مزایای کیف پول های گرم برای ارزهای دیجیتال

  پنجشنبه، 22 خرداد 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
مزایای کیف پول های گرم برای ارزهای دیجیتال
از ویژگی های کیف پول های گرم، رایگان بودن آنها است. می توانید به راحتی یکی از این نوع کیف پول ها را که برای نیاز شما مناسب است پیدا کرده و رایگان از آن استفاده کنید

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، کیف پول های دیجیتالی ذخیره و نگهداری ارزهای رمزنگاری تقریبا از زمان حضور بیت کوین وجود داشته اند. این کیف پول ها به دو شکل آنلاین و دسکتاپی ارائه می شوند. کیف پول های موبایل نیز به عنوان کیف پول دیجیتال در نظر گرفته می شوند. با این وجود این نوع کیف پول ها به دلیل همراه بودن می توانند به عنوان کیف پول های هیبریدی در نظر گرفته شوند.

دو ویژگی مهمی که کیف پول های گرم دارند، توانایی پشتیبانی از انواع ارزها و رایگان بودن آنها است.

وقتی یک ارز رمزنگاری ایجاد و ICO آن اجرا می شود، تا زمانی که جایی برای نگهداری و ذخیره آن وجود نداشته باشد، واقعا کارایی نخواهد داشت. سازندگان ارزهای رمزنگاری افرادی هستند که معمولا کیف پول ارز مورد نظر را نیز ایجاد می کنند.

از ویژگی های کیف پول های گرم، رایگان بودن آنها است. می توانید به راحتی یکی از این نوع کیف پول ها را که برای نیاز شما مناسب است پیدا کرده و رایگان از آن استفاده کنید. این خصوصیتی است که طرفداران کیف پول های سرد نمی توانند منکر آن شوند. پرداخت هزینه بابت تهیه کیف پول از عواملی است که باعث کاهش محبوبیت و استفاده از کیف پول های سرد شده است. اما اگر هر دو نوع کیف پول رایگان بود مسلما آمار متفاوت می شد.

کیف پول گرم (به انگلیسی: Hot Wallet) یک نوع کیف پول است که به اینترنت متصل و آنلاین است. در پست قبلی در بیگ والت به توضیح کیف پول سرد Cold Wallet پرداخیتم و یافتیم که همه کیف ها به صورت کلی به دو نوع گرم یا سرد طبقه بندی می شوند.

کیف پول های وب یک نوع کیف پول گرم است که این کیف پول ها معمولا کمترین سطح امنیت ذخیره ارزهای دیجیتالی را دارند، چرا که شما به کلید خصوصی دسترسی ندارید. به بیان ساده، شما فقط از یک نفر درخواست می کنید که این ارزها را برایتان نگه دارد.

این کیف پول ها بیشتر در معرض خطر هکرها قرار دارند، چرا که روزنه های امنیتی بسیار زیادی دارند. هم از طرف سایت ارائه دهنده خدمات کیف پول و هم از طرف سیستم شما هکر ها کیف پول های گرم را راحت تر میتوانند هک کنند.

افرادی که دارای ارز دیجیتال هستند مقدار کمی از آن را در کیف پول گرم نگهداری میکنند و مقدار بیشتر را در کیف پول سرد نگهداری میکنند. پس شما هم اشتباه تازه کارها رو انجام ندهید و ارزهای خود را در کیف پول وب نگهداری نکنید. بهترین گزینه استفاده از کیف پول سرد است.

کیف پول رومیزی:

این نوع کیف پول Hot Wallet، کلید خصوصی شما را بر روی رایانه ذخیره می کنند. این در صورتی است که رایانه شما فاقد بدافزارها و هرگونه ضعف امنیتی باشد خیلی سخت است که بتوان رایانه ی شخصی را ایمن نگه داشت. پس باید از یک آنتی ویروس امن استفاده کنید.

کیف پول تلفن همراه:

کیف پول های تلفن همراه کلید خصوصی را بر روی تلفن همراهتان ذخیره می کنند. کیف پول های تلفن همراه از لحاظ امنیتی خیلی ضعیف است و حریم خصوصی حفظ نمی شود.

امنیت کیف پول آنلاین برای ذخیره سازی

در کل پیشنهاد نمی شود ولی این کیف پول ها در حال تلاش برای امن نگه داشتن حساب ها هستند که بهترین به نظر من سایت معروف بلاک چین (Blockchain) است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (31 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند