دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

معامله‌گران بازار بخوانند/ سیگنال‌های اثرگذار بر بورس امروز 

سه شنبه، 04 آبان 1400
کد خبر: 174266
ساعد نیوز: روز گذشته در دومین روز معاملاتی شاخص کل بورس باز هم با اصلاح و افت مواجه شد و در پایان بازار در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. مهم‌ترین اخبار موثر در بورس امروز کدام خبرها هستند؟

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تجارت نیوز، روز گذشته در دومین روز معاملاتی شاخص کل بورس باز هم با اصلاح و افت مواجه شد و در پایان بازار در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. مهم ترین اخبار موثر در بورس امروز کدام خبرها هستند؟

_رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافق با وزیر صمت خبر داده تا در یک بازه زمانی حداکثر ۲ ساله تمامی اختیارات و تصمیمات مجامع شرکت های خودرویی به صاحبان سهام بازگردد.

_ یکی از نمایندگان مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن هفته گذشته جلسه مفصلی با حضور وزیر صمت داشت که ایشان یک فرصت شش ماهه از مجلس خواست تا به اوضاع نابسامان خودرو رسیدگی ویژه ای داشته باشد و قرعه کشی خودرو را حذف کند.

_ قیمت دلار در بازار آزاد روز گذشته روند افزایشی داشت و به کانال ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۲۶ هزار و ۸۹۲ تومان اعلام شد.

_ رئیس اسبق بانک مرکزی در توئیتی نوشت: تامین کسری از طریق فشار به بانک ها و صندوق های آن ها منجر به اضافه برداشت سنگین از بانک مرکزی می شود. نتیجه استقراض غیرمستقیم را آمارهای پولی پایان مهر مشخص می کند.

_ در هفت ماهی که از سال ۱۴۰۰ گذشته، بازار خودرو بیش از دیگر بازارها رشد کرده و سود ۲۰ درصدی برای سرمایه گذاران خود به همراه داشته، در مقابل بازار طلا کم نوسان ظاهر شده است.

_ محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: در حال حاضر دولت با وجود سهم اندک در خودروسازی، در این بنگاه ها مدیریت می کند، حال آنکه براساس اصل ۴۴ قانون اساسی، ایران خودرو و سایپا (با توجه به اینکه بیشتر سهام شان خارج از اختیار دولت است)، باید توسط غیر دولتی ها اداره شوند.

_ مجلس، در حاشیه جلسه غیرعلنی با وزیر امور خارجه ضمن بیان تاثیر قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها، از آغاز مذاکرات در هفته جاری خبر داد.

_ روز گذشته اونس جهانی طلا افزایش یافت و به کانال ۱۸۰۰ دلاری رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان افزایش یافت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی