دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / زبان / TestAS (آلمانی) /

معرفی چند کتاب به درد بخور برای یادگیری سریع زبان آلمانی 

شنبه، 07 تیر 1399
آموزش زبان آلمانی ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد. بعضی کلمات آن قدر طولانی هستند که می‌توانند یک خط را پر کنند، و تلفظ کردن کلمه‌هایی که تاکنون به گوشتان هم نخورده‌اند غیر ممکن می‌نماید.

کشور آلمان واقع در قاره اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان است. پایتخت این کشور قبلا شهر بن بوده است و هم اکنون برلین می باشد. برلین بزرگترین شهر آلمان است و با ۳ میلیون و هفتصد هزار شهروند ساکن در برلین، این شهر پر جمعیت ترین شهر آلمان نیز می باشد. وسعت آلمان ۳۵۷۱۲۱.۴۱ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۸۳ میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است که شاخه ای از زبان های هندو-اروپایی است و به جز آلمان، در اتریش، سوئیس، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، بخشهایی از بلژیک و جنوب دانمارک هم صحبت می شود. بیشتر مردم آلمان به زبان آلمانی صحبت می کنند اما زبان های انگلیسی و فرانسوی هم به نسبت در بین مردم رواج دارد.

  • نوع نظام سیاسی کشور آلمان: دولت فدرال دموکراتیک پارلمانی
  • مساحت کشور آلمان: ۳۵۷,۰۳۱ کیلومتر مربع
  • جمعیت کشور آلمان: ۸۳ میلیون نفر
  • تعداد ایالتهای آلمان: ۱۶ ایالت
  • پایتخت آلمان: برلین
  • پول رایج آلمان: یورو
  • دامنه ی اینترنتی: de
  • کد تلفن: 49+

فواید یادگیری زبان آلمانی

  1. اگر به سفر علاقه دارید، آلمانی در سراسر کره خاکی به کمک شما میآید. [برای ترجمه رسمی مدارک به آلمانی می تونید از دارالترجمه ساترا کمک بگیرید] توانایی تکلم به این زبان در کشورهایی که روی نقشه بالا مشخص شده اند تجربیات جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در کشورهای آلمانی زبان، افراد محلی اطلاعات خاص و پیشنهادهای بسیار مفیدی در اختیار شما می گذارند که افرادی که آلمانی نمی دانند از آن ها بی بهره هستند.
  2. آموختن آلمانی می تواند وضعیت کاری شما را از این رو به آن رو کند. شعار مردم آلمان، کشوری که یکی از قدرت های اقتصادی جهان است، کارآمدی، سخت کوشی، و پس انداز کردن است. آن ها عاشق برنامه ریزی برای داشتن زندگی راحت، به صرفه، و با وضعیتی پایدار هستند. در محل کارشان هم چنین شرایطی حاکم است؛ بیمه درمانی، برنامه هایی برای دوره بازنشستگی، و مرخصی های استحقاقی طولانی مدت در آلمان جزو استاندارد های کاری هستند. از آن جا که کشورهایی مانند آلمان و سوئیس یکی از بالاترین استانداردهای زندگی را در جهان دارند، می توان گفت کشورهای آلمانی زبان مکان های مناسب و جذابی برای زندگی هستند. اگر نیروی کاری حرفه ای هستید و در زمینه ای مشغول به کارید که تقاضا برای آن وجود دارد، مهارت در زبان آلمانی فرصت های شغلی جدیدی برای شما فراهم خواهد کرد.
  3. آموختن آلمانی یادگرفتن زبان های جدید را آسان تر می کند. دانستن یک زبان خارجی باعث می شود یادگیری مفاهیم زبان های دیگر بسیار ساده تر شود. پس از این که آموختن ساختارهای گرامری جدید و تفاوت ها و شباهت های آنان را آغاز کردید، می توانید روش های یادگیری خود را به سادگی روی زبان های دیگر هم پیاده کنید. حتی اگر پس از آلمانی به سراغ یادگرفتن زبان دیگری نروید، خواهید دید که دانستن آلمانی به شما در فهم برخی کلمات ساده در بسیاری از زبان ها کمک می کند. خیلی از زبان های هند و اروپایی کلماتی با املای مشابه یا ریشه مشترک دارند، پس می توانید معنای کلمات ساده زبان های نزدیک به آلمانی، مانند هلندی یا دانمارکی را هم متوجه شوید.
  4. از فرهنگ اصیل آلمانی لذت ببرید. آلمان از تاریخ و فرهنگی غنی برخوردار است، با آموختن آلمانی می توانید از نسخه اصلی (و نه ترجمه) بسیاری از شاهکارهای نوشته شده به این زبان بهره ببرید. برخی از بزرگترین آثار فلسفی و ادبی جهان به آلمانی تالیف شده اند و بعضی از مشهورترین موسیقیدانان کلاسیک دنیا هم اهل این کشور هستند. فرهنگ آلمانی تاثیر شگرفی بر فرهنگ بشری داشته است.

کتاب های آموزشی زبان آلمانی

  • Teach Yourself German

اولین گام در یادگیری زبان آلمانی، آشنایی با موضوعات عمومی و گسترده زبان است. از جمله صحبت راجب به خود، آب و هوا، مکالمات ابتدایی در حد احوالپرسی، یک آشنایی اولیه و متوسط با بیان احساسات و … بنابراین اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را به صورت خودآموز دارید، کتاب Teach yourself German برای شما مناسب خواهد بود. کتاب Teach Yourself German منتشر شده از انتشارات Teach Yourself ، برای افرادی طراحی گردیده است که زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم خود یاد می گیرند،

این کتاب شامل ۲۳ درس با موضوعات مختلف از جمله، سلام و احوالپرسی، خرید، رستوران رفتن، کارکردن و … می شود. که در هر بخش لغات و گرامر مربوط به همان موضوع آموزش داده می شود. شیوه آموزش زبان آلمانی در این کتاب این گونه است که، لغات ضروری هر درس با تصاویر و یا توضیخات ساده همچنین نکات گرامری، تلفظ و writing آموزش داده می شود، سپس تمرینات مربوطه به صورت متنوع در پایان هر بخش ارائه شده و در پایان کتاب نیز پاسخ تمرین ها و Transcript متن Listenting ها را مشاهده خواهید نمود. سطح این کتاب نیز از مقدماتی تا متوسط می باشد و بطور کلی می توان گفت که زبان ساده ای دارد. توضیحات فروشنده:

With Teach Yourself German Complete Course, you can learn the language from the comfort of your own home, at your own pace. This fully revised and updated course introduces you to practical themes, such as making travel arrangements, meeting someone new, shopping, and other every day activities. Includes two 75-minute audio CDs with listening and speaking exercises.

نکته مهم: این کتاب ها در کتاب فروشی ها و انتشارات مختلف ایران وجود دارد، حتما آن ها را بصورت فیزیکی خریداری کنید چون خواندن پی دی اف دشواری های زیادی بر سر یادگیری زبان ایجاد می کند.

  • German language of 128 Million

این مجموعه شامل ۳ کتاب برای آموزش زبان آلمانی قرار داده شده است که زبان آلمان را از ابتدا به شکل الفبای آلمانی تا سطح یشرفته آموزش می دهد . متن کتاب آموزش زباان آلمانی بسیار ساده و فهم مطالب آن بسیار ساده می باشد .در واقع این ۳ کتاب را می توان به نوعی خود آموز زبان آلمانی دانست.با مطالعه این کتب که متن بسیار ساده به زبان انگلسی توضیه داده شده به طوری که گویا ترجمه فارسی کتاب آلمانی را مطالعه می کنید . این ۳ کتاب را که زبان آلمانی را در ۳ شکل سطح مبتدی آموزش زبان آلمانی و سطح متوسط و پیشرفته آموزش زبان آلمانی می باشد.

  • German Demystified

کتاب حاضر که در رابطه با آموزش زبان آلمانی است برای همه افراد چه سطه مقدماتی و چه پیشرفته مناسب می باشد. در واقع این کتاب یک کتاب مفید با متن ساده انگلیسی است که از سطح خیلی ابتدایی تا متوسط به آموزش زبان آلمانی می پردازد. این کتاب که با شعار Practice Make Perfect که با معنی کار نیکو از پر کردن است از انتشارات مک گروهیل به چاپ رسیده یکی از بهترین منابه آموزش زبان آلمانی برای همه ی مردم دنیا به حساب مب آید. که در بسیاری از آموزشگاه ها و دانشگاه هایی که زبان آلمانی تدریس می کنند در سرار دنیا این کتاب به عنوان منبعی برای آموزش زبان آلمانب به حساب می آید. در این کتاب شما:

  1. اصول گرامری و دانش خود را در ضمینه گرامر زبان آلمانی گسترش می دهید..
  2. ساختار جملات مشکل تر آلمانی را می آموزید
  3. با بیش از ۱۰۰ تمرین یادگیری زبان آلمانی را تمرین می کنید
  4. شما به وسیله این کتاب به راحتی می توانید دامنه لغات زبان آلمانی خود را گسترش داده و به یتدگیری هر چه سریعتر این زبان بپزدازید.

  • Learn German the Fast and Fun Way

آموزش سریع زبان آلمانی برای مسافران یا کسانی که قصد مهاجرت سریع را دارند. این کتاب، به کمک اصول و نکته های مفید برای مسافران بین المللی به روزشده است. ویرایش سوم این کتاب به عنوان یک کتاب آموزشی مناسب برای بزرگسالان و همچنین برای کودکان منتشر شده است. کتاب “آموزش زبان آلمانی به روشی سریع و جذاب”، اصول خواندن، نوشتن، درک و صحبت کردن به آلمانی را به مبتدیان می آموزد. این کتاب روال آموزش زبان را با تصاویر کارتونی، بازی های زبان و پازل ها آسان می کند.

توضیحات خود وبسایت:

Updated with helpful facts and tips for international travelers, this new third editions of Learn German the Fast and Fun Way is suitable as language teaching book for adults as well as for older children. It instructs beginners in the basics of reading, writing, understanding, and speaking German. The book lightens language-learning routines with cartoon-style illustrations, language games, and puzzles. A set of vocabulary flashcards and a small staple-bound bilingual dictionary booklet are bound into the book’s spine and can be easily removed for supplementary use

سایر کتاب های مفید:

  • کتاب Deutsch Aktuell
  • کتاب Komm mit!
  • کتاب German Vocabulary -Quickstudy Reference Guides – Academic
  • کتاب Learn German With Stories: Café in Berlin – 10 Short Stories For Beginners-German Edition
  • کتاب German Grammar -Quick Study Academic
  • کتاب Schreiben lernen: A Writing Guide for Learners of German

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC