معنی گزینه های تنظیمات اینستاگرام

  سه شنبه، 16 دی 1399   زمان مطالعه 17 دقیقه
معنی گزینه های تنظیمات اینستاگرام
اینستاگرام شاید در آینده پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در جهان شود که روزانه هزاران کاربر جدید را به خود جذب می‌کند در این مقاله تصمیم گرفتیم قسمت تنظیمات اینستاگرام را برایتان بازگو کنیم و امکانات این بخش را همراه با آموزش، برای کاربران جدید و قدیمی این برنامه محبوب، توضیح دهیم.

قبل از شروع به کار به چند نکته دقت کنید:

  • زبان استفاده شده در تصاویر این مقاله به زبان فارسی و انگلیسی است، ما معادل آنها در رابط کاربری فارسی را در روبروی عبارت ها نوشته ایم، برای همین چه زبان رابط کاربری شما فارسی باشد و یا انگلیسی می توانید از این مقاله استفاده کنید.
  • ممکن است که برخی از تنظیمات بر حسب پلتفرم گوشی شما (اندروید و یا iOS) متفاوت باشد، جای نگرانی نیست، با کمی جستجوی می توانید این تغییرات را درک کنید.
  • توضیحات ارائه شده در این مقاله مرتبط به اپ نرم افزار اینستاگرام(قابل نصب بر روی گوشی و تبلت شما) است و ارتباطی به نسخه های تحت وب آن ندارد.

تنظیمات اینستاگرام را بهتر بشناسید

برای شروع به کارتان ابتدا وارد حساب کاربری تان شوید. و به صفحه اصلی حساب کاربری تان بروید (برای رفتن به صفحه کاربری از قسمت زیر بر روی تصویر آدمک و یا عکس نمایه خودتان ضربه بزنید).

تصویر
(تصویر ۱)

تصویر (۱): ورود به بخش تنظیمات

در قسمت بالای نمای کاربری سه نقطه عمودی (در گوشی های اندروید) و افقی (در گوشی های iOS) وجود دارد بر روی آن ضربه بزنید تا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید.

بخش دوستیابی در تنظیمات اینستاگرام

بعد از وارد شدن به اینستاگرام در بخش اول، این امکان در اختیار شما قرار می گیرد که بتوانید با دوستان خودتان بر روی شبکه اجتماعی پرطرفدار فیسبوک مرتبط شوید. (هر دو پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام متعلق به یک شرکت می باشد). برای همین قسمت اول گزینه های اینستاگرام مربوط به این گزینه است.

تصویر
(تصویر ۲)

تصویر (۲): بخش دعوت از دوستان

  • دعوت از دوستان –Invite friends: در قسمت شما می توانید از دوستان خودتان در فیسبوک دعوت کنید که به صفحه اینستاگرامی شما بپیوندند.
  • دعوت از دوستان فیسبوکی –Invite Facebook Friends : بعد از وارد ضربه زدن بر روی این گزینه اینستاگرام به سراغ حساب کاربری شما در فیسبوک می رود و از شما می خواهد که نام و گذرواژه حساب کاربری تان را وارد کنید. از اینجا به بعد تقریبا تمام کارها به صورت خودکار انجام می شود. توجه کنید که در این مرحله دوستان و مخاطبین شما بلافاصله به صفحه اینستاگرام شما وارد نمی شوند، بلکه پیامی از شما برای آنها ارسال می شود و در صورت تمایل آنها به صفحه اینستاگرامی شما می پیوندند.
  • دعوت از مخاطبین –Contacts : اگر شما شماره دوستان تان را بر روی گوشی خودتان ذخیره کرده اید و مطمئن هستید که آنها نیز از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند می توانید با استفاده از شماره تماس، آن ها را بیابید. برای این کار از گزینه دعوت از مخاطبین –Contacts- استفاده کنید. با ضربه زدن بر روی این عنوان صفحه مخاطبینی که شماره آنها بر روی گوشی شما ذخیره است باز می شود و شما می توانید آنها را به صفحه خودتان دعوت کنید.

در کنار هر دو گزینه در بالا عدد هایی نوشته شده است، این عدد ها نشان دهنده تعداد افراد و یا مخاطبینی است که شما می توانید با استفاده از این گزینه ها به آنها دسترسی داشته باشید (توجه کنید که این افراد هنوز جزو فالئور های شما نیستند).

  • دنبال کردن افراد Follow People: در این قسمت شما می توانید با استفاده از دو شیوه ای که در بالا گفته شد، افرادی که شماره آن ها را در اختیار دارید و یا در شبکه اجتماعی فیسبوک با آنها دوست هستید را دنبال کنید. توجه کنید که در این حال شما جزو مخاطبین این افراد هستید و نه بالعکس.

بخش حساب کاربری Account قسمت سوم تنظیمات اینستاگرام مرتبط به حساب کاربری شما است:

تصویر
تصویر (۳): تنظیمات بخش حساب کاربری

عکس هایی از شما –Photos of You: چنانچه شما توسط افراد دیگر تگ شوید و یا از نام پرفایل شما در یکی از صفحه های اینستاگرام نام برده شود، این گزینه نحوه نمایش تصاویر شما را مشخص می کنید. این بخش دو گزینه دارد:

  • افزودن به صورت خودکار- Automatic: در این حالت تصویر شما به صورت خودکار انتخاب می شود.
  • افزودن دستی-Manual : در این حالت شما تصویر مورد نظر را انتخاب می کنید.
  • ذخیره شده- Saved: شما هم مانند بسیاری از افراد در هنگام گشت زدن در اینستاگرام ممکن است که از تصاویری خوش تان بیاید و بخواهید آن ها را ذخیره کنید، اگر از گزینه ذخیره کردن (علامت نواری که در زیر تمامی تصاویر وجود دارد) استفاده کنید تصویر مورد نظر شما ذخیره می شود و می توانید بعد آن را مشاهده کنید. با استفاده از گزینه «ذخیره شده-Saved» می توانید تصاویر ذخیره شده خودتان را ببینید. این بخش دارای دو گروه «همه-All» برای نمایش تمام تصاویر و «مجموعه ها-Collections» برای دید مجموعه های دسته بندی شده از تصاویر است.
  • تنظیمات داستان –Story Setting: در مقاله مربوط به استوری ما درباره انواع تنظیمات استوری در اینستاگرام صحبت کردیم اما به اختصار در اینجا این تنظیمات را توضیح می دهیم:
  • پنهان کردن داستان از- Hide Story From: این گزینه به شما کمک می کند در زمانی که استوری را به اشتراک می گذارید بتوانید آن را از دید برخی از افراد مخفی کنید. با کلیک کردن بر روی عبارت «۰ نفر – People 0 » لیست مخاطبین برای شما باز می شود و می توانید افراد مورد نظر را انتخاب کنید.
  • اجازه برای پاسخ به پیام ها- Allow Message Replies- این بخش از تنظیمات استوری مشخص می کند که چه کسانی می توانند در زیر استوری شما پیام بگذارند؛ سه گزینه آن به ترتیب «همه: Everyone»،

«افرادی که دنبال می کنید: People You follow» و حالت «خاموش: Off» است.

  • ذخیره در بایگانی –Save to Archive: با فعال بودن این گزینه استوری شما در سرور اینستاگرام ذخیره می شود.
  • ذخیره در گالری- Save to Gallery: با فعال بودن این گزینه استوری های شما در گالری گوشی تان ذخیره می شود.
  • مجاز کردن اشتراک گذاری- Allow sharing: با فعال کردن این گزینه کاربران دیگر می توانند استوری های شما را به اشتراک بگذارند.
  • تنظیمات نمایه Edit Profile: با انتخاب این گزینه وارد بخش تنظیمات حساب کاربری تان می شوید. هنگام ورود به این بخش شما تنظمیات گسترده ای را در اختیار دارید که به ترتیب به شرح زیر است:
    • تغییر تصویر-Change photo: با ضربه زدن بر روی تصویر در بالای فضای رابط کاربری شما می توانید تصویر حساب کاربری (آواتار) خودتان را تغییر دهید. این بخش گزینه های: وارد کردن از فیسبوک(Import from Facebook)، وارد کردن از توئیتر(Import from Twitter)، و عکس نمایه جدید(New profile photo)، را برای تغییر تصویر در اختیارتان می گذارد، برای حذف تصویر نیز می توانید از گزینه: حذف عکس نمایه(Remove profile photo) استفاده کنید.
    • نام-Name: نام کاربری شما را مشخص می کند. با وارد کردن نامی در این کادر این نام به عنوان نام صفحه و برند شما در اینستاگرام شناخته می شود.
    • نام کاربریUsername: نام کاربری یک نام منحصر به فرد است که اینستاگرام برای شناسایی صفحه شما از آن استفاده می کند. این نام باید به زبان انگلیسی باشد و نباید مشابه نام کاربران دیگر باشد.
    • وب سایت-Website: اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید کاربران شما از سمت صفحه اینستاگرام به سمت وب سایت شما جذب شوند، می توانید نام سایتی را در این کادر وارد کنید. این لینک قابلیت کلیک خور دارد و به صورت فعال است (بر خلاف لینک هایی که در کپشن قرار می گیرند).
    • بیوگرافی- Bio: در این کادر می توانید به صورت مختصر به معرفی خودتان بپردازید و راهنمایی هایی را به کاربران درباره خودتان و یا صفحه های که در آن هستید را ارائه کنید.
    • صفحه فیسبوک- Facebook Page: اگر صفحه فیسبوکی دارید که می خواهید آن را با اینستاگرام همگام کنید و کاربران را از آن مطلع کنید، می توانید آدرس آن را در این بخش وارد کنید (در نسخه های جدید تر وارد کردن صرفا نام صفحه کافی است).
    • دسته- Category: این بخش به اینستاگرام کمک می کند که بهتر بتواند شما را رده بندی کند. گزینه های مختلف بر حسب فعالیت های شما در اینستاگرام وجود دارد، که می توانید هر کدام از این گزینه ها را بر حسب کار خودتان انتخاب کنید.
    • اطلاعات خصوص/ایمیل- Private Information/E-mail: این آدرس ایمیل به عنوان یکی از گزینه های شناسایی شما مطرح شده است. اگر می خواهید که در پیام های اینستاگرام را دریافت کنید حتما یک ایمیل را در این قسمت وارد کنید.
    • اطلاعات خصوصی/شماره تماس- Private Information/Phone Number: شماره تماس یکی از الزامات ثبت نام در اینستاگرام است. اگر شما می خواهید شماره خودتان را تغییر دهید از این قسمت می توانید این کار را انجام دهید.
    • اطلاعات خصوصی/جنسیت- Private Information/Gender: تعیین جنسیت صرفا برای فعالیت های آماری اینستاگرام به کار می رود، و انتخاب آن اجباری نیست.
  • تغییر گذرواژه-Change Password: چنانجه بخواهید گذرواژه(پسورد) خودتان را تغییر دهید از این گزینه استفاده کنید، بعد از ورود به این بخش اینستاگرام از شما می خواهد که گذرواژه قدیمی خودتان را وارد کنید و سپس دو بار گذرواژه جدید را وارد کنید. بعد از تایید هر سه مورد، گذرواژه شما تغییر می کند.
  • تایید هویت دو عامله- Two-factor Authentication: یکی از مهم ترین بخش های حفاظتی اطلاعات شخصی تان استفاده استفاده از حالت تایید دو عامله است. در این حالت هر شخصی علاوه بر گذرواژه اصلی باید گذرواژه فرعی را داشته باشد که بتواند وارد سیستم کاربری شما شود. با وارد شدن به این گزینه اینستاگرام از شما می خواهد که شماره تماس و آدرس ایمیلی را وارد کنید. سپس مراحل ادامه پیدا می کند و کد دوم از شما خواسته می شود. توضیحات امنیتی اینستاگرام در این قسمت زیاد است که ما آن را در بخش های دیگر برای شما توضیح خواهیم داد.
  • پست های که پسندید- Posts You’ve Like: اینستاگرام سابقه مواردی که مورد پسند شما بوده است را در خود نگاه می دارد. این سابقه می توانند مانند حالت ذخیره سازی عمل کند با این تفاوت که در این حالت شما امکان دسته بندی تصاویر را ندارید. تصاویری که شما لایک کرده اید در این قمست به شما نشان داده می شود.
  • کاربران مسدود شده-Blocked Users: چنانچه کاربری را مسدود کردید، نام آن کاربر در این بخش به شما نشان داده می شود. با ضربه زدن بر روی این نام آن کاربر در این گزینه می توانید آن را به حالت کاربر عادی بازگردانید.

قسمت تنظیمات کسب و کار- Business Setting:

این قسمت از تنظیمات برای افراد نمایش داده نمی شود. در زمانی این قسمت قابل مشاهده است که شما حساب کاربری خودتان را ارتقا داده باشید و از حالت نمایه شخصی به نمایه کسب و کار ارتقا داده باشید، این تنظیمات و امکانات کسب و کار اینستاگرام را در مقاله ای به صورت مفصل برای شما خواهم گفت. (تصویر ۴)

تصویر
تصویر (۴): تنظیمات مرتبط به کسب و کار

قسمت تنظیمات- Settings:

در بخش تنظیمات شما گزینه های متعددی را برای تنظیم کردن اینستاگرام در اختیار دارید (تصویر ۵):

تصویر
تصویر (۵): بخش تنظیمات حساب کاربری

  • حساب های پیوند شده –Linked Account: این بخش از تنظیمات به شما امکان می دهد که بتوانید حساب های کاربری خودتان از شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، توئیتر، تاملبر، آمبا و آوکی دار رو، را به اینستاگرام پیوند دهید. اتصال ای حساب ها سبب می شود که بتوانید اطلاعات کاربران تان در هر کدام از شبکه ها را در اختیار داشته باشید. در قسمت ابتدای تنظیمات دعوت دوستان از فیسبوک را برایتان توضیح دادیم.
  • مخاطبین- Contacts: این بخش از اینستاگرام به دفترچه تلفن شما مراجعه می کند و اگر شماره جدیدی به آن اضافه شده باشد، آن را در سرور اینستاگرام چک می کند، چنانچه کاربر جدید اضافه شده باشد آن را به شما معرفی می کند. غیرفعال کردن این بخش از انجام این کار جلوگیری می کند.
  • زبان- language: با وارد شدن به این بخش می توانید زبان رابط کاربری اینستاگرام را انتخاب کنید که خوشبختانه زبان فارسی هم جزو آنها است.
  • اعلان های فشاری-Push Notifications: اعلان های فشاری برای اعلام رویدادها در حساب کاربری شما به کار می رود. در این قسمت شما می توانید برای پسند کردن افراد، نظر دادن، پسندهای نظری، پسندها و نظرهای درباره عکس شما، دنبال کننده جدید، درخواست های دنبال کردن ،دوستان اینستاگرامی، درخواست های دایرکت، عکس ها، یادآوری ها، ابتدای پست ها و داستان ، اعلان های محصول و آگهی ها، تعداد بازدید ها، در خواست پشتیبانی، ویدئوهای زنده، ذکر نام در شرح حال و به روز رسانی های ویدئویی IGTV اعلام هایی را دریافت کنید. در هر کدام از قسمت های این بخش می توانید گزینه مورد نظر را برای دریافت پیام اعلام مشخص کنید.
  • اعلان های ایمیلی و پیامکی-Email and SMS Notifications: این بخش از اعلان ها برای فعالیت های درون سازمانی اینستاگرام است. با وارد شدن به این بخش می توانید گزینه های: ایمیل های تحقیقاتی، ایمیل های یادآوری، ایمیل های محصول، ایمیل های خبری و پیامک را فعال کنید. این گزینه ها برای ایران زیاد کاربردی نیستند.
  • استفاده از داده های شبکه های همراه-Cellular Date Use : اگر از پخش خودکار ویدئوها و گیف ها در اینستاگرام ناراضی هستید و یا می خواهید داده کمتری را در این شبکه اجتماعی صرف کنید، می توانید از این بخش تنظیمات استفاده کنید. با وارد شدن به این بخش شما دو گزینه «پیش فرض- Default» که به صورت معمول ویدئوها و گیف ها را نشان می دهد و «استفاده از داده های کمتر- Use Less Data»که از پخش خودکار جلوگیری می کند، را در اختیار خواهید داشت.
  • نظرها- Comments: در قسمت نظرات شما می توانید نظرات کاربران در زیر پست های خودتان را مدیریت کنید. در این جا شما می توانید موارد زیر را کنترل کنید:
  • کنترل های نظر- Comment Controls: این بخش به شما دو گزینه دیگر را ارائه می دهد «مجاز کردن نظرها از-Allow Comments »که در آن شما می توانید مشخص کنید که چه کسانی بر روی پست های شما نظر بدهند
  • «مسدود کردن نظرات از- Block Comments From» که با استفاده از این گزینه می توانید مشخص کنید که چه کسان و مخاطبینی حق دادن نظر را ندارند. با انتخاب این گزینه یک فهرست از مخاطبین برای شما باز می شود و می توانید افراد را انتخاب کنید.
  • فیلتر خودکار- Automatic Filter: چنانچه در پست های خودتان از سوی برخی از کاربران پیام های توهین آمیزی دریافت می کنید می توانید با فعال کردن این بخش از انجام این کار آنها جلوگیری کنید.
  • فیلتر دستی- Manual Filter: اگر قسمت فیلتر خودکار شما نتواند برخی از کلمه ها را به درستی شناسایی کند. شما می توانید با استفاده از فیلتر دستی کلمات را مشخص کنید، با وارد کردن عبارت ها و کلمه ها، پست های حاوی آنها از نظرات حذف می شوند.
  • ذخیره عکس های اصلی- Save Original Photos: هنگامی که عکسی را بر روی اینستاگرام ارسال می کنید، اینستاگرام نسخه ای از آن عکس را ذخیره می کند، این کار سبب می شود که در صورتی که گوشی شما مشکلی پیدا کرد، شما به تصاویرتان دسترسی داشته باشید.
  • ذخیر عکس های پست شده- Save Posted Photos: بعد از آن که عکسی را بر روی اینستاگرام پست می کنید، اینستاگرام به صورت خودکار یک نسخه ثانویه از این عکس را در گوشی شما ذخیره می کند. این عمل به خصوص در زمانی که شما می خواهید از تصاویر بعدا نیز استفاده کنید مفید است.
  • ذخیره ویدئو ها پس از پست کردن- Save Videos After Posting: این گزینه ها مانند موارد قبلی عمل می کند و بعد از پست کردن یک ویدئو نسخه ای از آن را بر روی گوشی شما ذخیره می کند.
  • نمایش وضعیت فعلی – Show Activity Status: این بخش از تنظیمات اینستاگرام، حضور شما در اینستاگرام و آخرین فعالیت های شما را به دیگر مخاطبین نمایش می دهد، با خاموش کردن این گزینه این گزارش در اختیار افراد دیگر قرار نمی گیرد، همچنین شما هم نمی توانید گزارش های مشابه از سوی افراد و کاربران دیگران را مشاهده کنید.
تصویر
تصویر (۶): تنظیمات پشتیبانی

پشتیبانی- Support: اگر شما در هنگام کار با اینستاگرام نیازمند خدماتی باشید، این بخش به شما کمک می کند که بتوانید این خدمات را از مرکز اینستاگرام دریافت کنید (طبیعی است که این بخش از تنظیمات اینستاگرام در ایران فعال نیست).

  • مرکز راهنمایی-Help Center: در این بخش به شما راهنمایی های به زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار می دهد. این راهنمایی ها به شما کمک می کند که بتوانید بهتر از اینستاگرام بهره مند شوید.
  • گزارش مشکل-Report a Problem: چنانچه مشکلی در به کارگیری اینستاگرام داشتید این گزینه به شما کمک می کند که بتوانید سریع موضوع را به دفتر مرکزی اینستاگرام مخابره کنید تا مشکل سریعتر رفع شود.

قسمت درباره- About:

تصویر
تصویر (۷): تنظیمات بخش درباره
  • آگهی ها-Ads: اگر شما هم جزو کاربران فیسبوک باشید می دانید که فیسبوک امکانی را در اختیارتان می گذارد که بتوانید در میان کاربران آگهی هایی را توزیع کنید. اینستاگرام هم چنین امکانی را به کاربران خود می دهد. گزینه های و تنظیمات این بخش را در مقاله مرتبط به امور کسب و کار اینستاگرام بیشتر توضیح خواهیم داد.
  • وبلاگ-Blog: بخش شما را وارد وبلاگ اینستاگرام می کند و با استفاده از آن می توانید از آخرین اخبار اینستاگرام مطلع شوید.
  • حریم خصوصی- Privacy Policy: در این بخش قرارداد رازداری اینستاگرام و نحوه استفاده از اطلاعات خصوصی افراد ذکر می شود. این بینانیه به زبان انگلیسی است و هنوز نسخه فارسی از آن منتشر نشده است ولی زبان اردو در دسترس است.
  • شرایط خدمات- Terms of Service: شرایط خدمات، قرارداد ارائه خدمات اینستاگرام را به شما ارائه می کند، با انتخاب زبان اردو می توانید متوجه برخی از این شرایط بشوید.
  • بازکردن کتابخانه های منبع-Open Source Libraries: در این بخش شما می توانید منابع برنامه نویسی و کتابخانه های کد برنامه نویسی را مشاهده کنید، اینستاگرام یک نرم افزار منبع باز است و امکان استفاده از کدهای خودش را به همه افراد می دهد.
تصویر
تصویر (۸): بخش سابقه کاربری

پاک کردن سابقه جستجو-Clear Search History: اینستاگرام از یک هوش مصنوعی برای شناسایی سلیقه مخاطب بهره می برد. برای مثال اگر شما تصاویر خاصی را بیشتر نگاه کنید، یا لایک کنید و یا آنکه آنها را ذخیره کنید و یا از هشتک های خاصی در تصاویر خودتان استفاده کنید، اینستاگرام به سرعت سلیقه شما را شناسایی کرده و تصاویر متناسب با آن را به شما نشان می دهد. همچنین تمام سوابق و پیام های شما را نیز ذخیره می کند. با فعال کردن این گزینه تمام این سوابق پاک می شود و گویی که روز اول ورودتان به اینستاگرام است (البته هنوز نسخه ای از این اطلاعات در نزد اینستاگرام باقی می ماند!).

  • افزودن حساب- Add Account : با این کار می توانید حساب های متعدد کاربری که تا پیش از این بر روی اینستاگرام داشتید را با هم ترکیب کنید. با فعال کردن این بخش اینستاگرام از شما می خواهد که نام کاربری و گذر واژه حساب جدید را وارد کنید. بعد از وارد کردن آنها این حساب به حساب کاربری قبلی اضافه می شود.
  • خروج از [نام کاربری]- Log out of [user name]: اگر می خواهید از حساب کاربری فعالی خارج شوید بر روی این گزینه ضربه بزنید، با این کار ایستاگرام از شما سوالی را در تایید خروج می پرسد و بعد اجازه خروج را به شما می دهد. با خروج از حساب کاربری، این حساب پاک نمی شود، و تنها ارتباط شما با آن حذف خواهد شد.
  • خروج از سیستم همه حساب ها-Log out of All Accounts: با ضربه زدن بر روی این گزینه شما از تمامی حساب های موجود در اپ اینستاگرام خارج می شوید. خروج از حساب های سبب پاک شدن حساب نمی شود، و می توانید دوباره با نام کاربری و گذرواژه وارد حساب کاربریتان شوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (214 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (113 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (44 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (43 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (39 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (33 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (27 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (18 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خاطرات ناصرالدین‌شاه در فرنگ؛ «پادشاه آلمان جنّی است»!
ایده هایی برای استفاده از اکسنت وال در تغییر دکوراسیون خانه
فال ابجد روزانه دوشنبه 1 مرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد 1403
یک فوتبالیست کچل دوست داشتنی مشعل المپیک پاریس را حمل می کند!
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 1 مرداد 1403 + فیلم
با این 8 تا روش خونه رو بدون نیاز به کولر خنک نگه دار
پانته‌آ بهرام، نقش اول سریال دلدادگان ممنوع الفعالیت شد+عکس
کوه زنوزی موش زائید/ قول مهدی ترابی به هواداران پرسپولیس: نگران نباشید برمی گردم!
نگاهی به موجودی حساب ثروتمندترین زن گدای مشهدی ! / هوش از سرتان می پراند !
شام امشب با من: سفره‌های رنگارنگ؛ 24 غذای ساده و ارزان برای شام
واگذاری سرپرستی فرزندان افغانی به ایرانیان واقعیت دارد؟
نقطه مشترک همسر دوم علی دایی با همسر حضرت علی(ع) در انتخاب مهریه/ مهریه ضامن خوشبختی نیست
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت