دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Bee Brilliant Blast 

دوشنبه، 04 مرداد 1400
Bee Brilliant Blast نام بازی سرگرم کننده، محبوب و جالب در سبک بازیهای پازل از استودیوی بازیسازی Tactile Entertainment می باشد که برای سیستم عامل اندروسد ساخته و منتشر شده است.

آشنایی با بازی Bee Brilliant Blast

Bee Brilliant – زنبورعسل درخشان بازی بسیار زیبا و چالش برانگیز در سبک بازی های پازل – تطبیق ساز از استودیوی Tactile Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه هزاران بار از گوگل پلی دریافت شده است و از برترین بازی ها به شمار می رود. در این بازی وظیفه ی شماست که زنبورهای زندانی شده در تله ی عنکبوت ها را نجات دهید! بله.. شما باید با سرعت عمل بالای خود زنبورها را از تارهای عنکبوت بیرون بکشید، قبل از اینکه عنکبوت ها به زنبورها برسند!

همانطور که گفتیم بازی دارای سبک پازلی – تطبیق ساز است، پس در آن برای نجات زنبورها می بایست که 3 یا بیشتر از زنبورهای همرنگ را کنار بکدیگر قرار دهید و اقدام به حذف آن ها نمایید. بازی دارای انیمیشن های دوست داشتنی است و به صورت عالی طراحی شده است و در آن صداگذاری مهیج، گرافیک خوب و کنترلرهای لمسی عالی تجربه بهترین بازی پازل اندرویدی را برایتان به ارمغان خواهد آورد!

آماده وصل کردن زنبورها به هم، از بین بردن آن ها و یک سرگرمی وزوزی باشید! همین امروز قدم در ماجرای هیجان انگیز این زنبورها بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل اندروید هستید بدون شک Bee Brilliant از هم نظر، توجه تان را جلب خواهد نمود، همانطور که بیش از 90 درصد از دانلودکننده هایش به آن امتیاز کامل 5 از 5 را در گوگل پلی داده اند!

بازی دارای گیم پلی ای همانند بازی کندی کراش یعنی سبک جورچین یا تطبیق ساز می باشد که با مراحل چالش برانگیز خود شما را ساعتها سرگرم خواهد کرد. بازی همچنین شامل گرافیکی فانتزی و کارتونی به همراه گیم پلی ای فکری و پازلی می باشد که شما را حسابی به چالش خواهد کشید. از ویژگی های Bee Brilliant Blast نیز می توان به مواردی چون حالت های مختلف بازی برای انتخاب و مشغول شدن، ملاقات با شخصیت های دوست داشتنی، شامل صدها مرحله چالش آور و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد.

بازی Bee Brilliant – بی برلیانت با هزاران دریافت در پلی استور دارای امتیاز 4.9 از 5.0 است و بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است. همچنین این بازی امتیاز 4.9 از 5.0 را در اپل استور به خود اختصاص داده است.

داستان بازی

در این بازی برخلاف سایر بازی های پازلی که می بایست خانه های همرنگ را به یکدیگر متصل کرد،این بار باید زنبور های دوست داشتنی را کنار هم قرار دهید و با وصل کردن خط های رنگارنگ و قرار دادن زنبور های هم شکل، آنها را منفجر کنید.هر چه زنبور های بیشتری را آزاد کنید مسلما امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد و جوایز باارزشی بدست می آورید.انواع شخصیت بامزه برای زنبور های طراحی شده مثلا زنبور جادوگر، گروهبان و انواع دیگر را در حین بازی مشاهده خواهید کرد.

ویژگی های بازی Bee Brilliant Blast 1.34.0

  • حالت های مختلف بازی
  • پازل های مختلف و جذاب
  • زنبور های دیوانه
  • سفر از طریق Beeland
  • صد ها سطح اعتیاد آور
  • گیم پلی اعتیاد اور
  • صدا گذاری بی نظیر
  • گرافیک جذاب و مناسب

بیش از صدها مرحله ی چالش برانگیز در Bee Brilliant Blast گنجانده شده است تا در دیدار با انواع شخصیت های مختلف مثل جادوگر، گروهبان و … خود را به چالش بکشید. از ویژگی های کلی این بازی جذاب میتوان به طیف عظیمی از زنبورهای مختلف برای نجات و ازادسازی، بازی در انواع پس زمینه های مختلف و متنوع بدون تکرار، کشیدن خطوط رنگارنگ و ایجاد ترکیب های قدرتمند و … اشاره کرد.

تغییرات نسخه ی v1.33.5

ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

دانلود و نصب بازی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویراستاری تخصصی مقاله
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی