دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

معرفی ویژگی های خیابان لمبارد در سان فرانسیسکو! 

پنجشنبه، 24 فروردین 1402
خیابان لمبارد به انگلیسی (Lombard Street) خیابانی واقع در سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیاست که بلوارهای آن به شکل زیگزاگ است.
فهرست []

خیابان لمبارد خیابانی واقع در سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا است که بلوارهای آن به شکل زیگزاگ است. این خیابان که مسیر آن از شرق به غرب شهر سانفرانسیسکو طراحی شده به خاطر شیب تند و داشتن 8 پیچ در جهان مشهور شده است. خیابان لمبارد دارای شیب 27درجه بوده و حداکثر سرعت مجاز در آن 8 کیلومتر بر ساعت است. خیابان لمبارد که مسیر آن به شکل زیگزاگ طراحی شده، دارای منظرسازی طبیعی و مصنوعی بوده و این ویژگی زیبایی آن را دو چندان کرده است. منظرسازی طبیعی و مصنوعی در این خیابان شامل سنگفرش آجری کف، فضاسازی سبز در اطراف و جداره‌های شهری در حاشیه خیابان است که این ویژگی به خصوص در فصل بهار و تابستان بر زیبایی آن افزوده است.

اگر عاشق گشت و گذار در خیابان‌های معروف دنیا هستید، با ما همراه باشید تا با یکی از آن‌ها به نام خیابان لمبارد آشنا شوید. خیابان لمبارد یکی از خیابان‌های مشهور سانفرانسیسکو به شمار می‌رود که در بخش منهتن قرار دارد. این خیابان با ساختمان‌های بلند و زیبا به پایتخت تئاتر دنیا نیز معروف شده است چرا که در آن‌ها چندین سالن بزرگ تئاتر به چشم می‌خورد که بسیاری از آن‌ها از اوایل قرن بیستم میلادی فعالیتشان را شروع کردند و محل برگزاری بزرگ‌ترین و معروف‌ترین نمایش‌های تاریخ معاصر بوده‌اند.خیابان لمبارد خیلی بیشتر از یک خیابان تئاتر است؛ در این خیابان 19 کیلومتری، ساختمان مهم و فروشگاه‌های معروف زیادی در این خیابان وجود دارند که ساعت‌ها سرگرمتان می‌کند و شما را به ماجراجویی در گوشه و کنار برادوی فرا می‌خواند.

انواع اجناس مورد نیازتان در این خیابان به فروش می‌رسد؛ لباس و پوشاک روزانه با قیمت‌های مختلف، لباس‌های دارای تخفیف ویژه، کتاب‌های کمیک و مجموعه‌های داستانی ابرقهرمان‌ها، کتاب‌های نایاب، کلاه‌های خاص و غیره تنها بخشی از اجناسی محسوب می‌شود که می‌توانیددر این خیابان پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به این خیابان لباس و کفش راحت بپوشید چرا که به راحتی نمی‌توانید از گشت و گذار در آن دل بکنید. کلکسیون‌های هنرهای زیبا و نمایشگاه مختلف بخشی دیگر از جذابیت‌های خیابان برادوی نیویورک محسوب می‌شود. اگر احساس گرسنگی و خستگی کردید، انواع غذا و نوشیدنی در رستوران‌های متنوع و کافه‌های رنگارنگش انتظارتان را می‌کشد تا لحظاتی بنشینید و استراحت نمایید. در سفر به آمریکا پیشنهاد می‌شود علاوه بر خیابان لمبارد سری به شهر لس آنجلس بزنید و با مرکز گتی و پارک گریفیث آشنا شوید.

خلاصه

خیابان لمبارد که یکی از پر پیچ و خم ترین خیابان ها در دنیاست، در شهر سانفرانسیسکو، در ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار داره. این خیابان که مسیر آن از شرق به غرب شهر سانفرانسیسکو طراحی شده به خاطر شیب تند و داشتن 8 پیچ در جهان مشهور شده. خیابان لمبارد شیب 27 درجه داره و حداکثر سرعت مجاز در آن 8 کیلومتر بر ساعته. این خیابان که مسیرش به شکل زیگزاگ طراحی شده، دارای منظره سازی طبیعی و مصنوعی بوده و این ویژگی زیبایی اون رو دو چندان کرده. منظرسازی طبیعی و مصنوعی در این خیابان شامل سنگفرش آجری کف، فضاسازی سبز در اطراف و جداره های شهری در حاشیه خیابان است که این ویژگی به خصوص در فصل بهار و تابستان بر زیبایی آن افزوده.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش