دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / بازی های کامپیوتری /

معرفی و بررسی بازی Tomb Raider Reloaded 

سه شنبه، 05 مرداد 1400
Tomb Raider Reloaded – تام رایدر یک بازی اکشن عالی و محبوب بوده که توسط استودیوی بازی سازی SQUARE ENIX LTD ساخته شده است با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی Tomb Raider Reloaded

Tomb Raider Reloaded – مهاجم مقبره: نسخه ریلودد یکی دیگر بازی های ساخته شده از فرانچایز محبوب و پرطرفدار Tomb Raider است که بالاخره بعد از مدت ها انتظار و خبرهای مختلف، در نهایت در مارس 2021 از سوی استودیوی SQUARE ENIX LTD در قالب یک بازی رایگان برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسید. بعد از بازی Lara Croft: Guardian of Light و البته دو قسمت بازسازی شده Tomb Raider 1 و Tomb Raider 2 این چهارمین بازی رسمی کمپانی SQUARE ENIX LTD برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است.

پس اگر شما هم از علاقه مندان به سری بازی های توم ریدر (مهاجم مقبره) هستید و نسخه های قدیمی یا جدید آن را در پلتفرم های گوناگون مثل PC و کنسول های بازی تجربه کردید، این بازی می تواند تداعی گر یک ماجراجویی دیگر از شخصیت معروف این مجموعه یعنی لارا کرافت برای شما باشد. اگرچه که سبک بازی Tomb Raider Reloaded خیلی ساده تر از بازی های اورجینال دنیای Tomb Raider است، اما باید گفت که این بازی به نوبه خود و به عنوان یک بازی موبایلی بسیار سرگرم کننده و جالب است. با این حال نمی توان از الگوبرداری های استودیوی SQUARE ENIX LTD از عناوین قدیمی تری همچون Archero و یا Tales Rush چشم پوشی کرد!

گیم پلی دارای مراحل روگولایک و مراحل تولید شده برای یک تجربه جدید و متنوع با هر بار اجرا است. با پیشرفت در هر سطح ، قادر خواهید بود توانایی ها و مزایایی مانند عکس های سوراخ کننده ، افزایش تجربه ، پرتاب نارنجک و عکس های قوسی را برای حملات قدرتمندتر ، تسطیح سریعتر شخصیت و دامنه آسیب بیشتر ایجاد کنید.افتادن به زانو پس از دویدن حماسی نشانه پایان نیست! برای ارتقا out لباس ها و سلاح های لارا ، افزایش حمله پایه و آمار HP ، به شما یک هزار سکه و امتیاز تجربه تعلق می گیرد.

داستان بازی

از میان درهای طلایی شکل مقبره های خائنانه زیرزمینی ، از میان غارهای خطرناک کوهستانی ، جنگل های شکوفا و آبشارهای سرسبز عبور کنید.در تلاش خود ، از تله های پنهان جلوگیری می کنید . آثار باستانی را کشف می کنید ، انواع مختلفی از پازل ها را حل می کنید و در برابر دشمنان و رئیسان مختلف روبرو می شوید. هر دو جدید و آشنا برای سری Tomb Raider Reloaded از جمله گرگ های خونخوار ، مارهای سمی ، گل های ترسناک و موجودات جادویی جادویی!

ویژگی های بازی Tomb Raider Reloaded

  • تصاویر کارتونی تلطیف شده که Tomb Raider Reloaded را از نو به تصویر می کشد که قبلاً ندیده اید.
  • موسیقی متن اصلی ارکسترال با نمرات کلاسیک بازسازی شده که ادای احترامی به میراث نمادین Tomb Raider دارند.
  • اقدامات تجاری لارا کرافت: به حالت کلاسیک Croft شلیک ، دویدن ، پرش و ایستادن به دست لارا را ببینید.
  • بر روی قابل جمع آوری و بازشدن از جمله آثار باقیمانده که باعث افزایش خسارت و بهبود آمار و نقشه هایی می شود که به شما امکان می دهد سلاح های جدید قدرتمندی مانند اسلحه های شکاری و کارمندان عرفانی تهیه کنید.

این بازی امتیاز 3.1 از 5.0 را در گوگل پلی و امتیاز 2.3 از 5.0 را در اپل استور به خود اختصاص داده است.

تغییرات نسخه 0.9.0

Lara's ready to continue her adventure. Next stop: a Colosseum in Greece! Unlock a new outfit and prepare to face new enemies. In this new update, we've added the following content

. Chapter 7, Colosseum

. A new outfit and perks

. Story sequences featuring voice-over work from someone you might just recognize!

. Lots of visual improvements to environments

. Bunch of fixes, including performance improvements

دانلود و نصب بازی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟