دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

مهاجرت مهندسین به استرالیا 

شنبه، 07 فروردین 1400
کد خبر: 143647
ساعدنیوز: استرالیا به عنوان سیزدهمین اقتصاد برتر جهان از کشورهای روبه رشد در زمینه مهندسی و اطلاعات و ارتباطات است. از این رو سالانه مهندسین زیادی از کشور ما به این کشور پهناور مهاجرت می کنند. فعالیت‌ های شرکت‌ های بزرگ مهندسی در این کشور موجب شده که دولت استرالیا روی به تامین نیروی کار خود با استفاده از مهندسین صنایع مختلف در این کشور بیاورد.

استرالیا به عنوان سیزدهمین اقتصاد برتر جهان از کشورهای روبه رشد در زمینه مهندسی و اطلاعات و ارتباطات است. از این رو سالانه مهندسین زیادی از کشور ما به این کشور پهناور مهاجرت می کنند. فعالیت های شرکت های بزرگ مهندسی در این کشور موجب شده که دولت استرالیا روی به تامین نیروی کار خود با استفاده از مهندسین صنایع مختلف در این کشور بیاورد. این کشور با کسب و کار فراوان و زمینه مناسب برای توسعه فعالیت های مهندسی کار توان بسیار بالایی در جذب مهندسان نرم افزار، رشته های صنعتی و ارتباطی دارد. موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت با اعزام مهندسین به این کشور گام بلندی در توسعه ی فعالیت های این حوزه برداشته است.

مهاجرت مهندسین به استرالیا چگونه است؟

یکی از مهمترین و کارآمدترین روش ها در کسب درآمد مهاجرت مهندسین در انواع رشته های صنعتی و ارتباطی به استرالیا است. مهاجرت مهندسین به استرالیا از طریق ویزای skilled worker صورت می گیرد. امتیاز این نوع ویزا محور اصلی مهاجرت به این کشور است. فاکتورهای دیگری نیز در این امتیاز تاثیرگذار هستند. فاکتورهایی مانند سن و وضعیت تاهل، سابقه کاری، نمره زبان انگلیسی و غیره که می تواند متقاضیان را شامل شود.

این نکته را یادآور شویم که دولت استرالیا هر ساله لیستی را به اداره مالیات تحویل داده که در آن مشاغلی که مورد نیاز نیروی انسانی است را معرفی می کند. در این لیست رشته های مهندسی بیشترین کاربرد را در این بین دارند ما در پرشین مایگرنت به شما کمک می کنیم تا در جهت گرفتن ویزای کار در استرالیا به راحتی بتوانید با انتخاب شغل مورد نظر و رشته تحصیلی خود به این کشور مهاجرت کنید.

رشته های مهندسی مورد نیاز در استرالیا

استرالیا به عنوان یک کشور قوی در اقتصاد و همچنین در حال پیشرفت در صنعت رشته های مختلف و مناسبی را در نظر گرفته است. در مورد رشته هایی که در استرالیا بیشتر مورد توجه قرار دارند می توان به این رشته ها اشاره کرد: مهندسی تولید و ساخت و ساز، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی منابع طبیعی، مهندسی کامپیوتر و برخی دیگر از رشته هایس مهندسی.

هر کدام از این رشته ها بدون کمترین مشکل در استرالیا مشغول به کار خود می شوند. اهمیت این کار به گونه ای است که دولت استرالیا تلاش فراوانی کرده که اشخاص خبره و مهندس را با در نظر گرفتن ویژگی ها و مهارت های مختلف خود و جهت بالا بردن رتبه ی اقتصاد خود با سرعت بیشتری جذب کند. ما در پرشین مایگرنت به شما انواع خدمات را جهت مهاجرت به استرالیا عرضه می کنیم.

مدارک مورد نیاز مهندسی جهت مهاجرت به استرالیا

استرالیا به جذب نیروهای متخصص و مهندس اهمیت فراوانی می دهد. به همین منظور شرایط و مدارک مورد نیاز این کشور باید به دقت بررسی شوند. برخی از شرایط تخصصی در این امر و جهت مهاجرت به استرالیا عبارتند از: ترجمه گواهینامه های شرکت در سمینار، دارا بودن مدرک آیلتس یا حداقل داشتن آزمون های متناظر با آن نظیر تافل، دارا بودن رزومه یا cv، در اختیار داشتن ترجمه عضویت در سازمان نظام مهندسی کشورمان، ترجمه پایه سازمان نظام و بسیاری دیگر از شرایط که می تواند منجر به دریافت ویزای این کشور کند.

بررسی CDR سازمان مهندسی استرالیا

برای مهاجرت مهندسین به استرالیا شما باید یک نامه تایید به عنوان professeional civil engineer را از سازمان مهندسی استرالیا کسب کنید. این نامه تاییدیه را که به اصطلاح cdr گویند شما باید با آماده سازی پکیجی اقدام به دریافت آن کنید. برای دریافت این نامه شما پروژه کاری که تاکنون در کشوری دیگر انجام داده را معرفی خواهید کرد. این پروژه ها باید مطابق با سوابق تحصیلی و شغلی شما باشند. چنانچه سابقه کار یا انجام پروژه را ندارید می توانید از پروژه های کارآموزی یا دانشجویی استفاده کنید. پس از ارائه این پروژه ی کد تایید توسط سازمان مهندسی استرالیا دریافت خواهید کرد. سپس با استفاده از سیستم امتیاز بندی ویزای کار استرالیا به شما امتیازاتی داده می شود. شما باید این امتیازات را بررسی کنید. پرشین مایگرنت با ارائه انواع راهکارها به شما کمک می کند تا در کسب این تاییدیه به راحتی بتوانید اقدام کنید.

مهاجرت مهندسین به استرالیا با کمترین هزینه

شاید بسیاری از شما عزیزان قصد داشته باشید با مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار شرایط شغلی و مهندسی خود را در آنجا ارائه دهید. هزینه های بالای مهاجرت موجب شده که بسیاری از شما عزیزان با مشکلاتی جهت مهاجرت به استرالیا مواجه شوید. متاسفانه دریافت کمیسیون های کلان و یا هزینه های دیگر موجب شده که اشخاص نتوانند به راحتی به استرالیا مهاجرت کنند. ما در پرشین مایگرنت با ارائه انواع خدمات جهت مدیریت با کمترین هزینه شما را در انجام این امر یاری می کنیم. ما به پشتوانه چندین سال فعالیت و با در اختیار داشتن وکلای مهاجرتی و حقوقی انواع راهکار را به شما ارائه می دهیم. پرشین مایگرنت مفتخر است که با ارائه چند ساله راهنمایی و مشاوره ها به مهندسین علمی توانسته به صورت کاملا قانونی خدمات مهاجرتی را به افراد ارائه دهد.

آیا دریافت ویزای مهندسی برای مهاجرت به استرالیا پیچیده است

قطعاً دریافت ویزا و سختی های خاص خود را دارد اما ما در پرشین مایگرنت با ارائه راهکارهایی به شما کمک می کنیم که به راحتی بتوانید ویزای کار خود را دریافت کرده و به استرالیا مهاجرت کنید. شرایط کار در استرالیا به گونه ای است که به راحتی و در سریعترین زمان مهندسین را جذب بازار کار خود می کنند. این نکته را فراموش نکنید که پرشین مایگرنت با ارائه خدمات و مشاوره های لازم می تواند به شما در برداشتن گام بلندی در مهاجرت کمک کند.

نحوه ی کار پرشین مایگرنت

همانگونه که می دانید پرداخت یکباره هزینه برای مهاجرت می تواند دردسرها و سختی هایی به همراه داشته باشند. به همین منظور ما در پرشین مایگرنت تدابیری را برای شما اندیشیده ایم که شما بتوانید به راحتی و پس از دریافت تمام خدمات و اخذ ویزای کار در استرالیا در چند مرحله هزینه خود را پرداخت کنید. قراردادهای ما به گونه ای تنظیم شده است که چنانچه شما در میانه راه قصد انصراف از این کار را داشتید می توانید مبلغ پرداخت شده را به طور کامل دریافت کنید. مزیت این کار این است که شما چنان چه مراحلی را برای مهاجرت طی کرده می توانید با سنجیدن شرایط و سبک سنگین کردن آن تصمیم خود را به راحتی بگیرید. ما در پرشین مایگرنت علاوه بر دریافت هزینه کم به صورت آنلاین تمام مراحل را جهت اخذ ویزای کار به شما ارائه می دهیم.

خدمات پرشین مایگرنت

مهاجرت کردن یک امری کاملاً تخصصی است که باید تحت نظر افراد وارد و با نظارت وکلای حقوقی و مهاجرتی انجام پذیرد. متاسفانه امروزه با پدید آمدن دفترهای مهاجرتی به صورت غیرقانونی و بدون داشتن تجربه افرادی که قصد مهاجرت دارند با مشکلاتی روبرو می شوند. مهندسین عزیز که قصد مهاجرت به استرالیا و سایر کشورها را دارند باید با آگاهی کامل از شرایط مهاجرتی و کاری در استرالیا اقدام به مهاجرت به این کشور کنند. از این رو مراجعه به یک دفتر خدمات مهاجرتی رسمی با سابقه کاری مناسب و تخصص در این کار بسیار حیاتی به نظر می رسد. سازمان مهاجرتی پرشین مایگرنت با ارائه انواع خدمات مشاوره ای به شما در مهاجرت به کشورهای مختلف کمک خواهد کرد. خدمات پرشین مایگرنت به گونه ای است که تمام مراحل را قبل از دریافت ویزا و به صورت مشاوره مهاجرتی، سپس در حین انجام مراحل اخذ ویزا و سرانجام با ارائه خدمات پس از اخذ ویزا شما را در یک فرآیند مهاجرت به خوبی هدایت می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی