دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی کتاب /

معرفی کتاب کابوس یک رویا اثر آتنا طلاپور 

سه شنبه، 25 مرداد 1401
کابوس یک رویا، نمونه ای از داستان های عاشقانه به نویسندگی آتنا طلاپور می باشد. این داستان زیبا، روایتی از سک زندگی عجیب و غریب است. شما با مطالعه این کتاب با داستان ها و ماجراهای مختلفی روبه رو خواهید شد که می تواند زندگی شما را تغییر دهد. اگر می خواهید برای ساعت ها از زندگی خود دور باشید و داستان های جدیدی را تجربه کنید.

درباره آتنها طلاپور

آتنا طلاپور، نویسنده برجسته ایرانی که به دلیل علاقه و استعداد زیادی که به خواندن و نوشتن داشت، فعالیت خود را در همین زمینه شروع کرد و داستان های متنوعی را خودش به چاپ رساند. نوشتن یکی از بهترین رشته هایی که شدیدا به علاقه و استعداد نیاز دارد، چیزی که شما می توانید در این نویسنده و رمان نویس ایرانی ببینید.

درباره کتاب کابوس یک رویا

نیمه های شب است و نسیم آرام و بی صدا گونه های ملتهب مرا آرامش عجیبی می بخشد. نور مهتاب ،صمیمانه و بی تعارف به اتاقم قدم می گذارد.سکوت است و سیاهی شب و تنهایی من و چشم هایی که امروز با خاطرات غبار گرفته تر می شود و قلبم که با انگشتان ظریفم انس می گیرد.می خواهم از عشق بنویسم، از آن موهبت الهی که هرکس رویایش را داشت و به واقعیت آن رسید.طعم شیرین و ابدی خوشبختی را چشید. من در عالم خیال و در قالب این کتاب،خود را مهمان گوشه ای از یاد شما خواهم کرد. دستتان را می گیرم و هم گام با با هم قدم بر می داریم. آرام و آهسته درمیان سطرهایی که از خاطرات روزهای زندگی زنی رنگین است. در کوچه باغ خاطراتش بی صدا گام بر میداریم و مرور می کنیم همه روزهای رویایی او را تا روز رسیدن به حقیقت محض و آن چیزی نبود جز کابوس یک رویا…

شناسنامه کتاب کابوس یک رویا

  • نویسنده: آتنا طلاپور
  • زبان: فارسی
  • ناشر چاپی: نشر شقایق
  • تعداد صفحات: 326
  • موضوع کتاب:کتاب های داستان و رمان ایرانی
  • نسخه الکترونیکی:دارد
  • نسخه صوتی : دارد

امیدوارم از محتوای معرفی کتاب نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که کتاب دوست هستند، میتوانید ارسال نمایید و برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز مراجعه نمایید. همچنین شما نیز بهترین کتابی که تا حال مطالعه کرده اید، برای ما معرفی نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت