دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی بهترین سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن از نظر فروشگاه توان 

سه شنبه، 05 اردیبهشت 1402
بررسی بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در ایران از نگاه کارشناسان فروشگاه توان نمایندگی داهوا

دوربین مداربسته و کاربردهای سیستم دوربین مدار بسته در برقراری امنیت

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید اگر در محلی حضور نداشته باشید بتوانید آن محل را از طریق گوشی موبایل خود ببینید. این موضوع به مدد دوربین مداربسته برای شما امکان پذیر و این موضوع به وسیله اینترنت برای شما صورت می پذیرد. گاها شما به عنوان یک کارفرما می توانید در محل کار خود دوربین مداربسته نصب نمایید و در زمان هایی که در محل کار خود حضور فیزیکی ندارید بتوانید از طریق سیستم دوربین مدار بسته نصب شده در محل ، محیط مورد نظر را مورد پایش بصری قرار دهید. سیستم دوربین مدار بسته در سال های اخیر از پیشرفت تکنولوژی بی بهره نبوده و علاوه بر تصویر امکان دریافت و ارسال صدا را نیز دارند.

چک کردن تصاویر دوربین مدار بسته با دستگاه دی وی آر DVR

اگر در محل نصب دوربین مداربسته اتفاقی بیفتد شما می توانید به دستگاه مرکزی که در اصطلاح به دی وی آر DVR هم می گویند تصویر ضبط شده در روز های قبل را مورد بررسی قرار دهید. همچنین اگر در محل حضور نداشته باشید از طریق انتقال تصویر و نرم افزار مربوطه می توانید تصاویر ضبط شده سیستم دوربین مدار بسته را از طریق گوشی موبایل خود ببینید. همانطور که می بینید این امکان در دوربین مداربسته بسیار شگفت انگیز است و سبب می شود در بسیار مواقع هزینه های مالی، ذهنی و زمانی با استفاده از دوربین مدار بسته صرفه جویی شود. از دیگر مزایایی که دوربین مداربسته برای شما می تواند به وجود بیاورد امنیت خاطر است. به عنوان مثال فرض کنید که شما کودک خود را به مهدکودک فرستاده اید. اکثر مهد های کودک به سیستم دوربین مدار بسته مجهز می باشند و با اکانتی که توسط مسئولان مهد کودک در اختیار اولیا قرار می گیرد شما برای اینکه بتوانید کودک خود را چک نمایید از طریق انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل می توانید اقدام نمایید و کودک خود را به صورت زنده مشاهده نمایید.

چگونگی تجهیز یک مکان به سیستم دوربین مداربسته از دید تکنیکال و عملی

برای تجهیز یک مکان به دوربین مداربسته باید شما به یک سری المان دقت داشته باشید که در ادامه توضیح خواهیم داد. هر دوربین مدار بسته همانند یک چشم انسان کار می کند و شما با توجه به مکان و فضایی که دارید می توانید تعداد دوربین ها را انتخاب نمایید.اگر فضایی که برای آن می خواهید دوربین مداربسته تهیه نمایید کوچک باشد انتخاب تعداد و نوع دوربین زیاد کار سختی نیست ولی هر چه فضای مد نظر بزرگ شود این انتخاب سخت تر می شود. در فضاهای بزرگ باید به اولویت پوشش دهی و نقطه کور دوربین مداربسته دقت لازمه را داشته باشید تا بتوانید با کمترین تعداد دوربین بیشترین پوشش دهی را داشته باشید.

دوربین مداربسته داهوا بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مدار بسته در جهان و ایران

حالا که تا حدودی با کارایی دوربین مداربسته آشنا شدید بد نیست تا یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته را نیز بشناسید.

برندی که می خواهیم در موردش صحبت نماییم دوربین مداربسته داهوا می باشد. هنگام خرید یک کالا شما به عنوان یک مصرف کننده همیشه دنبال یک برند خوشنام و در حین حال با کیفیت می باشید و باید به عرضتان برسانیم که دوربین مداربسته داهوا علاوه بر دو خصیصه گفته شده به عنوان یک برند پر فروش هم به شمار می آید.

کیفیت بسیار خوب دوربین مداربسته داهوا در کنار خدمات پس از فروش عالی

در بین افراد فعال در زمینه دوربین مداربسته و بازار این صنف اگر بچرخید و کسب اطلاع نمایید به مهم دست خواهید پیدا کرد که دوربین مداربسته داهوا یک برند خوشنام، با کیفیت بسیار بالار ، پر تنوع و در عین حال دارای صرفه اقتصادی می باشد. دوربین مداربسته داهوا یک برند چینی از بزرگ ترین کمپانی دوربین مداربسته در این کشور می باشد و باید بگوییم محصولات دوربین مداربسته داهوا علاوه بر بازار چین قسمت اعظمی از بازار نظارت تصویری و مداربسته دنیا را پوشش می دهد و در سرتاسر دنیا از جمله ایران برند داهوا دارای نمایندگی های فعال چه در سطح فروش و چه در سطح خدمات پس از فروش می باشد. کلیه محصولات دوربین مداربسته داهوا را اگر از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید شامل دو سال گارانتی بوده و شما از طریق نمایندگی ها می توانید به راحتی به خدمات پس از فروش دسترسی آسان داشته باشید.

تضمین قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا با سری محصولات کوپر داهوا (Dahua Cooper series)

دوربین مداربسته داهوا دارای محصولات اقتصادی و در سطح ارزان قیمت با عنوان تجاری کوپر نیز می باشد که از لحاظ قیمتی با محصولات بدون برند و اصالت کاملا در رقابت می باشد و با توجه به کیفیت و قیمتی که محصولات دوربین مداربسته داهوا سری کوپر ارائه می دهد جای هیچ انتخاب دیگری را نمی گذارد.

دوربین مداربسته داهوا خیلی تنوع زیادی دارد و اگر به لیست محصولات این دوربین و دستگاه های آن نگاهی بیاندازید از این همه تنوع محصولی که در آن تمام جزئیات و نیاز ها دیده شده تعجب خواهید کرد. دوربین مداربسته داهوا به دو دسته دوربین های HDCVI و دوربین های IP یا تحت شبکه دسته بندی می شوند که در حالت HDCVI انتقال دیتا دوربین مداربسته داهوا بر بستر کابل کواکسیال یا آنالوگ قدیمی می باشد. از دوربین مداربسته داهوا HDCVI برای استفاده های سطح متوسط و نیمه حرفه ای استفاده می شود و در آن سو اگر بخواهید برای استفاده های حرفه ای تر دوربین به کار ببرید باید از دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا استفاده نمایید.

در دوربین مداربسته داهوا همانطور که بدان اشاره کردیم تنوع کاربردی بسیار بالاست و شما با توجه به نوع کاربرد و مکانی که قرار است در آن دوربین نصب شود از لیست مشخص شده می توانید یک دوربین انتخاب نمایید. از جمله قابلیت های دوربین مداربسته داهوا دید در شب در این دوربین و انواع آن است. حداقل دید در شبی که در دوربین مداربسته داهوا وجود دارد دید در شب مادون قرمز بوده که در ادامه دوربین های دید در شب رنگی هم اضافه شده اند. برای بالا رفتن تصویر دید در شب دوربین مداربسته داهوا ، محصولات دید در شب تمام رنگی را که اصطلاحا به آن ها Full Color نیز می گویند روانه بازار کرده است .

دزدگیر اماکن مکمل تامین امنیت در کنار سیستم دوربین مداربسته

در کنار دوربین مداربسته که یکی از مهمترین ابزاری های حفاظتی می باشد شما باید از یک ابزار بسیار کاربردی دیگر به نام دزدگیر اماکن نیز استفاده نمایید. شما از طریق سیستم دوربین مداربسته می توانید مکان مورد نظر را در هر لحظه پایش نمایید ولی سوالی که در این جا مطرح است آیا شما می توانید بیست و چهار ساعت پای گوشیتان بوده و مکان مورد نظر چک نمایید؟ البته که جواب منفی است. ابزاری که شما را در هنگام ورود افراد خاطی مطلع سازد همین محصولات دزدگیر اماکن می باشد. فرض کنید شما در منزل یا محل کار نباشید، به محض اینکه به محل مورد نظر ورودی صورت بگیرد دستگاه دزدگیر اماکن شما را مطلع می سازد. اطلاع رسانی دستگاه دزدگیر اماکن برای افراد نزدیک محل از طریق به صدا در آوردن آژیر می باشد اما راه حل دوم بهتری وجود دارد و آن هم بر قراری تماس با کاربر سیستم دزدگیر اماکن می باشد. این تماس به دو صورت تماس تلفنی و ارسال پیامک از طریق پنل دزدگیر اماکن صورت می گیرد بدین نحو که اگر سنسور های دزدگیر اماکن یک حرکت یا مورد غیر معمولی را تشخیص دهند از طریق سیستم تلفن کننده با کاربر تماس گرفته می شود. تلفن کننده به کار رفته در سیستم دزدگیر اماکن به دو صورت کلی تلفن شهری و تلفن کننده سیمکارتی می باشد که در مدل تلفن کننده سیمکارتی امکانات کاربردی فراوان وجود دارد.

تلفیق دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته مساوی یک ترکیب برنده!

حال فرض کنید در منزل خود علاوه بر دوربین مداربسته سیستم دزدگیر نصب شده است که بهترین حالت یک سیستم حفاظتی می باشد. به محض اینکه یک نفر وارد حریم خانه شما شود دستگاه دزدگیر اماکن شما آلارم می دهد و از طریق لیست شماره تلفن می تواند با شما و اسامی که در دفتر تلفن آن قرار دارد تماس برقرار کند. با برقراری تماس با گوشی شما از طرف دستگاه دزدگیر اماکن این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق سیستم دوربین مداربسته مکان مورد نظر را چک نمایید و از چرایی تحریک شدن دستگاه دزدگیر اماکن مطلع شوید.

اگر در محلی که دستگاه دزدگیر اماکن در آن نصب شده است نباشید و یادتان رفته باشد که دستگاه دزدگیر فعال کنید یا به هر دلیلی شک دارید که دستگاه دزدگیر اماکن فعال شده است یا نه می توانید از طریق ارسال اس ام اس دستگاه دزدگیر فعال نمایید. همچنین اگر بخواهید که شخصی وارد محل شما شود می توانید از طریق همین ارسال اس ام اس دستگاه دزدگیر اماکن را غیر فعال نمایید.

آشنایی با بهترین برند دزدگیر اماکن در ایران یعنی دزدگیر فایروال (FIREWALL ALARM)

همانطور که در قسمت قبل در مورد یکی از برند های با کیفیت و پر فروش دوربین مداربسته صحبت کردیم در این قسمت بعد از آشنایی با دزدگیر اماکن بر آنیم تا شما را با یک برند دزدگیر اماکن که جز برند های پر فروش می باشد یعنی دزدگیر فایروال به صورت جامع و کاربردی آشنا کرده تا شما بتوانید بهترین انتخاب یک سیستم حفاظتی را به صورت جامع داشته باشید.

خدمات پس فروش و گارانتی حرفه ای دزدگیر اماکن فایروال

برند دزدگیر فایروال یک برند ایرانی می باشد که در حدود دو دهه است که در زمینه دزدگیر اماکن و لوازم جانبی مربوطه در فعالیت و تولید محصول می باشد. دزدگیر فایروال را از چند منظر می توان مورد بررسی قرار داد. اول کیفیت قطعات و محصولات این دزدگیر می باشد که باید بگوییم دزدگیر اماکن فایروال در بین محصولات دزدگیر اماکن ایرانی دارای بالاترین کیفیت می باشد . گارانتی 5 ساله محصولات دزدگیر فایروال موید این موضوع بوده و در بین محصولات دزدگیر اماکن ایرانی هیچ محصولی دارای گارانتی 60 ماهه نمی باشد.

قابلیت های متعدد در نسخه سیمکارتی دزدگیر اماکن فایروال (firewall)

نکته دیگر در باب دزدگیر فایروال پنل های قابلیت بالای سیمکارتی می باشد که تمام قابلیت های یک دزدگیر را دارا می باشد . در یکی از مدل های پنل دزدگیر فایروال هفت رله خروجی قرار دارد که شما علاوه بر استفاده های حفاظتی می توانید یک سری استفاده ها و کاربرد های کنترلی نیز از پنل دزدگیر داشته و با استفاده از این رله ها و دستگاه تلفن کننده با گوشی موبایل یک وسیله برقی مثل یک کولر یا وسیله گرمایشی را خاموش یا روشن نمایید.

چشمی های بیسیم و با سیم برای دزدگیر فایروال

دیگر نکته ای که در مورد برند دزدگیر فایروال وجود دارد این است که این برند برای تمام سنسور های تشخیص که در یک دزدگیر اماکن کاربرد دارد دارای محصول می باشد. انواع چشمی دزدگیر به صورت بیسیم و باسیم ، انواع شوک سنسور به صورت بیسیم و با سیم، انواع مگنت به صورت بیسیم و با سیم ، انواع دتکتور به صورت بیسیم و با سیم و در آخر انواع آژیر به صورت بیسیم و با سیم دزدگیر اماکن فایروال دارای محصول می باشد . البته این تجهیزات جانبی به این موارد ختم نمی شود که در لیست محصولات دزدگیر فایروال قابل مشاهده می باشد.

دیگر ادوات مهم و کاربردی برای دزدگیر اماکن فایروال

در به کارگیری دزدگیر فایروال شما می توانید تعداد بالایی از ادوات بیسیم را به کار ببرید ، خواه این ادوات چشمی دزدگیر باشد ، خواه انواع مگنت یا دتکتور ها. همچنین در برند دزدگیر اماکن فایروال اگر محل نصب سنسور بیسیم از حد معمول بیشتر باشد شما می توانید از یک تقویت کننده سیگنال که بدان ریپیتر می گویند استفاده نمایید. این ریپیتر در دزدگیر فایروال سیگنال بین سنسور و پنل مرکزی دزدگیر را تقویت می کند. دزدگیر فایروال مجهز به میکروفون داخلی می باشد و اگر بخواهید می توانید با تلفن کننده تماس داشته و صدای محیطی را که پنل دزدگیر نصب است بشنوید. همچنین در تجهیزات جانبی دزدگیر اماکن فایروال میکروفن هم به چشم می خورد که برای تقویت صدای دریافتی می توانید از این میکروفون استفاده نمایید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
خاطره شنیدنی روحانی ایرانی از خرید کُت شلوار/روحانی: تُف به مال دنیا ، فروشنده: باید دَرِش بیاری!!
ویراستاری تخصصی مقاله