دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مدل ایرانی-آمریکایی در حین جراحی زیبایی درگذشت/ او میخواست شبیه کیم کارداشیان شود 

شنبه، 09 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: مدل ایرانی آمریکایی که می‌خواست شبیه کیم کارداشیان باشد حین آخرین عمل زیبایی درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، مدل ایرانی آمریکایی که می‌خواست شبیه کیم کارداشیان باشد حین آخرین عمل زیبایی درگذشت.

خانواده کریستینا اشتن گورکانی، مدل ایرانی – آمریکایی از مرگ او خبر دادند. خانم گورکانی به دلیل شباهتش به کیم‌کارداشیان و انجام عمل‌های زیبایی مختلف مشهور بود.

خانواده او در سایت جمع‌آوری کمک‌های خیریه «گوفاندمی» نوشته‌اند که این زن جوان در سن 34 سالگی و در پی انجام یک عمل زیبایی درگذشته است.

در این متن آمده که ساعت 4:31 روز 20 آوریل تماسی را دریافت کردند که فردی در آنطرف خط فریاد می‌زده «اشتن در حال مردن است، اشتن در حال مردن است.»

خانواده او گفته‌اند، وقتی به بیمارستان رسیدند به آنها خبرداده شد که وضعیت خانم گورکانی به دلیل ایست قلبی وخیم است. خانواده او افزوده‌اند که به دلیل رعایت حریم خصوصی و در جریان داشتن تحقیقات بر روی خطای پزشکی، فعلا جزئیات بیشتری اعلام نمی‌کنند.

خانم گورکانی او هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی قطر نیز با حضور در یکی از ورزشگاه‌های دوحه، پایتخت قطر، تی شرتی با پرچم ایران به تن کرده بود که تصاویرش واکنش‌های زیادی دربر داشت.

در زیر پست او وقتی یکی از کاربران از او می‌پرسد که «شما تی شرتی با پرچم ایران به تن دارید و آیا شما ایرانی هستید؟» او در جواب نوشته است که «بلی ایرانی هستم.»


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

آخیش دلم خنک شد
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی