معرفی قدرتمندترین مسدود کننده تبلیغات عالی برای اندروید!

  یکشنبه، 28 خرداد 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
معرفی قدرتمندترین مسدود کننده تبلیغات عالی برای اندروید!
زمانی بود که به راحتی می‌توانستید، برنامه‌های مسدود کننده تبلیغات را از گوگل پلی استور دانلود کنید. اما گوگل تقریبا تمامی این برنامه‌ها را رصد کرده و فروشگاه خود پاک کرده و هیچ برنامه‌ی درست و درمانی در این رابطه روی گوگل پلی استور پیدا نخواهید کرد. اما نگران نباشد ساعدنیوز به معرفی مسدود کننده تبلیغات قوی از فروشگاه های دیگر خواهد پرداخت.

گوگل بخش زیادی از درآمد خود را از طریق نمایش تبلیغات به دست می‌آورد. یوتیوب، جیمیل، گوگل پلی و اندروید بخشی از این اکوسیستم هستند. با نصب چنین برنامه‌هایی، بخشی از درآمد این شرکت مسدود می‌شود. به همین دلیل است که برای نصب نرم‌افزارهای مسدود کننده تبلیغات، باید به سراغ دیگر فروشگاه‌ها و پلت‌فرم‌های ارائه اپلیکیشن اندرویدی مثل آمازون اپ استور، Aptoide یا امثلهم بروید تا برنامه‌های بسیار خوبی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را از آن‌جاها دانلود کنید.

اپلیکیشن Adclear

Adclear یکی دیگر از برنامه های فیلتر کردن تبلیغات بدون نیاز به روت کردن گوشی است که توسط توسعه دهندگان XDA ساخته شده است. این برنامه یک VPN روی دستگاه شما ایجاد می کند تا قبل از اینکه ترافیک تبلیغات در وب یا برنامه ها به شما برسد، آن را فیلتر کند. همچنین تبلیغات رمزگذاری شده را فیلتر می کند. Adclear قادر است انواع تبلیغات سرزده و غیر سرزده را در همه برنامه ها مسدود کند. برای دانلود کلیک کنید. ویژگی ها:

  • تبلیغات رمزگذاری شده را مسدود می کند

  • با Wi-Fi و داده تلفن همراه کار می کند

  • تبلیغات را در برنامه ها مسدود می کند

  • فیلتر کردن برنامه انتخابی

  • پشتیبانی از چندین مرورگر

  • بدون نیاز به روت

  • ثبت آگهی های مسدود شده

AdGuard

برنامه‌ی اولی که به شما معرفی می‌کنیم، نسخه رایگان بسیار خوبی دارد و در خیلی از موارد همین نسخه‌ی رایگان کار شما را راه خواهد انداخت. برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن، نیاز به روت کردن یا هیچ کار دیگری نیست و آن را مثل دیگر برنامه‌های اندرویدی روی دستگاه خود نصب می‌کنند. AdGuard در کنار قابلیت مسدود سازی تبلیغات، از گوشی شما در برابر حملات فیشینگ و همچنین رصد گوشی در امان نگه می‌دارد و با مسدود کردن تبلیغات سنگین روی صفحات وب، مروری سریع‌تر را برایتان به ارمغان می‌آورد. این برنامه در بیشتر گوشی‌های اندروید، بدون هیچ مشکلی کار می‌کند. برای دانلود کلیک کنید.

برنامه AdGuard

AdAway

این اپلیکیشن به صورت کد باز عرضه شده و رایگان است. از نکات بسیار خوب در مورد استفاده از AdAway این بوده که شما می‌توانید، لیستی از سایت‌ها برای نمایش تبلیغات به برنامه وارد کنید تا تبلیغات آن سایت‌ها برایتان نمایش داده شود. قبلا این برنامه را می‌توانستید از روی گوگل پلی استور دانلود کنید اما مدت‌هاست که آن را از روی این فروشگاه‌ برداشته‌اند. متاسفانه AdAway برای کار نیاز به روت شدن دارد و شاید در سبک بودن، عملکرد عالی و بسیاری از جنبه‌های مثبت این اپلیکیشن، این مورد را نکته ای منفی دانست. برای دانلود کلیک کنید.

برنامه AdAway

ABP for Samsung Internet

همانطور که از نام این برنامه پیداست، ABP for Samsung Internet تنها برای سامسونگ عرضه شده و قابلیت‌های بسیار خوبی در مسدود کردن تبلیغات دارد. در واقع شما می‌توانید تنظیم کنید که چه تبلیغاتی برای شما نمایش داده شود و چه تبلیغاتی مسدود شود. این برنامه همچنین از گوشی شما در مقابل هرزنامه‌ها نیز مراقبت کرده و از این بابت نیز یک خاطر جمعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. برنامه محدودیت‌های زیادی دارد. اول این که تنها بر روی گوشی‌ سامسونگ با اندروید 5 به بالا کار می‌کند و همچنین برای فعال بودن نیاز به اتصال اینترنت مدام دارد.‌ ABP for Samsung Internet هنوز بر روی گوگل پلی استور فعال است و مستقیما می‌توانید آن را از همان محل دانلود کنید و اگر نمی‌خواهید تنظیمات آن را دست بزنید، با یک سوییچ ساده، امکان روشن و خاموش کردن آن را دارید. برای دانلود کلیک کنید.

برنامه ABP for Samsung Internet

Block This!

Block This! یکی دیگر از برنامه‌های رایگان برای مسدود سازی تبلیغات در اندروید بوده که نسخه سوم آن به تازگی منتشر شده است. برنامه‌ای کد باز که از DNS برای این منظور استفاده کرده و در کنار مسدود سازی تبلیغات، حریم شخصی بهتری را نیز در گوشی شما ایجاد می‌کند. Block This! نه تنها تبلیغات وبسایت‌ها را مسدود می‌کند، بلکه جلوی تبلیغات درون برنامه‌‌ای که روی اندروید نصب کرده‌اید نیز می‌گیرد. این برنامه هیچ پیش نیازی نمی‌خواهد، سبک است و به راحتی روی هر گوشی اندرویدی نصب می‌شود. برای دانلود کلیک کنید.

برنامه Block This!

DNS66 | مسدود کردن تبلیغات و ردیاب ها بدون روت

DNS66 یکی از محبوب ترین منابع مبتنی بر برنامه Ad Blocker برای اندروید است. DNS66 یک سرور رمزگذاری شده ایجاد می کند که انواع تبلیغات را از جمله تبلیغات سرزده، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات وب، تبلیغات برنامه و غیره را فیلتر می کند. برای دانلود کلیک کنید.

  • کافیست برنامه DNS66 را از F-Droid دانلود کرده و برنامه را باز کنید. در اینجا بر روی Domain Filters → Adaway Host Files کلیک کنید.

  • روی آیکون پاور در صفحه اصلی برنامه ضربه بزنید و در صورت نیاز فایل های از دست رفته را دانلود کنید. انجام شد! Adblock فعال شد.

  • جدا از این با گزینه های مختلف موجود در برنامه DNS66 از جمله، Malware Host, Ad Tracker Host, DNS Host و غیره می توانید حریم خصوصی خود را در امنیت بالا حفظ کنید.

  • اگر می خواهید حریم خصوصی تلفن خود را در سطح بالایی حفظ کنید، این برنامه را توصیه می کنیم.

Free Adblocker Browser | مرورگر اختصاصی ضد تبلیغات

این یک مرورگر است که هدف اصلی آن جلوگیری از تبلیغات است. مرورگر رایگان Adblocker توسط Rocketshield Inc توسعه یافته است که متخصص این فن آوری است. این مرورگر با مفهوم ریشه کن کردن تبلیغات وب و سایر ردیاب های سرزده ساخته شده است. با استفاده از این مرورگر می توانید تجربه وب بدون آگهی داشته باشید و از مرور سریع و ایمن لذت ببرید. این مرورگر قادر است انواع تبلیغات را که شامل بنرها، تبلیغات ویدیویی و پنجره های بازشو، تبلیغات متنی و بسیاری موارد دیگر است، مسدود کند. مسدود کردن تبلیغات باعث صرفه جویی در داده ها و افزایش حریم خصوصی می شود. آن ها همچنین در بهینه سازی باتری کمک می کنند. می توانید مرور سریع تر و ایمن تری داشته باشید. اگر به دنبال یک مرورگر ضد تبلیغ برای اندروید هستید، به شما توصیه می کنیم با Adblocker Browser شروع کنید. برای دانلود کلیک کنید.

AdbLock

AdLock یک نرم افزار جامع مسدود کننده تبلیغات است که همه نیازهای کاربر را همزمان برآورده می کند. همچنین یک محصول پیچیده است که شامل قابلیت های قوی و رابط کاربری بصری است. این برنامه با ایجاد یک شبکه میزبان VPN کار می کند که همه برچسب های تبلیغات را قبل از رسیدن به دستگاه شما، فیلتر می کند. به جای پرداخت هزینه برای هر برنامه برای نسخه بدون تبلیغات آن، دریافت نسخه ی پرمیوم نه چندان گران قیمت AdLock مناسب است. اگر می خواهید هزینه های زیاد نسخه ی پرمیوم را کم کنید، AdLock برای شما مناسب است. AdLock در کل سیستم کار می کند و مرورگرها، برنامه ها، بازی ها و پیام های فوری را کاملاً خالی از تبلیغات می کند. درست فهمیدید – یک مسدود کننده تبلیغات همه کارها را انجام می دهد. دوره آزمایشی 14 روزه رایگان و 30 روز ضمانت استرداد پول دارد. برای دانلود کلیک کنید. ویژگی ها:

  • دانلود، نصب، اجرا – بدون نیاز به روت

  • فقط محتوای ناب – تبلیغات مرورگر و مکان یاب آن ها از بین می رود

  • برنامه ها و بازی های بدون تبلیغات.

  • YouTube و سایر سرویس های پخش جریانی بدون آگهی.

  • امنیت داده ها و فایروال شخصی برای محافظت در برابر فیشینگ، درخواست های مشکوک یا حملات بدافزار

  • سازگار با تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی Android 5.1 به بالا.

Firefox Focus | مرورگر Lite AdBlock

مرورگر Focus توسط Firefox یک مرورگر حریم خصوصی است، شما می توانید آن را یک مرورگر ناشناس بنامید. Firefox Focus تبلیغات، ردیاب ها و سایر کدهای سرزده را که ممکن است اطلاعات را به صاحب سایت ارسال کند، مسدود می کند. مرورگر همچنین کوکی ها، گذرواژه ها یا سایر اطلاعات را ذخیره نمی کند. Focus به دلیل اندازه کوچک و عملکردهای طاقت فرسا محصولی قدرتمند است. شما با استفاده از این مرورگر به موزیلا اعتماد دارید و از حریم خصوصی بالایی برخوردار هستید. این مرورگر توسط غول اینترنت موزیلا پشتیبانی می شود، بنابراین می توانید انتظار سرعت بالا و عملکرد خوب را داشته باشید. اگر به دنبال یک مرورگر حالت ناشناس با مسدودکننده های تبلیغات، مسدود کننده های ردیابی، سرعت خوب و مصرف کم انرژی هستید، توصیه میکنیم از Firefox Focus استفاده کنید. برای دانلود کلیک کنید.

CM Browser

مرورگر CM توسط Team Clean Master یک مرورگر موبایل سبک وزن با Adblocker داخلی و اسکنر آنتی ویروس است که می تواند شما را در برابر تهدیدات مخرب محافظت کند. با CM شما یک مدیر دانلود اختصاصی دارید تا فیلم های آنلاین را پشتیبانی کند که به صورت آفلاین از اکثر فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند. Adblocker پنجره های بازشو آزار دهنده، تبلیغات بنری، تبلیغات ویدیویی را که تجربه مرور راحت تری به شما ارائه می دهند حذف می کند. برای دانلود کلیک کنید. ویژگی های CM:

  • مسدود کننده آگهی

  • پیشگیری مخرب

  • محافظت از دانلود

  • حالت ناشناس

  • بدون ردیابی داده

سخن پایانی

بنابراین با استفاده از برنامه های ضد تبلیغ می توانید تمام تبلیغات مزاحم و آزار دهنده و پنجره های بازشو را در اندروید و بدون دسترسی روت حذف کنید. برنامه های فوق قادر به فیلتر کردن تبلیغات بدون دسترسی روت هستند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (385 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (272 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (140 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (131 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (119 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (100 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (64 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (51 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (43 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (35 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (33 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (32 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 5 مرداد 1403
حمله گازانبری ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر به سروش رفیعی با اسم رمز یه سری آدماااا/ نظرتون در موردش چیه؟ +سند
فال شمع روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 5 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 5 مرداد 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 5 مرداد 1403
خلاقیت رسانه ای سمی باشگاه استقلال خوزستان با لو رفتن یک پست اینستاگرامی فیک درباره بازیکن معروف ساحل عاجی جنجالی شد/ مغز نیست که طلا است +عکس
ناگفته‌های سخنگوی وقت وزارت بهداشت از دستگاه کرونایاب مستعان
(تصاویر) اولین پسر جهان که با بلندترین مو روی همه دخترا رو کم کرد!/ موی 1.5 متری که رکوردار گینس شد
هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟
قاب تلخ و غم‌انگیزی از وداع آخر دختر و پسر سعید راد با پیکر پدرشان
(تصاویر)اگه دنبال رژلب های خنک و تابستونی میگردی این 6 مدل رو امتحان کن!/ مخصوص خانم های سخت پسند!
پزشکیان از کجای اقتصاد باید شروع کند؟
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....