معروف ترین برندهای دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

  یکشنبه، 27 اسفند 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
معروف ترین برندهای دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا
این مقاله با هدف معرفی معروف‌ترین برند‌های دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، به بررسی و مقایسه دقیق تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه‌ها، قابلیت‌های تصفیه، میزان مصرف انرژی، کارایی در کاهش آلودگی‌های مختلف و سایر ویژگی‌های متمایز کننده هر برند می‌پردازد.

در عصر حاضر، آلودگی آب یکی از بزرگترین چالش‌های مواجه با بشریت است. سلامتی انسان‌ها به طور مستقیم با کیفیت آبی که مصرف می‌کنند، در ارتباط است. در این میان، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به عنوان یکی از ضرورت‌های زندگی مدرن، نقش بسیار کلیدی در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت خانواده‌ها ایفا می‌کنند. با توجه به افزایش تقاضا برای تصفیه آب در منازل، بازار شاهد حضور گسترده‌ای از برندهای مختلف دستگاه‌‌های تصفیه آب خانگی است که هرکدام ویژگی‌ها، مزایا و معایب منحصر به فردی دارند.

این مقاله با هدف معرفی معروف‌ترین برند‌های دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، به بررسی و مقایسه دقیق تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه‌ها، قابلیت‌های تصفیه، میزان مصرف انرژی، کارایی در کاهش آلودگی‌های مختلف و سایر ویژگی‌های متمایز کننده هر برند می‌پردازد. در این راستا، بر اساس مطالعات میدانی، نظرسنجی‌های مصرف‌کنندگان و تحلیل‌های تخصصی، به ارائه راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب متناسب با نیازها و بودجه‌های مختلف خانواده‌ها می‌پردازیم.

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

به این ترتیب، این مقاله، نه تنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی جامع برای خوانندگانی که به دنبال بهبود کیفیت آب مصرفی خود هستند، عمل می‌کند بلکه به عنوان یک راهنمای خرید، آن‌ها را در انتخاب دستگاه تصفیه آبی که به طور موثر به حفاظت از سلامتی آن‌ها و عزیزانشان کمک می‌کند، یاری می‌رساند. با توجه به پیچیدگی‌های موجود در فناوری‌های تصفیه آب و تنوع گسترده‌ای از محصولات موجود در بازار، ما تلاش کرده‌ایم تا با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، انتخابی آگاهانه را برای شما ممکن سازیم.

آب تصفیه کن مینروا

آب تصفیه کن مینروا تایوانی، در چندین سال اخیر پرفروش ترین دستگاه در بازار ایران بوده که با داشتن فعالیت مداوم و سابقه ی زیاد و خدمات ارزنده و کیفیت قطعات و فیلترهای بسیار بالا محبوبیت زیادی را در بین خریداران پیدا کرده است. برند مینروا از سال 1930 شروع به تولید انواع دستگاه تصفیه آب طبق استاندارد های جهانی بهداشت کرد و توانست جایگاه ویژه ای را در خصوص حل مسئله ی افزایش کیفیت آب آشامیدنی کسب کند.

مینروا از سیستم اسمز معکوس RO برای دستگاه های خود استفاده می کند. یکی از مزایای تصفیه آب مینروا که در سایر برند های دیگر وجود ندارد دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی است. این امر سبب می شود مشتری با خیال راحت تری دستگاه را خریداری نماید.
برند مینروا با داشتن استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی سازمان بهداشت جهانی WHO و دیگر استانداردها و گواهی های بین المللی، بهترین گزینه برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی منزل شما می باشد.

تصفیه آب مینروا در مدل های زیر به بازار عرضه شده است :
تصفیه کننده آب اکسیژن ساز 8 مرحله ای مینروا
تصفیه کننده آب قلیایی ساز 7 مرحله ای مینروا
تصفیه کننده آب معدنی ساز 6 مرحله ای مینروا
تصفیه کننده آب یووی دار فرابنفش 8 مرحله ای مینروا
کامل ترین و پرفروش ترین مدل در میان این چهار مدل از انواع دستگاه مینروا ، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا می باشد.

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

آب تصفیه کن سی سی کا

انواع تصفیه آب سی سی کا موجود در بازار ایران، مونتاژ ایران با قطعات چینی و تایوانی می باشند که شرکت تصفیه آسا نمایندگی معتبر تصفیه آب در ایران است و اورجینال این دستگاه ها را به فروش می ساند.
شرکت تایوانی سی سی کا که دستگاه هایش در اروپا و آمریکا نیز طرفدار دارد یکی از با دوام ترین دستگاه های تصفیه آب را در اختیار دارد که با بهره گیری از روش اسمز معکوس به خوبی قادر به کاهش املاح آب می باشد.
این کارخانه با حدود یک قرن فعالیت مستمر و حرفه ای در طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب خانگی و صنعتی از جمله لوله ها، اتصالات، حوزینگ های فیلتر، انواع فیلترهای تصفیه آب، پمپ تصفیه آب و... توانسته صفر تا صد تولید دستگاه ها را خود انجام دهد و به بازارهای جهانی عرضه کند.
پرفروش ترین مدل تصفیه آب سی سی کا دستگاه هشت مرحله ای CCK RO8_ORP می باشد که یک دستگاه 8 مرحله ای قلیایی کننده اکسیژن ساز است. این مدل از دستگاه سی سی کا تایوانی مونتاژ ایران است و از سیستم اسمز معکوس بهره می برد.

آب تصفیه کن سافت واتر

دستگاه های سافت واتر موجود در ایران مونتاژ شده ایران و دارای قطعات چینی/تایوانی هستند که در انواع مدل های اسمز معکوس و الترافیلتراسیون عرضه می شوند. بهترین مدل سافت واتر مدل 8 مرحله ای سافت واتر اکسیژن ساز است که Soft Water RO8_OX نام دارد. این شرکت خودش را رهبر و پیشرو در صنعت تصفیه ی آب معرفی می کند و یک تولید کننده بزرگ در دنیا محسوب می شود. سافت واتر به دلیل داشتن تخصص و حرفه ای بودن و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به روز در تولید انواع دستگاه تصفیه آب اعتبار زیادی کسب کرده است. این برند کاملا مقرون به صرفه و قیمت مناسب و در عین حال گزینه ی مناسب برای حل مشکلات آب آشامیدنی می باشد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

توجه به سیستم تصفیه کننده موجود در دستگاه‌های تصفیه آب، که بسته به نوع دستگاه اختلاف دارد، از ویژگی‌های کلیدی به شمار می‌رود. روش مدرن تصفیه آب شرب، استفاده از سیستم اسمز معکوس است، که به لطف فیلتر ممبران اسمز معکوس، قادر به حذف ناخالصی‌های مضر تا سایز 0.0001 میکرون می‌باشد.

اهمیت وجود فیلترهای باکیفیت و اجزا استفاده شده در این دستگاه‌ها نیز غیرقابل انکار است. از لحاظ قیمت، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با فیلترهای ساخت چین یا ممبران‌های تقلبی 11 لایه، از دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی اصل با ممبران‌های 13 لایه اصیل، ارزان‌تر هستند. این اطلاعات، از جمله نکات کلیدی‌ای است که فروشندگان باید به مشتریان خود ارائه دهند.

همچنین، نام و اعتبار شرکت‌ فروشنده، ضمانت محصول و خدمات پشتیبانی پس از فروش، از جنبه‌های حائز اهمیت هنگام خرید یک دستگاه تصفیه آب اصیل هستند. با در نظر داشتن این موارد، می‌توانید دستگاه تایوانی اصلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی خانگی خود تهیه فرمایید.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

خرید تصفیه اب خانگی با بهترین قیمت

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا، از طریق استخدام کارشناسان تصفیه آب مجرب، برای بیش از ده سال فعالیت خود، به توزیع بهترین مارک‌های تایوانی دستگاه‌های تصفیه آب در ایران اقدام کرده است. شما می‌توانید جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمتی مناسب، به وب سایت تصفیه آسا سر بزنید.

این شرکت نیز نمایندگی رسمی مارک مینروا در ایران است و دستگاه‌های تصفیه آب مارک‌های تایوانی مانند سی سی کا، سافت واتر و مینروا را با گارانتی یک ساله طلایی که شامل پشتیبانی بی‌شرط است و خدمات پس از فروش ممتاز عرضه می‌کند. بهره‌برداری از حمایت تمام‌وقت، خدمات منظم، جایگزینی فیلترها به قیمتی اقتصادی، ارسال و نصب بدون هزینه در استان‌های تهران و البرز، استفاده از تخفیفات دوره‌ای خاص، تعمیرات دستگاه و شرایط خرید اقساطی از جمله خدماتی است که تصفیه آسا برای مشتریان ارائه می‌دهد. از طریق وبسایت تصفیه آسا می‌توانید خریدتان را به سادگی و سرعت به صورت آنلاین انجام دهید و در کمترین زمان کالا را در مکان دلخواهتان دریافت کنید. علاوه بر این، بررسی کیفیت و سختی آب تصفیه‌شده نیز پس از نصب دستگاه به دست تکنسین متخصص و در حضور شما انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره خرید بدون هزینه، می‌توانید با کارشناسان کارکشته این شرکت تماس بگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (47 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (37 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (34 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (28 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
تیتر امروز   
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
(تصاویر)کشف بزرگترین مار آناکوندای جهان، به طول 8 متر!/ضخامت قطر بدنش اندازه لاستیک یه ماشینه
(عکس) سریع ترین و بهترین راه برای تمیز کردن مبل‌های کثیف خانه/ سه سوته تمیز کن
جدیدترین عکس المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش"، و همسر جوان و قد‌بلندش/ ماشالله چقدر به هم میان این دو نفر! چه حلقه‌های شیک و قشنگی👌
(تصاویر) نگاهی به مانتوهای خنک و تابستانی هدیه تهرانی/ ستاره ی همیشه محبوب سینمای ایران، همیشه ساده، همیشه برازنده
سفیر اسبق ایران در لیبی: شاید زمینه بهتری برای بهبود روابط ایران و مصر فراهم شود
پشت پرده بحران کمبود دارو / پزشکیان برای عبور از بحران کمبود دارو چه راهی دارد؟
وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
عجیب ترین 3 قلوهایی که اصلا قابل تشخیص نیستند! حتی مادرشان هم قادر به تشخیصشان نیست+عکس
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
(تصاویر) نگاهی به مانتوی صدف‌دوزی شده‌ی هدی زین العابدین، ماهرخ سریال "در انتهای شب" و خاصترین بانوی سینمای ایران
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!