دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

ماساژ ابروها و نحوه ی انجام دادن آن 

شنبه، 04 بهمن 1399
ماساژ عملی است برای ورز و مالش دادن قسمت های مختلف بدن که به کمک دست انجام می گیرد، امروزه ماساژ درمانی در بین افراد رواج زیادی یافته است و قسمت های مختلفی از بدن و صورت ماساژ درمانی می شوند.

ماساژ عملی است برای ورز و مالش دادن قسمت های مختلف بدن که به کمک دست انجام می گیرد، امروزه ماساژ درمانی در بین افراد رواج زیادی یافته است و قسمت های مختلفی از بدن و صورت ماساژ درمانی می شوند.

ابروها یکی از عوامل در زیباتر به نظر رسیدن و جذابیت چشم ها می باشند. ابروها حالت های مختلفی دارند که این حالت ها ممکن است باعث زیباتر شدن و یا بد جلوه دادن صورت شوند. برای اینکه بتوان ابروها را به شکل مناسب و زیبا فرم داد در ابتدا باید ابروهایی پر داشته باشیم، برای داشتن ابروهای پر و زیبا روشهای مختلفی وجود دارد که یکی از مهمترین و نتیجه بخش ترین آنها ماساژ ابرو می باشد. ماساژ دادن ابروها باعث بهبود گردش خون در پوست می شود و اگر با روغن های خاص انجام گیرد باعث تقویت و پر شدن ابروها خواهد شد. در ادامه با روش صحیح ماساژ ابروها آشنا خواهیم شد.

نحوه ماساژ ابروها

برای ماساژ دادن ابروها :

1. انگشتان خود را روی پیشانی و روبروی هم قرار دهید . سپس خیلی آرام انگشتان خود را از هم جدا کنید تا پوست پیشانی از هم باز شود .

2. برای این کار از تمام سطح انگشتان استفاده نمایید و با فشار به شکل دورانی ماهیچه های پیشانی را ماساژ دهید. حرکات خود را از بالای پیشانی و در عرض پیشانی به صورت نواری به پایین ادامه دهید.

3. دو انگشت خود را میان دو ابرو و روی خطی که از بینی می گذرد ، بگذارید و آهسته فشار دهید . این فشار ، سبب رفع تنش نواحی مختلف می شود.

4. برای اینکه احساس انرژی بیشتری کنید ماساژ را با ضرب گرفتن روی پیشانی و نواحی گیجگاه تمام کنید.

یکی از سوالات پرتکرار شما کاربران از بخش سلامت نمناک روش طبیعی و خانگی رفع خط اخم است ، برای جلوگیری از به وجود آمدن خط های میان ابرو و جلوگیری از افتادگی پلک بالایی انگشتان اشاره هر دست را 25/1 سانتیمتر در بالای ابروان و به موازات آن قرار دهید سپس انگشتان را به سمت پایین فشار دهید، در حالیکه ابروان خود را به طرف بالا فشار می دهید. با انجام این کار یک خط فشار میان ابروها و انگشتانتان حس می کنید و بعد از شمارش تا عدد 20، ابروها را آزاد کنید.این کار را 10 مرتبه در روز انجام دهید تا خط اخم از بین برود .

نکات قابل توجه برای تقویت ابرو

  • همیشه ابروها را بسوی بالا شانه نموده و مرتب کنید تا به صورت طبیعی به شکلی قوس دار در بیایند.
  • تلاش کنید فولیکول های زیر موهای ابرو ی خویش را روزانه با حرکات دایره ای ماساژ بدهید.
  • پوست اطراف ابروهایتان را یک بار لایه برداری کنید تا با حذف سلول های مرده ی پوست و افزایش گردش خون، رشد موها سریعتر شود.
  • امتداد دور خط ابروهایتان را ۲ تا ۳ بار در روز وازلین بزنید، این کار به مرطوب ماندن ابروها و ضخیم تر شدن آن ها کمک می کند.
  • از برداشتن مداوم ابروها پرهیز کنید.
  • بیش از حد از لوازم آرایشی ابرو استفاده نکنید.
  • هنگامی که از مداد ابرو استفاده می کنید آنرا بیش از حد روی ابروها فشار ندهید.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
سابمیت مقاله چیست؟