دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

معرفی اجمالی صرافی توایکس (Twox) 

سه شنبه، 27 دی 1401
صرافی توایکس (Twox) یکی از صرافی‌هایی است که اپلیکیشن آن بیش از 4 هزار بار دانلود شده است. این صرافی امکاناتی را برای کاربران خود تدارک دیده است که آن را از برخی از رقبای خود متمایز کرده است. با هم با این صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیشتر آشنا می‌شویم.

توایکس، پلتفرمی برای معاملات ارزهای دیجیتال است که فعالیت خود را با هدف رفع دغدغه های استفاده از صرافی های غیربومی آغاز کرده و ارزش های رقابتی چشمگیری ارائه می دهد.توایکس را می توان نوعی صرافی OTC (مخفف Over The Counter) معرفی کرد که علاوه بر مزایای این نوع صرافی، برخی مزیت های صرافی های P2P (مخفف Peer To Peer) را نیز ارائه می دهد.در صرافی های OTC، برخلاف صرافی های معاملاتی (P2P) برای خرید و فروش ارز دیجیتال واسطه ای در کار نیست و خریدار و فروشنده مستقیما از خود صرافی معاملات خود را انجام می دهند؛ در مقابل، در صرافی های نوع معاملاتی، خریداران و فروشندگان با دیگر خریداران و فروشندگان طرف هستند و صرافی صرفا نقش واسطه ی بین افراد را بازی می کند.

در کل علت اصلی رشد پلتفرم های OTC مانند صرافی توایکس را می توان در امکان معامله ی تعداد بسیاری رمزارز با قیمتی مناسب دانست.کارمزد کم، واریز و برداشت آنی، احراز هویت ساده و والت اختصاصی برخی از قابلیت هایی هستند که توایکس در اختیار کاربر می گذارد و در عین حال محیطی امن و قابل اعتماد را برای انجام معاملات فراهم می کند.

چرا باید به توایکس اعتماد کنم؟

پلتفرم مبادله ارز دیجیتال توایکس توسط جمعی از قدیمی ترین و معتبرترین افراد فعال در حوزه رمزارز کشور و همچنین جمعی از دانش آموختگان و نخبگان دانشگاه های برتر تهران و شریف تاسیس شده است و تحت عنوان شرکت حقوقی ثبت شده به صورت رسمی در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، برج فناوری طرشت فعالیت می کند. توایکس دارای درگاه های پرداخت بانکی تحت نظارت نهادهای نظارتی مانند پلیس فتا عمل می کند. تیم امنیت توایکس پیوسته در 24 ساعت شبانه روز وضعیت سایت را بررسی کرده و پاسدار دارایی کاربران است. همچنین سایت به صورت دوره ای توسط تیم های امنیت بیرونی تست می شود تا بالاترین سطح امنیت، برای دارایی کاربران فراهم گردد. قابل ذکر است سایت توایکس تاکنون هیچ گونه نفوذ امنیتی را تجربه نکرده است و تمامی تلاش خود را جهت حفظ و نگهداری دارایی کاربران به کار می گیرد.

ویژگی های صرافی توایکس

  • بدون کارمزد
  • کارمزد خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال رایگان است
  • واریز و برداشت آنی
  • واریز و برداشت | تومان و ارزهای دیجیتال | در لحظه انجام می شود
  • معامله 360 درجه
  • احراز هویت تا خرید و فروش، کمتر از 5 دقیقه
  • کیف پول اختصاصی
  • کیف پول دیجیتال با آدرس اختصاصی برای تمامی ارزهای دیجیتال
  • حداقل کارمزد را در پلتفرم توایکس، بازاری امن و 2 برابر سریع تر برای خرید و فروش و تبادل تمامی رمزارزها نظیر بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا و … تجربه کنید.

نحوه ثبت نام در صرافی توایکس

  • برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال دریچه ای جز صرافی های آنلاین وجود ندارد. اگر می خواهید از طریق صرافی توایکس به این بازار قدم بگذارید، ابتدا باید در آن ثبت نام کنید. بدین منظور ابتدا باید به سایت توایکس به نشانی twox.ir مراجعه کنید.در بالای صفحه به دنبال دکمه ورود/ثبت نام بگردید و روی آن کلیک کنید.
  • در صفحه بازشده باید شماره همراه یا ایمیل خود را وارد کنید تا کد تأیید برای شما ارسال شود.
  • پس از وارد کردن کد تأیید، شما وارد ناحیه کاربری خود خواهید شد. به همین آسانی شما به عضویت صرافی توایکس درآمدید. حال باید به فکر احراز هویت باشید.

احراز هویت در صرافی توایکس

  • احراز هویت در صرافی توایکس شامل 5 سطح می شود. با انجام هر کدام از مراحل احراز هویت، شما محدودیت های بیشتری را دور می زنید.
  • به منظور احراز هویت در صرافی توایکس باید این مراحل را طی کنید.
  • در قسمت بالای صفحه روی احراز هویت کلیک کنید. سپس باید یکی از مدارک مورد تأیید صرافی را بارگذاری کنید.
  • پس از انتخاب مدرک موردنظر شما باید تصاویر خواسته شده را بارگذاری کنید.

چرا احراز هویت نیاز است؟

توایکس همگام با استانداردهای جهانی این حوزه و همچنین مطابق دستورات پلیس فتا جهت حفظ امنیت دارایی شما کاربران گرامی و جلوگیری از جرائم اقتصادی، کلاهبرداری های اینترنتی و همچنین پول شویی ملزم به احراز هویت کاربران است. تیم توایکس متعهد است که این اطلاعات را به صورت محرمانه نزد خود محفوظ نگه دارد.

چطور می توانم با دعوت از دوستانم، درآمد کسب کنم؟

کاربر گرامی، به پاس قدردانی از همراهی شما، درصدی از کارمزد معاملاتی دریافتی از هر کاربر جدیدی که از طریق لینک اختصاصی شما در صرافی آنلاین توایکس ثبت نام کند، به شما تعلق خواهدگرفت. کافی است دوست شما برای ثبت نام فقط روی لینک دعوت شما کلیک کند (نیاز به واردکردن کدی وجود ندارد) برای گرفتن لینک دعوت خود و مشاهده تعداد دوستان و دریافتی خود، به صفحه «دعوت از دوستان» مراجعه کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه