چراکه در غیر این صورت، به تدریج رابطه جنسی آن ها با سردی موجه می شود. همچنین نکات بهداشتی بسیار مهم در این زمینه وجود دارد و توصیه می شود که افراد پس از رسیدن به انزال به آن توجه کنند. در ادامه این مقاله به بررسی کامل نکات مهم بعد از انزال می پردازیم.

۱- تمیزکاری کنید

رابطه جنسی می تواند یک کار کثیف باشد. هیچ چیز بدتر از پیشنهاد ندادن برای پاک کردن بدن شریک تان و دور و اطرافتان از چیزهای مربوط به رابطه نیست. شریک شما ممکن است تصور کند که خجالت آور است اگر شما بدنش را تمیز کنید و پیشنهاد شما را رد کند به همین دلیل یک ایده خوب این است که برخی از لوازم جانبی تمیز کاری را دم دست داشته باشید. کمی دستمال کاغذی و یا پارچه های پاک کننده فوق العاده هستند که در دور و برتان داشته باشید و در صورت امکان با یک حوله گرم دوباره به اتاق خواب بروید. علاوه بر این که یک حوله آماده دم دستتان داشته باشید، با یادگیری بهترین راه برای تقویت جذابیت جنسی خود، برای یک شب بزرگ آماده شوید.

۲- ادرار کنید

شما بدون شک متوجه خواهید شد که بسیاری از زنان پس از رابطه جنسی سریعا از یک دستشویی استفاده می کنند و اغلب به این خاطر است که می خواهند احتمال ابتلا به عفونت ادراری یا UTI را کاهش دهند. برای یک مرد احتمال ابتلا به UTI کمتر است، بخشی از آن به این دلیل است که مجرای ادراری مردان طولانی تر و دورتر از باسن است. اگر از روش بیرون کشیدن استفاده می کنید، بین فواصل رابطه های جنسی تان ادرار کردن می تواند شانس رسیدن اسپرم را برای رسیدن به یک تخمک به میزان قابل ملاحظه ای کم کند. روش بیرون کشیدن بسیار موثر است. (برای هر ۱۰۰ زنی که از روش بیرون کشیدن استفاده می کنند، ۴ تای آن ها باردار خواهند شد)

  • جزء مولفه های عالی این است که پس از رابطه جنسی ادرار کنید که شانس از بین بردن اسپرمی که در مجرای ادرار آویزان است را دارد هر چند کاملا آن را نمی کشد به هر حال از احتمال باردار شدن شریک تان می کاهد.

۳- با هم دوش بگیرید

نه، دوش گرفتن پس از رابطه جنسی بعید است که شانس شما را برای ابتلا به STI کاهش دهد. با این حال، آنچه که احتمالا انجام می دهد، این است که باعث می شود که یک تجربه مشترک لذت بخش، راهی برای پایین آمدن از میزان اوجی که تجربه کرده اید و بالا بردن احساستان و انجام دادن کاری در روزتان داشته باشید “رابطه جنسی می تواند کثیف باشد، بنابراین بهتر است شما حمام کنید تا تمام مایعات و عرق را از بدن تان بشویید!”

  • کریستن لیلا یک سکس درمانگر ماهر می گوید: شما حتی می توانید این کار را با هم انجام دهید تا صمیمیت بین تان را طولانی تر کنید. اگر شما با یکدیگر لحظاتی قبل رابطه ای داشته اید، می توانید دوباره در حمام دوباره این کار را بکنید.

۴- کاندوم های استفاده شده را جمع کنید

اگر شما از کاندوم استفاده می کنید، انسان خوبی باشید و کاندوم های استفاده شده را جمع آوری کنید و آن ها را به درستی دور بیاندازید: به عبارت دیگر، آن ها را به این طرف و آن طرف پرتاب نکنید.

  • یک زوج درمانگر ماهر می گوید: این احترام گذاشتن است و نشان می دهد که شما به همان اندازه مسئولیت آنچه را که با هم انجام می دهید، بر عهده می گیرید، شما نمی خواهید آن مردی باشید که از زن تان انتظار دارید که خانه را مرتب کند و شما فقط دراز بکشید و استراحت کنید. این کار حسن نیت شما را نشان خواهد داد.

۵- غذا بخورید

همیشه متوجه شده اید که بعد از اینکه ورزش می کنید، غذا بهتر می چسبد؟ برای بسیاری از مردم این دو برابر همیشه در مورد رابطه جنسی درست است. بعد از رابطه جنسی همیشه غذا بیشتر می چسبد برخلاف همیشه.

  • سنگین بودن و باد کردن متضاد جذابیت است پس کم غذا بخورید و در صورت نیاز بیشتر مصرف کنید.

۶- متوقف نشوید تا او دیگر چیزی نخواهد

آیا شریک تان را در طول رابطه شما ارگاسم شد؟ آیا او دوست دارد ارگاسم دیگری داشته باشد؟ اگر واقعا می خواهید سوپر استار رابطه جنسی باشید، اطمینان حاصل کنید که او آن را می داند، فقط به این دلیل که برای مدت کوتاهی از نظر شما رابطه جنسی به پایان رسیده است، آماده هستید تا او را از شدت هیجان و ارگاسم از پا بیاندازید.

  • یک زوج درمانگر می گوید: به او نشان دهید که مشتاق هستید که بیشتر درگیر شوید. برخی از زنان احساس می کنند که باید عجله داشته باشند یا اینکه مدت ها طول بدهند. اجازه دهید او بداند که مایل هستید این کار را ادامه دهید. این کار او را آرام می کند و اضطراب مقدماتی را کاهش می دهد.

۷- یکدیگر را در آغوش بگیرید

یک شکایت رایج در میان زنانی که ما با آنان صحبت کردیم این است که بسیاری از مردان بعد از رابطه جنسی پشت شان را به آن ها می کنند و نمی خواهند آن ها را بغل کنند. شاید فردی که شما با او رابطه جنسی دارید، نمی خواهد یکدیگر را بغل کنید، اما ایده خوبی است که در صورت انجام این کار خود را در دسترس قرار دهید.

  • لیلا توضیح می دهد: پس از تجربه اندورفین از یک ارگاسم، شما آزاد شدن اکسی توسین، ماده شیمیایی پیوند را تجربه خواهید کرد. از آن به وسیله بغل کردن، پیوند خوردن، و احساس نزدیکی هر چه بیشتر به شریک تان استفاده کنید.

۸- از نظر احساسی ارتباط برقرار کنید

در آغوش گرفتن می تواند بخشی از ارتباط با شریک تان بعد از رابطه جنسی باشد، اما بسیاری از چیزهای دیگر که می توانید انجام دهید برای حفظ اتفاقات خوب پس از وقوع رویداد اصلی به پایان رسیده است. شما می توانید به چشمان یکدیگر نگاه کنید، تنفس تان را هماهنگ کنید، مثل نوجوانان یکدیگر را ببوسید یا احساسات خود را نسبت به او بیان کنید.

  • فاکس می گوید: مهم است که با یک زن پس از رابطه جنسی از نظر جسمی و احساسی همراه شویم. زنان به سادگی با داشتن رابطه جنسی با شما آسیب پذیر شده اند. متصل ماندن باعث می شود او احساس امنیت و ایمن بودن کند.

۹- از او بپرسید که او چه احساسی نسبت به رابطه جنسی با شما داشت

مشارکت کردن در برخی از تحقیقات، ممکن است به عنوان یک فعالیت عجیب و غریب بعد از رابطه جنسی به نظر بیاید، اما در این لحظه تجربه او تازه ترین اتفاق در ذهن اوست و می تواند به شما برخی اشاره های ارزشمندی را ارائه دهد. به او بگویید که از او انتطار دارید که کاملا با شما صادق باشد تا بتوانید رابطه جنسی تان را بهبود ببخشید. با در نظر داشتن آن، آماده باشید تا حقیقت جلا نخورده را جذب کنید بدون اینکه حالت دفاعی به خود بگیرید. حتی اگر او به شما می گوید که چیزی کم است، بر چشم انداز یک شریک شادتر و زندگی جنسی بهبود یافته تمرکز کنید.

۱۰- به او بگویید چه چیزهایی دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید

همه ما دارای ترجیحات شخصی هستیم، اما در حالی که آسان است به کسی بگویم که دیوانه سس مایونز نیستید، به نظر می رسد صحبت کردن در مورد دوست داشتنی ها و دوست نداشتنی های خود در اتاق خواب بسیار سخت تر است. خب، بعد از رابطه جنسی زمان مناسبی برای آن است.

  • لیلا می گوید: شما قطعا باید بعد از رابطه جنسی صحبت کنید، اما نه در حالی که هر دو هنوز برهنه هستید. صبر کنید تا زمانی که شما هر دو شما لباس پوشیده اید، در مورد آن در حالی که آماده خوردن یک میان وعده، در یک محیط خنثی مانند آشپزخانه، زمانی که شما خیلی برهنه و آسیب پذیر نیستید صحبت کنید. مردم بیشتر در محیط مناسب فیدبک می دهند. وقتی صحبت از چیزهایی را می کنید که دیوانه انجام دادن آن ها نیستید، زبان صحبت کردن خود را مدیریت کنید. به جای اینکه منفی صحبت کنید، چیزهایی مثل، من فکر می کنم اگر دفعه بعد این کار را انجام بدهی فوق العاده باشد…، یا بگویید، من فکر می کنم من ترجیح می دهم به جای نیشگون گرفتن نوک سینه هایم، باسن من را سیلی بزنی.

۱۱- از شریک تان تعریف کنید

یکی از راه های بهبود رابطه جنسی شما و شریک تان اعتماد به نفس دادن به آن است. مطالعات نشان داده اند که زنان دارای عزت نفس بیشتر از رابطه جنسی بیشتر لذت می برند. اگر هر لحظه از آن را دوست داشته باشید، لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهید برد.

  • فاکس می گوید: زنان اغلب در مورد بدن و جذابیت خود احساس خود آگاهی می کنند. آن ها بارها و بارها روزانه با رسانه های تصویری به عنوان یک زن جذاب، که چند نفر تنها می توانند به آن صورت زندگی کنند، بمباران شده اند. در پس زمینه، به او بگویم که او زیبا است، او شما را تحریک می کند، و شما در مورد کارهایی که او انجام می دهد دیوانه هستید، بله. رمز این کار همین است.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (76 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (73 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (35 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (31 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (22 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (21 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس شباهت بی حد و انداره پردیس پورعابدینی به خواهر باکلاس و بزرگتر از خودش/ مگه داریم این همه شباهت؟+عکس از زنده پیدا شدن یسنا تا قاری قرآن کشف حجاب کرده در حواشی داغ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 تیکه انداختن خنده دار به بهرام افشاری، بهتاش پایتخت/ داداش تو با این رشدت سال بعد نارگیل میدی!+ویدیو نگاهی به مراسم ازدواج لاکچری و باشکوه یک مرد 86 ساله با اولین عشق زندگی‌اش/ بعد از 60 سال چه بریز و بپاشی کرده براش+ویدیو مازندرانی حرف زدن شهاب حسینی در حضور نقی و ارسطوی پایتخت+ویدیو/ محسن تنابنده: برای نقش شوهر فهیمه گزینه خوبی هستی😂 حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید
تیتر امروز   
خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...