دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

مجازات های سنگین در طرح عفاف و حجاب/ جرایم مالی تا 3 میلیارد تومان! 

یکشنبه، 06 فروردین 1402
کد خبر: 334582
جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد. جرایم مالی آن از 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومان است. ابطال گواهینامه رانندگی، ابطال پاسپورت، در سلبریتی‌ها و کسانی که کانال و وبگاه و عضو بالا دارند ممنوعیت استفاده از اینترنت دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از جماران، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی جزئیات جدیدی از جرایم مالی در طرح عفاف و حجاب را رسانه‌ای کرد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان انار به موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت: این موضوع را در 300 جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی نهایی کردیم، عفاف و حجاب را عملی خواهیم کرد و حجاب بهتر از گذشته خواهد شد، 7 گروه، گروه هدف ما هستند این گروه‌ها شامل داخل خودروها، داخل اماکن و رستورانها، ادارات و سازمانهای دولتی، مراکز آموزشی و دانشگاهها، فرودگاهها و ترمینالها، فضای مجازی سلبریتی‌ها و کف خیابان و معابر هستند. برای هر 7 گروه دیده شده، کاری که برای گروه‌ها شده کارهای بسیار مهمی است و این طرح خدمت رهبری، قوه قضائیه، فرهنگ عمومی و .. رسیده است.

جلالی تصریح کرد: در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد. جرایم مالی آن از 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومان است. ابطال گواهینامه رانندگی، ابطال پاسپورت، در سلبریتی‌ها و کسانی که کانال و وبگاه و عضو بالا دارند ممنوعیت استفاده از اینترنت دیده شده است، دولت باید یکی دو هفته آینده لایحه بیاورد و تصویب و ابلاغ شود و ضمانت اجرایی آن را بالا بردیم و ان‌شاءالله اجرا می‌شود.

وی در ادامه همچنین گفت: در دو سال گذشته هر سال 15 میلیارد تومان بودجه برای نماینده گذاشتند که یک ریال آن را ندیده‌ام! پارسال تمام بودجه را در اختیار آبفا گذاشتند می گوییم چرا آبفا؟ پاسخشان این بود که ردیف نامتوازن داشته و این بودجه باید در این مسیر خرج می شد. اگر در این بودجه هیچ دخل و تصرفی نداریم پس چرا به نام نماینده می گذارید؟ چرا به اسم ما و هیچ نظارتی بر آن نداریم؟ امسال به آقای قالیباف گفتم نامه ای بدهید که بتوانیم این بودجه در اختیار خودمان باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه