دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

مهم ترین اخبار امروز دوشنبه 30 مهر 1403 / زاکانی زیر ذره‌بین وزارت کشور 

دوشنبه، 30 مهر 1403
کد خبر: 414092
ساعدنیوز: سرخط مهم ترین اخبار روز را در ساعدنیوز دنبال کنید.

مهر: مزایده اموال کوروش کمپانی به زودی برگزار می شود/ فروش 5 خودرو

30 مهر 1403، 10:51

معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی:

🔹در این موضوع به دلیل حساسیت‌هایی که در حوزه ضرورت جبران خسارات وارده به مردم وجود دارد، مرجع قضائی دستور داده است که خودروهایی که متعلق به این شرکت بوده و دستور توقیف و ضبط آنها توسط مرجع رسیدگی کننده داده شده است، از جزیره کیش به تهران منتقل شوند تا خودروها به بالاترین قیمت به فروش برسند و خسارات وارده به مردم جبران شود.

🔹علاوه بر این 5 دستگاه خودرو، اموال غیرمنقولی از جمله املاک هم به توقیف دولت در آمده است و تعدادی تجهیزات دیگری هم وجود دارد که در مزایده‌های سراسری در بستر سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت عرضه می‌شود.

تجارت نیوز: بیشترین جست‌وجوی ایرانی‌ها در مهر 1403 چه بود؟

30 مهر 1403، 10:50

🔹در مهرماه حوادث بسیار مهمی رخ داد که قابل توجه نه تنها ایرانیان که جهان بود. ترور سید حسن‌نصرالله و حمله موشکی ایران به اسرائیل بسیار جست‌وجو شد. شایعات درباره شهادت سردار قاآنی بسیار زیاد شد و مردم دنبال خبری از او بودند. رسانه‌های فارسی‌زبان غیرایرانی نیز منبع مهمی برای مردم بودند و می‌خواستند اخبار را از نگاه آنان نیز دنبال کنند.

🔹متاسفانه روز دختر در ایران ارتباط چندانی با روز دختر در جهان ندارد! مساله روز جهانی دختر درباره تبعیض جنسیتی و مشکلات آنان است اما در ایران تبدیل به بهانه‌ای برای تبریک گفتن شده است و نه بیان مشکلات آنان

ایرنا: دوم آبان آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی‌ ارشد

30 مهر 1403، 10:47

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش از ثبت‌نام بیش از 320 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 خبر داد و گفت مهلت‌ نام‌نویسی چهارشنبه (دوم آبان) پایان می‌یابد.

مهر: توضیح مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد درمورد افزایش شهریه پزشکی

30 مهر 1403، 10:46

سید امیر محجوب، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد:

🔹افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تنها برای حدود 2500 نفر از دانشجویان پذیرش شده در چند رشته مربوط به شاخه پزشکی بوده است در این میان بیش از 2000 نفر ثبت نام خود را نهایی و شهریه را پرداخت کرده اند.

🔹از حدود 300 نفر باقیمانده معمولاً هر سال مستقل از شهریه تعدادی ثبت نام خود را نهایی نمی‌کنند و انصراف می‌دهند نهایتاً ثبت نام حدود 150 نفر از دانشجویان نیمه تمام باقیمانده است که به افزایش مبلغ شهریه در سال تحصیلی جدید اعتراض دارند.

🔹افزایش شهریه این رشته نیز منطق خاص خود را دارد با توجه به هزینه‌های رشته پزشکی و مطابق اذعان مسئولان وزارت بهداشت نرخ تمام شده شهریه برای این رشته‌ها محاسبه شده است با این وجود همه این هزینه‌ها از دانشجو گرفته نمی‌شود و بخشی از طریق درآمد‌های غیر شهریه‌ای تأمین می‌شود.

فرارو: با یک گونی مدال شب‌ها نگهبانی می‌دهم

30 مهر 1403، 9:38

جلیل ناصری ملی‌پوش دوومیدانی پس از اعلام خداحافظی اجباری از این رشته اظهارات تکان‌دهنده‌ای داشت و نداشتن شغل و درآمد و بی‌توجهی مسئولان ورزشی را دلیل تصمیم خود اعلام کرد.

هم میهن: سفر‌های زاکانی زیر ذره‏‌بین وزارت کشور

30 مهر 1403، 9:36

روز گذشته و در جریان دویست‌وهفتادودومین جلسه شورای شهر تهران، مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران از ورود وزارت کشور به سفر‌های خارجی زاکانی خبر داد.اینطور به نظر می‌آید که ورود وزارت کشور به مذاق اطرافیان شهردار تهران خوش نیامده و درصدد رایزنی هستند تا خود را از این بزنگاه برهانند. چراکه وزارت کشور اگر به نتیجه برسد در این سفر‌ها خلل یا تخلفی وجود دارد، می‌تواند حکم شهرداری زاکانی را ابطال کند و شورای شهر تهران را به ایستگاه انتخاب شهردار برساند.

ایسنا: رزمایش دریایی آیونز 2024؛ مقابله با چالش‌های امنیتی

30 مهر 1403، 9:34

رزمایش مرکب دریایی آیونز 2024 با حضور ایران، روسیه و عمان در روزهای 28 و 29 مهر به میزبانی ایران و در منطقه شمال اقیانوس هند برگزار شد. عربستان سعودی، هندوستان، تایلند، پاکستان، قطر و بنگلادش نیز به عنوان ناظر در این رزمایش حضور داشتند.

تسنیم: نقشه اسرائیل برای گروگان گرفتن پیکر شهید السنوار

30 مهر 1403، 9:33

یک رسانه عبری فاش کرد اسرائیل به دنبال استفاده از پیکر شهید یحیی السنوار به عنوان برگ برنده مذاکرات است.

تسنیم: خانواده متوفیان حادثه معدن طبس صاحب خانه می‌شوند

30 مهر 1403، 9:31

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تا یک ماه آینده به همه خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن طبس که مشکل مسکن داشتند یک واحد مسکونی واگذار می‌شود.

فارس: محرومیت سهرابیان و جریمه‌ای برای کمک به فوتبال جزایر سه‌گانه

30 مهر 1403، 9:29

کمیته اخلاق پس بررسی دفاعیات آرمین سهرابیان اعلام کرد: مستند به مواد 2 و 3 و 4 و 5 و 15 و 33 و 37 و 38 و 39 و 63 آئین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، وی به مبلغ شش میلیارد ریال جریمه نقدی به عنوان کمک به فوتبال پایه جزایر سه گانه ( ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک خلیج فارس )، هیأت فوتبال استان هرمزگان کشور جمهوری اسلامی ایران و 6 ماه محرومیت تعلیقی از هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی به لحاظ تعهد تا یکسال محکوم می شود. رأی صادره ظرف یک هفته از ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف است. این رای به خاطر تتوی جنجالی سهرابیان که تصاویر آن پیش تر در رسانه ها منتشر شده بود، صادر شده است.

فارس: عرضه 6 هزار خودرو وارداتی در دور جدید ثبت‌نام به متقاضیان

30 مهر 1403، 9:28

به گفته مدیر طرح واردات خودروهای وزارت صمت در دور جدید ثبت‌نام، 6 هزار خودرو به متقاضیان عرضه می‌شود.

فارس: هشدار ایران نسبت به پیامدهای هولناک تداوم جنایات صهیونیست‌ها

30 مهر 1403، 9:28

سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با هشدار نسبت به پیامدهای هولناک و غیرقابل پیش‌بینی تداوم جنایات صهیونیست‌ها، خواستار واکنش فوری و قاطع جامعه بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در قبال جنایات این رژیم و پاسخگو کردن سردمداران آن شد.

فارس: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های لبنان

30 مهر 1403، 9:27

پس از اینکه بانک اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در لبنان ته کشیده است، جنگنده‌های این رژیم امشب زیرساختهای این کشور از جمله مراکز اقتصادی را هدف قرار داد.

فارس: دستور پزشکیان به دستگاه‌های دولتی درباره بهبود بازار سرمایه

30 مهر 1403، 9:25

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت دستورات لازم را به دستگاه‌های مختلف برای بهبود وضعیت بازار سرمایه صادر کرد.

  برچسب ها: ورزش سیاست

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
دریاچه ارومیه در آستانه مرگ!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدئو) سفری در زمان به دهه 60 و 70/ خاطرات نوستالژیک ایرانی‌ها از کتاب‌های مدرسه و دفتر طرح فیل گرفته تا کُپُن سهمیه‌ای و بخاری نفتی
نگاهی به مادرشوهر جوان و باکلاس مینا مختاری و آیسان آقاخانی؛ حال خوش بهرام رادان و رضا گلزار در کنار عشق اول زندگیشان+عکس
زیر ذره بین گرفتن انگشتر درشت و طلایی هادی چوپان در انگشت اشاره ؛ گرگ پارسی عاشق طلاست
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نذری پُختن به سبک هندی ها ؛ 5000 کیلو برنج در دیگ افسانه ای / با نردبون رفتن تو دیگ😱