دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

معرفی 8 فیلم و سریال محبوب ترکیه ای که دیدنشان خالی از لطف نیست/ از سریال عشق اجاره ای تا بهترین سریال هانده ارچل +عکس 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: اگر شما هم اهل فیلم و سریال های ترکیه ای هستید این مطلب برای شماست. در ادامه با سریال های محبوب ترکیه ای باما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نمی‌توانیم منکر این قضیه باشیم که سریال‌های ترکیه ای در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. حرفه‌ای‌تر شدن بازی‌ها، خاص و غیرتکراری شدن سوژه‌ها و کارگردانی‌های جذاب، از ویژگی‌هایی هستند که در سریال‌ها و فیلم‌های جدید شاهد هستیم.

yargi قضاوت

سریال ترکی قضاوت مجموعه‌ای ترکیه ای است که پخش آن از شهریور پارسال شروع شده و تاکنون ادامه دارد. این سریال جنایی پلیسی عاشقانه توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و مورد توجه منتقدان واقع شود. مجموعه تلویزیونی ترکی قضاوت به کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) توانسته بعد از گذشت 37 قسمت خود به امتیاز IMDb 8.5 از 10 نمره برسد. این سریال به نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon)، بیشتر از یک عاشقانه ساده است و در ترکیب ژانرهای مختلف و پیچیدگی ماجراهای شخصیت‌هایش، مفهوم عدالت و حقیقت به چالش کشیده می‌شود.

چشم چران عمارت Yalı Çapkını

سریال چشم چران عمارت Yalı Çapkını یکی از جدیدترین سریال‌های ترکیه ای با کارگردانی بورجو آلپتکین است. یالی چاپکینی در ژانر درام عاشقانه قرار دارد و هر قسمت آن به مدت 120 دقیقه در شبکه استار تی وی ترکیه پخش می‌شود. یالی Çapkını داستان جذاب عاشقانه‌ای را در شهرهای استانبول و قاضی‌آنتپ روایت می‌کند.

سریال عشق اجاره ای (Kiralık Aşk)

کارگردانی این مجموعه برعهده سه نفر بنام های متین بالک اغلو ، باریش بوش و شنول سونمز بود که آخر قسمت آن در سال 2019 ساخته شده است

این سریال در 69 قسمت 120 دقیقه ای تولیده شده اما اما در دوبله فارسی به 222 قسمت 40 دقیقه ای کوتاه شده است

سریال عشق اجاره ای داستان دختر فقیری بنام دافنه را روایت می ‌کند که از همه چیز نا امید است و با بی ‌پولی و بدهی برادرش دست و پنجه نرم می ‌کند

او ناگهان با یک پیشنهاد جالب از (نریمان) وارد یک بازی می ‌شود که در 6 ماه ، فردی بنام امید را عاشق خود کند

(امید) یکی از تاجرهای بزرگ و موفق کشور می ‌باشد که در این راه به دفنه کمک می‌ کند ، در نهایت آنها در یک مثلث مرگبار و عاشقانه قرار میگیرند

سریال‌ ترکی وحشی (Yabani)

داستان سریال ترکی وحشی در مورد مرد جوانی به نام یامان است. یامان که فرزند خانواده سرشناس و پولداری است در کودکی توسط افرادی دزدیده می‌شود. این افراد قصد باج‌گیری از خانواده یامان را دارند. اما اتفاقاتی که در طی این ماجرا رخ می‌دهد منجر به گم‌شدن یامان می‌شود. حالا یامان دوران کودکی خود را باید در خیابان‌های شهر بگذراند و بی‌خبر از خانواده خود برای زندگی‌اش بجنگد. همین موضوع سبب می‌شود که یامان سال‌ها در خیابان‌ها و همراه دوستان خود زندگی کند.

تو در خانه‌ام را بزن Sen Çal Kapımı

تو در خانه‌ام را بزن(به ترکی استانبولی:Sen Çal Kapımı) مجموعهٔ تلویزیونی در ژانر درام، عاشقانه و کمدی ساخت کشور ترکیه‌ و تولید ام‌اف یاپیم به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه اونر کوتلو است. کرم بورسین و هانده ارچل نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. اولین قسمت آن در 8 ژوئیه 2020 از شبکه فاکس ترکیه به روی آنتن رفت و در 8 سپتامبر 2021 پس از 52 قسمت به پایان رسید.

ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کرم بورسین) که ارائه بورس تحصیلی بین‌المللی را رها کرده روبرو می‌شود. سرکان بولات به دلیل مشکلات شخصی دنبال کسی می‌گردد که بتواند به‌مدت دوماه نقش نامزد او را بازی کند به ادا پیشنهاد می‌کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون را بازی کند، به‌صورت کاملاً رایگان بورسش را به ادا می‌دهد. اگرچه ادا ابتدا به دلیل تنفرش از سرکان این پیشنهاد را رد می‌کند اما با توجه به شرایط، مجبور به پذیرش می‌شود. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه‌ای پرشور و چالش‌برانگیز را تجربه می‌کنند که موجب می‌شود همه برنامه‌ریزی را فراموش کنند و...

سریال ترکی بهار Bahar

محصول سال 2024 که از شبکه «شو تی وی» پخش می‌شود در ژانر درام، پزشکی و کمدی، داستان زنی به نام «بهار» را روایت می‌کند که در رشته پزشکی تحصیل می‌کند و در یک بیمارستان مشغول به کار می‌شود.

«بهار» زنی جوان و با استعداد است که در رشته پزشکی تحصیل کرده و برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می‌کند و با چالش‌ها و اتفاقات مختلفی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود روبرو می‌شود.

سریال زخم قلب Kalp Yarası

سریال زخم قلب نیز یکی از سریال‌های ترکی می‌باشد که داستانی تقریبا کلیشه‌ای دارد، اما ستارگان پرطرفدار و دوست داشتنی، داستانی رمانتیک اما خصمانه، محیطی شاد و البته پرتنش سبب موفقیت این سریال شده است.

پس از زایمان (2024)

داستان خنده‌ دار یک مادر و پدری را روایت می‌کند که در 40 روز اول پس از تولد بچه تلاش می‌کنند تا با زندگی همگام شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
رونمایی از شخصیت کارتونی جذاب و ترسناک محبوب هادی چوپان +فیلم/ چقدر هم ادا و اطوار گرگ پارسی رو درمیاره
نگاهی به مراسم عزای جانسوز روح الله داداشی، قوی ترین مرد آهنین+ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نگاهی به عجیب و غریب ترین کیف‌های بازیگران زن؛ از کیف به شکل سگ الناز شاکردوست تا کیف کلاکت شکل مینا وحید +عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به مراسم عقد ساده برادر محسن تنابنده با رونمایی از عروس خانم کم سن و سال و عاقد مراسم که نوه امام خمینی بود+عکس/ خوشبخت بشین
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه