دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

محصولات و تولیدات مبل ملایر + جشنواره مبل ملایر 

سه شنبه، 25 مرداد 1401
ساعدنیوز :محصولات و تولیدات مبل ملایر در چند سال اخیر تحویلی عظیم داشته و توانسته است خود را در کشور یکی از بزرگ ترین تولیده کنندگان این صنعت جلوه دهد . برای خرید مبلمان و یا سرویس چوب کامل خود می توانید به شهرستان ملایر قطب مبل و منبت کشور مراجعه کنید . شهرستان ملایر با وجود کارگاه های فراوان مبلی در این صنعت نمونه های متنوع و تولید کنند های بسیار

محصولات و تولیدات مبل ملایر در چند سال اخیر تحویلی عظیم داشته و توانسته است خود را در کشور یکی از بزرگ ترین تولیده کنندگان این صنعت جلوه دهد . برای خرید مبلمان و یا سرویس چوب کامل خود می توانید به شهرستان ملایر قطب مبل و منبت کشور مراجعه کنید . شهرستان ملایر با وجود کارگاه های فراوان مبلی در این صنعت نمونه های متنوع و تولید کنند های بسیار بزرگی دارد . در ادامه این بحث بیشتر در مورد محصولات و تولیدات مبلمان ملایر خواهیم پرداخت .

مبل ملایر

هنر و صنعت مبلمان ملایر با توجه به اینکه در چند سال گذشته در لیست آثار ملی ثبت گردید و به شهر ملی مبل و منبت کشور نام گذاری شد . با توجه به وجود کارگاه های بی شمار در این شهر تولید مبلمان چرخه قابل قبولی را دارد . محصولات و تولیدات مبل ملایر با کیفیت و از منبت های با ارزش دست انجام می شود و به همین دلایل است که این شهر یکی از قطب های تولید مبل در کشور می باشد . صادرات مبل در شهرستان ملایر به صورت زیاد به کشور های خارجی انجام می گیرد و با توجه به ثبت شهر ملی مبلمان در راستای این صنعت می بینیم که افراد زیادی چه از شهر های داخل کشور و چه از کشور های خارجی برای بازدید و خرید مبلمان به این شهر سفر می کنند . با توجه به جشنواره های مبلی که در شهر ملایر برگزار می شود فرصت خرید عالی برای تمامی افراد به وجود می آید که با دیدن نمونه های بسیار متنوع می توانند خرید خود را انجام دهند . برای خرید مبلمان می توانید به مراکز فروش مبل که در چند نقطه اصلی این شهرستان قرار دارد مراجعه کنید و با دیدن طرح و نمونه کار های مختلف انتخاب خود را انجام دهید .

منبت ملایر پیشگام در تولید مبلمان

زمانی که یک مبلمان صفر تا صد با منبت های دست شکل و ارزش می گیرد نمی توان گفت که این مبلمان در واقع چه ارزش بالایی را دارد به همین دلیل است که می گویند کار های دست از لحاظ هزینه قیمت ندارند . در روستا ها و جا های که تصورش هم ممکن نیست می بینیم که افراد زیادی در این صنعت فعالیت دارند و با هنر خود مبل های با ارزشی را طراحی و منبت کاری می کنند . با وجود پیشرفت و ثبت نام ملی مبل و منبت این شهر می بینیم که تعداد بی شماری از افراد در این صنعت مشغول بکار هستند و حتی از شهر های نزدیک به ملایر افراد زیادی برای مشغول شدن در این حرفه به این شهر سفر می کنند .

جشنواره مبل ملایر

با توجه به جشنواره های که در سال های اخیر در شهر ملایر برگزار شد و با تبلیغات گسترده ی همراه بود دیدیم که استقبال بسیار عالی از این جشنواره ها شد و افراد زیادی از سراسر کشور برای خرید مبلمان روانه شهر ملی مبل و منبت شدند . این جشنواره ها سبب معرفی بازار های تمامی تولید کننده ها شد و باعث شناخته شدن این هنر در سراسر کشور نیز شد . خوبی برگزای جشنواره این است که تولید کننده ها محصولات جدیدی را ارائه می دهند . هر تولید کننده سعی بر این دارد که از لحاظ طراحی بهترین نمونه را ارائه دهد و نیز از لحاظ کیفیتی بهترین متریال را استفاده کنند . از خوبی های دیگر برگزاری جشنواره این است که زمان بسیار مناسبی جهت خرید مبلمان و سرویس چوب می باشد زیرا تنوع بسیار عالی و کار های جدید را می توانید ببینید و بهترین انتخاب را داشته باشید .

خبر خوب این است که احتمالا آخر های شهریور سال 1401 دوباره شاهد برگزاری جشنواره باشیم و فرصت خوبی برای خرید شما عزیزان باشد .

بازار مبل ملایر

بازار مبل ملایر با دارا بودن نمایشگاه ها و کارخانه های بی شمار توانسته است که بیش از 60 درصد بازار کل کشور را تامین کند و حتی بخشی از این تولیدات به خارج از کشور صادر می شود . برای بازدید نمایشگاه های بی شمار می توانید به بازار سی و دو متری مراجعه کنید و نیز برای خرید مستقیم و بی واسطه می توانید به شهرک صنعتی مبلمان واقع در 3 کیلومتری جاده همدان مراجعه کنید . در این شهرک بیش تر کارخانه و تولید کننده های بزرگ مشغول به فعالیت هستند که از لحاظ هزینه و کیفیتی بسیار عالی کار ارائه می دهند . برای خرید می توان گفت پیشنهاد ما این است که به این شهرک مراجعه کنید حتما خرید خوبی را خواهید داشت . تولیدات بازار مبل ملایر مختص به مبلمان نمی باشد و سرویس چوب را به صورت کامل می توانید از این شهر خریداری کنید . سرویس خواب ، کنسول ، میز تی وی ، مبل های کلاسیک ، راحتی ، سلطنتی در طرح و مدل های بسیار فراوان در این شهر وجود دارد . همانطور که گفته شد بیش تر مبل های ملایر از منبت دست طراحی می شوند و ارزش بسیار بالایی را دارند و چوب مصرفی نیز چوب گردو و راش می باشد که از لحاظ کیفیتی بسیار مقاوم و طول عمر بالایی را دارند .


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی