دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی drive and park 

یکشنبه، 29 خرداد 1401
Drive and Park یک بازی اتومبیل رانی از استودیوی بازیسازی SayGames می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است.

آشنایی با بازی Drive and Park

Drive and Park – رانندگی کن و پارک کن عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی SayGames برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی های موفقی مانند Neon Splash و Drifty Race را در کارنامه خود ثبت کرده و اکنون با ارائه یک گیم پلی بی نظیر، بار دیگر توانایی های خود را در عرصه بازی های موبایلی ثابت کرده است. اگر از طرفداران و علاقه مندان بازی های ماشین سواری هستید بدون شک Drive and Park را به لیست بازی های مورد علاقه تان اضافه خواهید کرد! با ورود به بازی منوی اصلی را مشاهده می کنید و برای شروع باید گزینه TAP TO PLAY را انتخاب کنید. پس از آن یک آموزش بسیار کوتاه مشاهده خواهید کرد تا با گیم پلی و مکانیسم بازی آشنا شوید. Drive and Park به صورت مرحله ای است و سیستم پاداش دهی آن امتیازی می باشد. در این بازی کنترل یک ماشین را به عهده خواهید گرفت و همان طور که در شهر مشغول رانندگی هستید باید محل های پارک را پیدا کنید و ماشین تان را در آن محل ها پارک کنید. در بازی Drive and Park ماشین ها بسیار متنوع هستند و با توجه به ویژگی ها و کاراکتر هایی که دارند، امتیاز هایی که دریافت می کنند متفاوت خواهد بود. مانند بسیاری از بازی های دیگر این سبک، رفته رفته که امتیاز بیشتری به دست می آورید می توانید ماشین تان را ارتقاء دهید و شانس موفقیت تان را در بازی افزایش دهید. بعد از هر ارتقاء ماشین تان ویژگی ها و کاراکتر های جدیدی دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال، ممکن است با دریافت یک ویژگی بتوانید با ماشین ها تصادف کنید اما پلیس ها متوجه تصادف تان نشوند. برای ارتقاء یا مشاهده ماشین هایتان می توانید وارد گاراژ شوید. تعداد ماشین هایی که در ابتدا می توانید در گاراژ استفاده کنید چهار عدد است اما در ادامه می توانید این مقدار را افزایش دهید.

داستان بازی Drive and Park

همانطور که از نام بازی پیداست فقط کافی است تا ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس آن را از گاراژ بردارید و به رانندگی در مکان های مختلف بپردازید و با پارک ماشین خود درآمد کسب کنید. مهم ترین عامل موفقیت در بازی این است که با دقت کافی و با علم بر اینکه ماشین به درستی در جای خود پارک می شود اقدام به پارک کردن کنید. با کسب امتیازات بیشتر این امکان فراهم می شود تا ماشین های بهتری را خریداری کنید و در آمد بیشتری را به دست بیاورید پس اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری هستید فرصت را از دست ندهید و دست به کار شوید و با دانلود آن رانندگی خود را محک بزنید.

ویژگی های بازی Drive and Park

  • پارک کردن ماشین ها
  • امکان کسب درآمد
  • سفر به سراسر جهان و جمع آوری اتومبیل ها از مکان های مختلف
  • دارای گرافیک فوق العاده و با کیفیت عالی
  • صداگذاری منحصر به فرد متناسب با سبک گیم پلی

Drive and Park با بیش از 10.000.000 نصب و دریافت امتیاز خوب 4.6 از 5.0 مورد استقبال بسیاری از گیمر ها قرار گرفته و جزء محبوب ترین بازی های مارکت اندروید محسوب می شود. این بازی جذاب توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را در اپل استور کسب کند.یکی از ویژگی های بسیار خوب بازی Drive and Park مناسب بودن آن برای تمام سنین است و شما در هر سنی که باشید میتوانید این بازی را نصب و از اجرای آن لذت ببرید.

دانلود و نصب بازی Drive and Park


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی