دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

معرفی ۶ اپلیکیشن و وب‌سایت برتر برای تبدیل تاریخ 

چهارشنبه، 05 مرداد 1401
اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که نیاز دارید گاهی اوقات تاریخ و زمان را به تاریخ و زمان دیگر تبدیل کنید، این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم در آن به معرفی ۶ اپلیکیشن و وب‌سایت برتر تبدیل تاریخ بپردازیم که به شما کمک می‌کنند در هر لحظه و شرایطی بتوانید تاریخ‌های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.

تبدیل تاریخ یکی از اساسی ترین و مهم ترین کارهایی است که گاهی اوقات به شدت به آن نیاز پیدا می کنیم. فرض کنید یک اپلیکیشن کاربردی نصب کرده اید که نیاز دارید حتما در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام هم باید تاریخ دقیق خود را به صورت میلادی وارد کنید. اما همانطور که می دانید، تاریخ کشور ما شمسی است و نمی شود با فرمت شمسی، در اپلیکیشن های خارجی ثبت نام کرد. اینجاست که اگر یک اپلیکیشن یا وب سایت تبدیل تاریخ خوب در اختیار داشته باشید، می توانید با استفاده از آن ها، نیاز خود را برطرف کنید.گاهی اوقات هم پیش می آید که شما مشغول نوشتن یک ترجمه ی تاریخی هستید و در آن به زمان های مختلفی اشاره شده است. طبیعتا برای اینکه بتوانید برای خواننده ی مطلب، یک تصویر دقیق و قابل فهم از تاریخ را به نمایش بگذارید، نیاز دارید که آن ها را به یکدیگر تبدیل کنید تا برای خواننده ملموس تر باشد.نه تنها این موارد، بلکه بسیاری از زمان های دیگر هم پیش می آید که شما نیاز پیدا می کنید تاریخ های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. این اهداف هرچه که هستند، ما در این مطلب به شما کمک می کنیم که بهترین ابزارها را متناسب با این کار پیدا کرده و به کار خود رسیدگی کنید.

۶ اپلیکیشن و وب سایت برتر برای تبدیل تاریخ

آنچه که در این مطلب معرفی می کنیم شامل وب سایت و اپلیکیشن هایی می شوند که کاربرد متنوعی در کنار تبدیل تاریخ دارند. اما در زمینه ی تبدیل تاریخ، عملکرد همه ی آن ها مشابه است. آنچه که آن ها را از هم متمایز می کند، یک سری از کاربردهای دیگر است که باعث می شود کاربران بتوانند یک سری از نیازهای دیگر خود را هم به لطف آن ها برطرف کنند.

وب سایت مبدل تاریخ Kitset

یکی از بهترین وب سایت هایی که در زمینه ی تبدیل تاریخ می توانید استفاده کنید، Kitset است. کیت ست نه تنها به شما اجازه می دهد تاریخ شمسی را به میلادی و قمری (و برعکس) تبدیل کنید، بلکه این امکان را نیز می دهد که سن خود را با تاریخ های مختلف محاسبه کرده و حتی اوقات شرعی محل زندگی خود را مشاهده کنید.اما این تمام ماجرا نیست. این وب سایت با در اختیار داشتن یک ابزار تقویم قدرتمند، به شما اجازه می دهد از تمام وقایع مختلفی که در یک سال رخ می دهد مطلع شوید و به عبارتی دیگر، یک تقویم کامل را در اختیارتان قرار می دهد. در این تقویم برخلاف تقویم های دیگر، شما از تمام وقایع مختلف و نه فقط تعطیلی ها مطلع خواهید شد.این تمام کارهایی است که می توانید با وب سایت کیت ست انجام دهید که البته اصلا هم کم نیستند و تقریبا می توان گفت هر نیازی که داشته باشید، این وب سایت قادر به برطرف کردن آن هاست.

وب سایت باحساب

یکی دیگر از وب سایت های عالی در زمینه ی تبدیل تاریخ، وب سایت با حساب است. از این وب سایت می توانید علاوه بر کارهایی که کیت ست انجام می دهد، برای تبدیل برج هم استفاده کنید. این یعنی شما می توانید متوجه شوید، اکنون در ماه اسد هستیم یا سرطان و… و حتی آن ها را به هم تبدیل کنید.مثل سایت بالا، شما در باحساب هم به تقویم کامل ایران با تمام جزئیات دسترسی خواهید داشت و حتی می توانید اوقات شرعی شهر محل زندگی خود را هم متوجه شوید. ابزار محاسبه ی سن هم خوشبختانه در این وب سایت تبدیل تاریخ وجود دارد تا بدین ترتیب شما هیچ کمبودی نداشته باشید.باحساب از جمله سرویس های تبدیل تاریخ به حساب می آید که به شخصه چند سال است از آن استفاده می کنم و بسیار راضی هستم. رابط آسان و به دور از پیچیدگی، عدم نمایش تبلیغات در اطراف صفحه و سرعت بالا باعث شده شما با بیشترین تمرکز، کاری را که می خواهید انجام دهید.

وب سایت Time

می رسیم به Time، سومین وب سایت تبدیل تاریخ که برخلاف دو مورد یادشده در بالا، در همان صفحه ی نخست، بسیار ساده تر و متمرکزتر است. وب سایت یادشده به شما برج فلکی ماه تبدیل شده را هم می دهد و حتی می گوید چه اتفاقات مهمی در این روز مورد نظر رخ داده است. اگر هم به پایین صفحه اسکرول کنید، می بینید که امکان نمایش تقویم و ساعت، اوقات شرعی و حتی تقویم سالیانه هم وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها تمام نیازهای خود را برطرف کنید.

وب سایت تبدیل تاریخ Markazesh

شاید بتوان گفت بهترین، کامل ترین و جذاب ترین وب سایت یا سرویسی که در زمینه ی تبدیل زمان وجود دارد، وب سایت مرکزش است. شما با کمک این وب سایت نه تنها می توانید تمام کارهایی را که با اپلیکیشن بالا می شد انجام داد را انجام دهید، بلکه به شما اجازه می دهد به ابزارهای مختلف دیگری هم دسترسی داشته باشید.

این یعنی تبدیل تاریخ فقط یکی از چندین ابزار مفید و کاربردی این وب سایت به حساب می آید. شما در مرکزش می توانید فال بگیرید، شاخص توده ی بدنی را محاسبه کنید، میزان کالری مصرفی را بدست بیاورید و وزن ایدئال خود را بشناسید، تعداد روز بارداری را بدست بیاورید (در صورتی که خانم هستید)، تاریخ زایمان را پیش بینی کنید، حروف انگلیسی را به شکل های مختلف در بیاورید و بسیاری موارد دیگر که فقط کافی است از آن استفاده کنید تا متوجه شوید وارد چه فضای قدرتمند و جذابی شده اید.

اپلیکیشن تبدیل تاریخ Date Convert + Calendar

یکی از ساده ترین اپلیکیشن ها برای تبدیل زمان ها به یکدیگر، اپلیکیشن Date Convert + Calendar است که به شما اجازه می دهد فقط تاریخ را به یکدیگر تبدیل کنید. اگر به هر دلیلی به اینترنت دسترسی نداشتید، می توانید از اپلیکیشن یادشده برای تبدیل تاریخ کمک بگیرید چون وابسته به اینترنت نیست که این یکی از مزیت هایش هم به حساب می آید.همچنین با نصب این اپلیکیشن، یک اعلان هم برای شما به نمایش در می آید که تاریخ دقیق همان روز را با فرمت های مختلف به نمایش در می آورد. بنابراین یک اپ تقویم هم به حساب می آید که تبدیل تاریخ یکی از قابلیت های خوب آن به حساب می آید.

اپلیکیشن تبدیل تاریخ

می رسیم به آخرین سرویس این مطلب که در واقع یک اپلیکیشن به نام تبدیل تاریخ است. این اپلیکیشن می تواند تمام کارهایی که اپلیکیشن Date Convert + Calendar انجام می دهد را انجام دهد به علاوه اینکه به شما اجازه می دهد تفاضل تاریخ را هم محاسبه کنید. توضیح خاصی در رابطه با این اپلیکیشن وجود ندارد که بخواهیم مطرح کنیم جز اینکه هر دو اپلیکیشن یادشده تبلیغات دارند اما در اپ تبدیل تاریخ، امکان خرید نسخه ی پریمیوم وجود ندارد. البته تبلیغات آن به انداز ه ی اپ Date Convert + Calendar آزاردهنده نیست و شاید به همین دلیل هم هست که نسخه ی پریمیومی برای آن در نظر گرفته نشده است. (متأسفانه نسخه ی iOS این اپلیکیشن در دسترس نیست).


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی