دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی هیجان انگیز Flying Arrow 

سه شنبه، 11 مرداد 1401
Flying Arrow یک بازی آرکید از استودیوی بازیسازی VOODOO می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است.

آشنایی با بازی جذاب Flying Arrow

Flying Arrow – تیر پرنده یک بازی آرکید – تفننی جالب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی VOODOO برای تبلت ها و گوشیهای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است! با نصب Flying Arrow برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید یک بازی تفننی جالب با گرافیک سه بعدی دوست داشتنی در سبک کارتونی و رویکردی متفاوت را تجربه کنید! در این بازی شما بعد از رها کردن تیر از کمان می توانید آن را کنترل کرده و به دورترین هدفی که می بینید برسانید! فکر می کنید تا کجا بتوانید تیرتان را پیش ببرید؟! بر خلاف بازیهای مشابه که پس از شلیک تیر دیگر کنترلی برروی ان ندارید، در Flying Arrow می توانید پس از شلیک تیر را مثل یک پرنده هدایت کنید و ان را در دلِ هدف بزنید! بازی Flying Arrow دارای یک محیط ساده و بدون زرق و برق است و قرار است شمایی که به دنبال یک بازی برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید را برای چند ساعتی به گوسی میخکوب کند، آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

داستان بازی جذاب Flying Arrow

Flying Arrow یک بازی در سبک رقابتی می باشد توسط استودیوی Adzert Corp طراحی و عرضه شده است در بازی شما باید تمامی تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید دشمنان پیش رو را از بین ببرید سلاح های زیادی در بازی وجود دارد که میتوانید در طول بازی از آنها استفاده کنید تعداد بیشتری از دشمنان را نابود کنید. تمامی دشمنان شما در بازی طلسم شده اند و در تلاش هستند تا شما را از بین ببرند مردمان روستا در امنیت نیستند چراکه این موجودات یکی یکی مردم شهر را از بین میبرند وظیفه شما این است تا با در اختیار گرفتن سلاح های مختلف مانند تیرکمان، چاقوها، بمب های مختلف جلوی آنها را بگیرید. در یک دنیای منحصر به فرد قرار بگیرید و با تلاش های خود دشمنان مختلفی را از بین ببرید تا بار دیگر امنیت شهر را پس بگیرید با پیشرفت در بازی تعداد نیروهای دشمن بیشتر خواهد شد و شما باید با سرعت بیشتری عمل کنید تا آنها را از پا در بیاورید. در نوار چپ صفحه میتوانید به سرعت سلاح خود را عوض کنید با یک سلاح قوی تر شلیک کنید. پس اگر به دنبال یک بازی با محیطی رنگارنگ و آرامش بخش هستید و می خواهید اوقات فراغت خود را در هر کجا که هستید پر کنید این بازی می تواند شما را سرگرم خود سازد.

ویژگی های بازی جذاب Flying Arrow

  • قرارگیری در مراحل متنوع
  • اختیار گرفتن سلاح های مختلف
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • قرارگیری در فصل های مختلف و مکان های جدید
  • انتخاب کردن حالت های متنوع
  • ماموریت های متنوع در هر بخش
  • ارتقا دادن مهارت ها برای افزایش قدرت
  • محیط گرافیکی رنگارنگ و پر زرق و برق

بازی Flying Arrow تاکنون آمار دانلود میلیون ها بار توسط کاربران را به خود اختصاص داده است که میتواند آمار خیلی خوبی برای یک بازی باشد. این بازی جذاب توانسته رتبه 4.3 از 5 را در گوگل استور بدست آورد. همچنین امتیاز 4.6 از 5.0 را در اپل استور به خودش اختصاص داده است. Flying Arrow یک بازی جذاب می باشد که با نصب و اجرای آن خواهید توانست ساعت ها خود را مشغول سازید. در طی مراحل مختلف، اهداف را تعیین کرده و تیر را پرتاب خواهید کرد.

تغییرات نسخه ی جدید بازی جذاب Flying Arrow

بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

دانلود و نصب بازی جذاب Flying Arrow


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب