دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Homo Evolution: Human Origins 

یکشنبه، 29 خرداد 1401
Homo Evolution: Human Origins نام عنوانی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید از استودیوی معروف و نام آشنای AZUR GAMES می باشد که برای اندروید ساخته و منتشر شده است.

آشنایی با بازی Homo Evolution: Human Origins

Homo Evolution: Human Origins – تکامل انسان: اصل و ریشه بشریت عنوانی از یک بازی آرکید از استودیوی معروف و نام آشنای AZUR GAMES سازنده بازی های محبوبی همچون Robot Warfare: Mech Battle و یا PIXEL’S UNKNOWN BATTLE GROUND است که به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی انتشار یافته است. ماهیت اصلی بازی Homo Evolution: Human Origins همانطور که از نامش پیداست به مسئله تکامل انسان ها می پردازد و وظیفه اصلی شما نیز در این بازی این است که نسل بشر را تکامل بخشیده و آن ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. البته به جز انسان ها، شما در بخش های دیگری از بازی می توانید موجودات و حیوانات دیگر را نیز تکامل دهید.در اینجا شما فرصت این را دارید که موجودات را از هر نوعی که باشند با یکدیگر ترکیب کرده و نسل جدید را پرورش دهید. پس دنیای کوچک خود را بسازید و در تکامل انسان ها و سایر موجودات شرکت کنید. با ادغام دو نفر و به دست آوردن یک شکل جدید و مدرن مشغول پرورش نسل بعدی برای سیاره تان شوید. این سیاره با موجودات مختلف: از حیوانات ساده تا شخصیت های متنوع و غیر قابل پیش بینی ساخته شده است. 4 راه برای شکل دادن به جهان به عنوان انسان وجود دارد. به این ترتیب میتوانید جمعیت سیاره را افزایش دهید و گروه مختلفی از مردم از سبک و سیاق های مختلف داشته باشید. در ابتدا کار با دو مارمولک شروع می شود، سپس یک موجود جدید و کامل تر را ایجاد می کنید. با ضربه زدن به دو مورد در این مرحله، شما دسترسی به یک دنیای جدید، که قبلا ناشناخته است را خواهید داشت!

داستان بازی Homo Evolution: Human Origins

در واقع در این بازی باید یک دنیای کوچک و انحصاری بسازید و نسل جدیدی از موجودات آن را خلق کرده و آن ها را به تکامل و کمال برسانید! برای مثال باید با ادغام کردن دو انسان یا حیوان یک موجود جدید بسازید. در حقیقت با این ترکیب سازی ها می توانید موجودات متفاوت و ناشناخته ای بسازید و از همین طریق جمعیت نژادهای گوناگون را در این دنیا افزایش داده و زندگی را در آن جریان دهید. بازی Homo Evolution: Human Origins شامل بخش ها و مراحل مختلفی از جمله بخش پرورش جنین و تکامل حیوانات و انسان ها می شود. در بخشی دیگر، شما می بایست به تکامل تمدن ها و انسان های اولیه و توسعه بخشیدن به آن ها بپردازید. در اولین بخش بازی Homo Evolution: Human Origins شما در دنیایی کوچک قرار می گیرید و مخلوقات کمی نیز در این دنیا وجود دارند. وظیفه شما این است که با ادغام، پرورش و تکامل موجودات، اقدام به افزایش جمعیت و توسعه بخشیدن به دنیای خود کنید. اولین موجودی که با آن سر و کار دارید یک مارمولک کوچک است. شما باید با ترکیب نژادهای مختلف مخلوقات جدیدتری بسازید و سپس به خلق و تکامل طیف وسیع تری از موجودات بپردازید.

ویژگی های بازی Homo Evolution: Human Origins

  • یک بازی سرگرم کننده و جذاب
  • طراحی خوب
  • گیم پلی اسان
  • گرافیک دو بعدی بسیار خوب
  • تکامل دادن نسل بشر
  • ساخت اولین موجودات با تکامل حیوانات
  • وجود 8 مرحله ی تکامل مانند اینترنت ، تلویزیون ، وزش ، علم و …
  • تبدیل انسان های باستانی به اجتماعی
  • تولید تمدن
  • چالش های جذاب
  • و ویژگی های دیگر

بازی جذاب Homo Evolution: Human Origins توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در گوگل پلی و امتیاز 4.6 از 5.0 را در اپل استور کسب کند.

دانلود و نصب بازی Homo Evolution: Human Origins


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
سابمیت مقاله چیست؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟