دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

پیشنهاد کتاب توسط فرهاد مجیدی از شاهکارهای لئو تولستوی/ سرمربی محبوب تماشاچیان تیم استقلال در حال مطالعه برترین رمان جهان +عکس 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این عکس معرفی کتاب مرگ ایوان ایلیچ یکی از شاهکارهای لئو تولستوی را توسط فرهاد مجیدی بازیکن سابق و سرمربی کنونی فوتبال مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان خوب قدیم فوتبال بوده است. او تا چند وقت قبل سرمربی تیم فوتبال امید ایران بود. اینک اما سرمربی تیم فوتبال امید امارات میباشد. او در زمان قدیم در تیم استقلال مشغول به بازی بوده است و در آن ایام به خوشی درخشید. فرهاد مجیدی سرمربی پیشین تیم فوتبال الاتحاد کلبا که به دلیل نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شده بود به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید امارات انتخاب شد.

کتاب مرگ ایوان ایلیچ، یکی دیگر از شاهکارهای لئو تولستوی است که نخستین‌بار در سال 1886 میلادی منتشر شد. این رمان مرگ ایوان ایلیچ به عنوان یکی از برترین شاهکارهای ادبی جهان به شمار می رود . داستان کتاب درباره یک قاضی‌ هست که در طول زندگی خود، به اجتناب ناپذیری مرگ، تنها در حد فکری گذرا اندیشیده است. اما یک روز، مرگ حضور خود را اعلام می کند و او با حیرت و سرگشتی فراوان مجبور می گردد که با میراییِ خود رو به رو شود. تولستوی در این کتاب از مخاطبین می پرسد: انسانی نه چندان متفکر، چگونه با تنها لحظه ی حقیقی در زندگی اش مواجه خواهد شد؟ کتاب مرگ ایوان ایلیچ، نگاهی بسیار جذاب و گاهی اوقات دلهره آور به پرتگاه مرگ است و علاوه بر این، به مخاطبین نوید می دهد که می توان در هر لحظه از زندگی به آرامش روحی و معنوی رسید. "مرگ ایوان ایلیچ" جزو بهترین کتاب‌های تاریخ ادبیات به انتخاب انجمن کتاب نروژ است و فیلم هایی نیز بر اساس داستان این کتاب در سال های مختلف توسط کارگردانان به نام و مشهور ساخته شده است. در این عکس معرفی کتاب مرگ ایوان ایلیچ یکی از شاهکارهای لئو تولستوی را توسط فرهاد مجیدی بازیکن سابق و سرمربی کنونی فوتبال مشاهده میکنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهنام بانی: قصد ادامه تحصیل دارم و نمیخوام ازدواج کنم؛ مهران مدیری: اینو کسایی میگن که ناز دارن نه تو که...😂
نگاهی به مدل و رنگ مبلمان خانه بازیگران؛ از مبل سبز رنگ و مخمل شبنم قربانی و طوسی کم رنگ به سلیقه بهنوش بختیاری تا مبلمان طلایی و اعیانی به انتخاب سیما تیرانداز+عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
همسر پزشک شیلا خداداد: ماقرار گذاشته ایم فرزندمان قیافه اش به مادرش برود و اخلاقش به من
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
جورجینا همسر رونالدو روسری پلنگی به سر کرد ؛ سلیقه آسیایی به جورجینا هم رسید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه