دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / طلا و جواهرات /

معایت عینک آفتابی اصفهان را بدانید 

پنجشنبه، 24 شهریور 1401
ساعدنیوز : استفاده از عینک آفتابی مخصوصا در فصل تابستان اهمیت زیادی دارد زیرا از آسیب رسیدن به چشم ها در برابر اشعه محافظت می کند.

با توجه به ضرری که آفتاب می تواند بر بینایی و چشم ما داشته باشد استفاده از عینک آفتابی ضروری است و از جمله عینک آفتابی تیفانی که کیفیت بالایی دارندمی توانیم عینک آفتابی اصفهان تهران و تبریز را نام ببریم. یکی از عواملی که می تواند برای بینایی و سلامت چشم به شدت ضرر داشته باشد پرتوهای فرا بنفشی است که از خورشید انتشار پیدا می کند و حتی اگر به صورت مستقیم خورشید را تماشا نکنید هم می تواند به چشمهایتان آسیب زیادی برساند چرا که پرتوهای فرا بنفش خورشید به همه ی اجسام اطراف ما می تابد و از آنها به چشم ما منعکس می شود.

عینک آفتابی اگر از سایت معتبر آراد برندینگ تهیه شده باشد و از نظر کیفیت و کارایی مطابق با استانداردهای پزشکی باشد می تواند تا ۹۸ الی۱۰۰درصد از اشعه های فرا بنفش را به خود جذب کند و مانع ورود آنها به چشم شوند. خاصیت دوم عینک دودی این است که در هنگام رانندگی، رانندگی شما را ایمن تر می کنند پس نتیجه این شد که برای استفاده از عینک طبی رنگی ما هیچ محدودیتی نداریم هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان یا هر فصل دیگری می توانیم از عینک آفتابی استفاده کنیم.

عینک آفتابی مردانه

اگر به فروشگاه هایی برای عرضه عینکهای متفاوت از جمله عینک آفتابی رنگی هستند بروید نمونه های متفاوتی از عینک آفتابی مردانه را می بینید و می توانید مطابق با سلیقه خوردتان هر کدام از آنها را خریداری کنید. بعضی از افراد معتقد هستند که قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار و به طور کل عینک آفتابی مارک دار بسیار بالا است، این موضوع کاملا درست است اما یک عینک با مارک مرغوب درصورتی که درست از آن محافظت شود می تواند سالها برای شما کار کند و از چشمانتان در برابر آسیب حافظت کند به همین دلیل سعی کنید از مارکهای خوب عینک مانند عینک آفتابی پورشه را خریداری کنید.

یکی از نکات مهمی که باید رعایت شود این است که برای خرید عینک آفتابی مردانه در هیچ صورتی به فروشگاه هایی که فیک فروش هستند نروید زیرا اصولا آقایون زمان زیادی را در معرض نور آفتاب هستند و یا در برابر نور خورشید رانندگی می کنند به همین دلیل همیشه مرغوب ترین و بهترین نوع عینک از جمله عینک طبی مردانه را باید خریداری کنند تا چشمانشان در برابر اشعه آفتاب آسیب نبیند، در بیشتر موارد استفاده کردن از یک عینک آفتابی غیر استاندارد موجب می شود شما دچار سر درد و چشم درد شوید اما به مرور زمان اشعه هایی که در برابرشان مقابله صورت نگرفته باعث می شوند بینایی شما دچار مشکل شود.

عینک آفتابی اصفهان

بهترین و ساده ترین راه برای جدا کردن و شناخت عینکهای آفتابی غیر استاندارد از عینکهای آفتابی استاندارد استفاده از دستگاهی است به نام دستگاه های یو وی متر که در بیشتر فروشگاه های عینک فروشی معتبر هستند و می توان آنها را پیدا کرد تنها راه تشخیص استاندارد بودن عینک از طریق این دستگاه یو وی متر انجام می شود و اگر این دستگاه وجود نداشته باشد تشخیص عینک درست و استاندارد حتی برای چشم پزشکان هم ناممکن می شود در هنگام امتحان کردن عینک آفتابی با دستگاه یو وی متر باید عدد یو وی عینک را از نود و هشت درصد بیشتر نشان دهد در این صورت است که عینک مورد استفاده شده استاندارد خواهد بود در غیر این صورت یک عینک آفتابی غیر استاندارد می باشد و استفاده از آن نه تنها برای چشم مفید نیست بلکه ضرر هم دارد.

این محصول را باید از فروشگاه های بزرگ و معتبر تهیه کرد عینک آفتابی اصفهان هم که معمولاً هوای گرم و آفتابی دارد زیاد مورد استفاده مردم قرار می گیرد خیلی از خریداران در هنگام خرید عینک آفتابی فقط به قیمت و زیبایی آن توجه می کنند و اگر قیمت پائین یا زیبایی ظاهری داشت آن را برای مصرف خریداری می کنند درصورتی که پزشکان توصیه می کنند در هنگام خرید عینک آفتابی پلاریزه بیشتر از این که به ظاهر و یا قیمت آن توجه کنید به این دقت کنید که عینک خریداری شده با کیفیت و مطابق با استانداردهای پزشکی باشد چراکه در غیر این صورت ممکن است علاوه بر این که جلوی ضررهای نور خورشید را نگیرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی