دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان و نحوه مصرف قرص ایزومکس 

یکشنبه، 18 آبان 1399
قرص ایزومکس ویتابیوتیکس با ترکیب ویژه، علاوه‌بر رفع علائم ناشی از دوران یائسگی، باعث بهبود عملکرد سیستم قلبی و عروقی و حفظ استحکام و سلامت استخوان‌ها می‌شود.

مشخصه ها :

  • به علت داشتن ۱۰۰ میلی گرم ایزوفلاونوئیدهای سویا بسیار مناسب جهت بهبود گرگرفتگی های بانوان در دوران یائسگی می باشد.
  • موثر در پیشگیری از دردهای میگرنی قاعدگی
  • موثر در درمان درد سینه ای چرخه ای در بانوان قبل از شروع دوران یائسگی
  • حفاظت فرد در برابر بیماری های کرونری قلب
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و به طراوت، شادابی پوست و جلوگیری از چین و چروک های پوستی کمک می ک

موارد مصرف:


خانمهای میانسال با شروع دوران یائسگی دچار عوارض متعددی میشوند. این عوارض به دلیل کاهش میزان ترشح هورمونهای زنانه، بخصوص کاهش سطح استروژن به وجود می آید. این علایم شامل گر گرفتگی، تعریق شبانه، اضطراب و بی خوابی میباشد. به علاوه خانمها در این دوران بسیار مستعد پوکی استخوان میباشند. مکلمل ایزومکس با دارا بودن ایزوفلاونهای طبیعی سویا که اثراتی مشابه هورمون استروژن در بدن دارند، میتواند باعث کاهش علایم مربوط به دوران یائسگی شود. میزان کلسیم بالای این محصول میتواند نیاز خانمهای یائسه را به این ماده معدنی مهم تامین کند و از بروز بسیاری از مشکلات شایع این دوران، از قبیل پوکی استخوان پیشگیری نماید.

طریقه ی مصرف:

محصول قرص ایزومکس

خانمهایی که دوران یائسگی را سپری میکنند میتوانند با مصرف روزانه یک از این محصول از بروز بسیاری از مشکلات شایع این دوران جلوگیری کنند. برای جذب بهتر کلسیم و همچنین پیشگیری از عوارض گوارشی احتمالی حتما به همراه غذا مصرف شود. بهترین زمان برای مصرف این قرص همراه با وعده ناهار میباشد.

توضیحات :

قرص ایزومکس ویتابیوتیکس حاوی ایزوفلاون های طبیعی سویا می باشد. این ترکیبات در رفع علایم یائسگی مثل گر گرفتگی، تپش قلب، بی خوابی و افسردگی بسیار موثر بوده و باعث کاهش کلسترول خون و بهبود سیستم قلبی عروقی می شود. ایزوفلاون ها در استحکام بخشیدن به استخوان ها نیز موثر می باشند. این مواد باعث افزایش قدرت حافظه و بهبود فعالیت های ذهنی می شوند. هر قرص از ایزومکس ویتابیوتیکس حاوی 800 میلی گرم کلسیم کربنات می باشد. کلسیم اصلی ترین ماده مورد نیاز برای حفظ سلامت استخوان ها می باشد. کمبود این ماده معدنی باعث بروز پوکی استخوان در فرد می شود. منیزیم موجود در قرص ایزومکس ویتابیوتیکس نیز در استحکام و سلامت استخوان ها نقش اساسی دارد. ویتامین D موجود در این محصول باعث افزایش جذب کلسیم خواهد شد. به علاوه این ویتامین در پیشگیری از انواع سرطان ها بسیار موثر است.

خانم های میانسال با شروع دوران یائسگی دچار عوارض متعددی می شوند. این عوارض به دلیل کاهش میزان ترشح هورمون های زنانه، بخصوص کاهش سطح استروژن به وجود می آید. این علایم شامل گر گرفتگی، تعریق شبانه، اضطراب و بی خوابی می باشد. به علاوه خانم ها در این دوران بسیار مستعد پوکی استخوان می باشند.

قرص ایزومکس ویتابیوتیکس با دارا بودن ایزوفلاون های طبیعی سویا که اثراتی مشابه هورمون استروژن در بدن دارند، می تواند باعث کاهش علایم مربوط به دوران یائسگی شود. میزان کلسیم بالای این محصول می تواند نیاز خانم های یائسه را به این ماده معدنی مهم تامین کند و از بروز بسیاری از مشکلات شایع این دوران، از قبیل پوکی استخوان پیشگیری نماید.

یائسگی چیست؟

یائسگی یکی از دوره های طبیعی زندگی اغلب زنان است که در آن قاعدگی برای همیشه متوقف می گردد و آنان دیگر قادر به بچه دار شدن نخواهند بود. یائسگی معمولا در حدود سن 45 تا 55 سالگی آغاز می شود. در این زمان تخمدان ها به میزان کمتری هورمون های زنانه، بخصوص استروژن را ترشح کرده و سبب بروز علایم یائسگی می شوند. در ابتدای یائسگی عادت ماهیانه نامرتب شده و سپس به طور کامل قطع می شود. زنانی که به مدت یک سال عادت ماهیانه نداشته باشند، یائسه محسوب می شوند. یائسگی با یک سری تغییرات جسمی و روحی همراه است.

برخی از علایمی که با یائسگی به وجود می آیند مانند گر گرفتگی، تپش قلب، تعریق، اضطراب و بی خوابی در ابتدای یائسگی شدت بیشتری داشته، ولی با گذشت زمان بهبود می یابد. بعد از یائسگی خطر ابتلا به مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان، بیماری های قلبی و عروقی، بی اختیاری ادرار، کم شدن ترشحات زنانه و افسردگی افزایش می یابد.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان