دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مهریه همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی چقدر است؟ 

سه شنبه، 01 خرداد 1403
کد خبر: 389541
ساعدنیوز: رئیسی، دولت را موظف به گسترش این معروف دانست و گفت: خانواده‌ها مهریه را سنگین نگیرند. ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هرکدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از صدا و سیما، رئیس جمهور در آئین گرامیداشت هفته ازدواج در سال 1402 خطاب به مسئولان مربوط دستور داد که مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان های دولتی در اختیار زوج های جوان قرار گیرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تیرماه سال 1401 در جشن وصال و آئین گرامیداشت هفته ازدواج با توجه به جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی گفت: راهکار خانواده ساز وکار مربوط به خودرا دارد و باید این امر معروف ترویج شود.

وی در تالار وحدت و در جمع 200 زوج جوان، خیرین ازدواج و فعالان حوزه ازدواج و خانواده با بیان اینکه پیش قدم شدن برای ازدواج‌ها ارزشمند است، افزود: عشق ورزیدن، مودت و دلدادگی اساس زندگی است. ازدواج امر بسیار مبارکی است. نگران معیشت هم نباشید. هیچکس نبوده که معیشتش بعد ازدواج بدتر شده باشد.

رئیس جمهور افزود: قوام زندگی ها به مهریه نیست بلکه به مودت زوجین است. رئیسی، دولت را موظف به گسترش این معروف دانست و گفت: خانواده‌ها هم مهریه را سنگین نگیرند.

رئیس جمهور اضافه کرد: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هرکدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب