دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

معرفی و بررسی صرافی ال بانک 

چهارشنبه، 13 تیر 1403
صرافی ال بانک به عنوان یکی از صرافی‌های فعال در زمینه معاملات ارز دیجیتال، در میان سرمایه‌گذاران ایرانی طرفداران بسیاری دارد.

وجود انواع محدودیت‌های فعالیتی برای کاربران ایرانی، سبب شده تا برخی از صرافی‌ها با تعریف شرایط ویژه، امکانات فعالیتی را برای این دست کاربران فراهم آورند. ال بانک با ارائه طیف وسیع خدمات معاملاتی در حوزه بلاک چین‌ها، توانسته محبوبیت بسیاری در میان ایرانیا کسب کند. با این حال برخی مشکلات هم به دلیل همان بحث محدودیت‌ها مطرح است؛ از این رو در ادامه قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با عملکرد این صرافی و ویژگی‌های آن برای ایرانیان‌، اطلاعات بیشتری نسبت به مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در حوزه بلاک‌ چین‌ها از طریق این بستر در اختیار شما قرار دهیم.

صرافی ال بانک چیست؟

صرافی ال بانک (Lbank) در سال 2015 فعالیت خود را آغاز نموده و به دلیل موتور معاملاتی پیشرفته و سریعی که برخوردار است، توانسته در مقایسه با گزینه‌های دیگر از مخاطبان بیشتری در میان ایرانیان برخوردار باشد. در واقع خدماتی که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار داده، عاملی برای جلب رضایت و تعدد تقاضا بوده است.

به طوری که با ایجاد یک حساب lbank، می‌توان به راحتی ارزهای رمزنگاری شده را مورد معامله قرار داد، سبد سهام را نظاره کرد و اعلان‌های لحظه‌ای در مورد نوسانات قیمت دریافت نمود. علاوه بر این، پلتفرم امن مکسی، امنیت معاملات و محرمانه بودن اطلاعات شخصی کاربران خود را تضمین می‌کند. لحاظ این فاکتورها در عملکرد صرافی مورد بحث، سبب شده تا تعداد مخاطبان آن روز‌به‌روز افزایش یافته و میزان تراکنش‌های آن بیشتر شود.

دلیل تقاضای کاربران ایرانی برای فعالیت در صرافی ال بانک

مسئله‌ای که در فعالیت در حوزه بلاک چین‌ها، سبب تعریف محدودیت برای ایرانیان می‌شود، تحریم‌های مطرح برای کاربران داخلی است. از این رو نمی‌توان با آیپی ایران در هیچ یک از پلتفرم‌های مطرح دنیا فعالیت داشت. در نتیجه فرآیند ثبت نام و ارائه اطلاعات مانعی برای کاربران ایرانی به شمار می‌رود. از این رو پلتفرم ال بانک با عدم تعریف لزوم احراز هویت، دست افراد را در این زمینه باز گذاشته است.

در نتیجه ایرانیان می‌توانند بدون نیاز به اهراز هویت، در این پلتفرم فعالیت داشته باشند. این موضوع سبب شده تا تعداد متقاضیان داخلی برای فعالیت در صرافی lbank افزایش پیدا کند.

ناگفته نماند که عدم احراز هویت، می‌تواند برخی محدودیت‌ها را برای کاربران تعریف کند. این موضوع به منظور افزایش ایمنی پلتفرم مطرح شده که خود از جمله مزایای عملکردی آن است. این محدودیت‌ها عموما در رابطه با سقف تراکنش‌های روزانه مورد توجه قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های صرافی ال بانک

ال بانک که یکی از صرافی مطرح در حوزه بلاک چین‌ها به شمار می‌رود، در راستای جلب توجه مخاطبان خود، ویژگی‌ها و خصوصیات متنوعی را در نظر گرفته است‌. با توجه به اینکه لحاظ این خصوصیات سبب شده تا کاربران بتوانند عملکرد بهتری در عرصه سرمایه‌گذاری داشته باشند، در ادامه برخی از خصوصیات بارز این صرافی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است:

تنوع در رمز ارزها

ال بانک مجموعه گسترده‌ای از ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می‌دهد که در این نوع جز برترین صرافی های جهان شمار می‌رود. این فاکتور در قالب یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های این صرافی مورد بحث قرار می‌گیرد و می‌تواند با تنوع گزینه‌های سرمایه‌گذاری، شرایط بهتری را برای افراد حاصل کند.

کارمز کم نسبت به دیگر صرافی‌ها

از دیگر ویژگی‌های مثبتی که صرافی ال بانک به همراه دارد، میزان کارمزد تعریف شده آن برای تراکنش‌هاست. میزان کارمزد این صرافی برای معاملات فیوچرز برای سفارشات میکر 0.02 درصد و تیکر 0.06 درصد بوده و برای معاملات اسپات هیچ کارمزدی تعریف نمی‌کند. این موضوع سبب شده تا فعالیت در صرافی مورد بحث در مقایسه با رقبای آن به مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

تعریف انواع امکانات و خدمات برای کاربران

یکی از دلایلی که سبب محبوبیت صرافی Lbank در میان مخاطبان آن شده، امکانات و خدماتی است که این صرافی برای کاربران در نظر گرفته است. پشتیبانی 24 ساعته، سفارش‌گذاری فوری، تنوع در سفارش‌ها، تعریف روش‌های مختلف در روند واریز و برداشت ارز، سقف تراکنش بالای روزانه و موارد بسیار دیگر، در میان این امکانات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند. به علاوه تعریف بخش استیکینگ، سبب شده تا با قفل کردن دارایی و ذخیره آن، امکان دریافت سود با درصدهای مختلف فراهم آورده شود.

امنیت بالا

تعریف سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای در صرافی ال بانک، سبب شده تا میزان ایمنی در عملکرد این صرافی تا حد زیادی افزایش پیدا کند. در واقع بحث عدم لزوم احراز هویت برای فعالیت در این صرافی، تاثیری در امنیت آن نداشته. از این رو بروز هر گونه تخلف در این بستر، بلافاصله مورد ارزیابی قرار گرفته شده و فرد متخلف شناسایی می‌شود.

قابلیت کپی تریدینگ

کپی تردینگ یک روند الگوبرداری بوده که امروزه صرافی‌های متنوعی برای سودمندی بیشتر کاربران خود در نظر می‌گیرند. این قابلیت به افراد امکان کپی کردن تراکنش‌های افراد موفق را می‌دهد. در این حالت ریسک معاملات کاهش یافته و امکان دستیابی به سودهای بالاتر حاصل می‌شود. البته به این مورد هم توجه داشته باشید که این قابلیت می‌تواند سبب از دست رفتن تمامی دارایی افراد شود! چرا که شما هیچ کنترلی بر تراکنش‌ها نخواهید داشت و در صورت بروز زیان کسی پاسخگو نخواهد بود.

در حالت کلی علاوه بر مواردی که تا اینجا در رابطه با ویژگی‌های صرافی lbank گفته شد، گزینه‌های دیگری را هم می‌توان نسبت به عملکرد این پلتفرم در مقایسه با رقبای آن لحاظ کرد که هر یک تاثیر به خصوصی در موفقیت‌های عملکردی این پلتفرم داشته‌اند.

با توجه به تمامی آنچه که تا اینجا در رابطه با چیستی و ویژگی‌های صرافی ال بانک از مقالات ایران تریدر برگرفته شد، در صورتی که شما هم به دنبال یک بستر مطمئن برای فعالیت در حوزه بلاک چین‌ها هستید، می‌توانید با استفاده از یک ثبت نام ساده، در این پلتفرم فعالیت داشته باشید. این روند فعالیتی هر چند که به سبب عدم احراز هویت با محدودیت‌هایی همراه است؛ اما می‌تواند بهتر از دیگر گزینه‌های معاملاتی باشد.

منبع: ال بانک


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ترجمه تخصصی کتاب
ترجمه تخصصی متن
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس