دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

مجتمع تجاری پرشین گلف در قشم و جاذبه های آن! 

پنجشنبه، 31 فروردین 1402
مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان یکی از بهترین و جدیدترین مراکز خرید جزیره ی قشم می باشد که به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوبیت زیادی در میان مسافران و گردشگران برخوردار است . در این مطلب قصد داریم این پاساژ را به طور کامل معرفی کنیم. با ساعد نیوز همراه باشید.

مجتمع تجاری پرشین گلف در یکی از بهترین نقاط درگهان و در کنار آب های خلیخ فارس قرار دارد. در این مرکز خرید، انواع پوشاک مجلسی زنانه، کیف، کفش، لوازم آرایش، لوازم خانگی و... را می توانید بیابید. در هایپرمارکت این مجتمع به انواع مواد غذایی نیز دسترسی دارید. رستوران این مرکز خرید، بهترین مکان برای رفع خستگی بعد از ساعت ها خرید است و هتل سه ستاره آن نیز به خوبی از مسافران شهر میزبانی می کند.

مجتمع تجاری پرشین گلف ، یک مجتمع تجاری و اقامتی است که در درگهان قشم واقع شده است. این مجتمع که از سال 1392 فعالیتش را آغاز کرده، دارای واحدهای تجاری، اداری و اقامتی است که واحدهای اقامتی پذیرش میهمان دارند. واحدهای تجاری در مجتمع تجاری پرشین گلف 1، کالاهای متنوعی مانند پوشاک برای زنان و مردان، لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی، کفش، کیف، تزئینات و مواردی از این قبیل را عرضه می‌کنند. اجناسی که در مجتمع پرشین گلف 1 ارائه می‌شود از برندهای مختلف داخلی و خارجی است. کیفیت مناسب این اجناس در مقابل قیمت‌شان بسیار مناسب بوده و به همین دلیل این مجتمع تجاری بسیار محبوب است.

در این پاساژ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی با قیمت های باور نکردنی تهیه نمایید. مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان از وجود هایپر مارکت بزرگی بهره مند است که انواع مواد خوراکی را می توان از آن جا تهیه نمود.

مجموعه ی پرشین گلف درگهان قشم شامل 150 واحد اقامتی می باشد که در مجموع 510 تخت را در خود جای داده است. مرکز خرید پرشین گلف مجهز به هتل سه ستاره ای می باشد که با امکانات رفاهی میزبان گردشگران و مسافران می باشد.

سایر امکانات مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان

مجتمع پرشین گلف، مجموعه ای کامل با امکانات رفاهی زیاد می باشد. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • رستوران و سفره خانه

  • فست فود، تریا و کافی شاپ

  • فضای استراحت و مکث

  • پله برقی و آسانسور

  • نورگیری عالی

  • دید و منظر بی نظیر

  • تهویه مطبوع و طبیعی

  • و …

مجتمع تجاری پرشین گلف درگهان در جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب، پشت مجتمع تجاری دریا واقع شده است.

خلاصه

مجتمع تجاری پرشین گلف با چشم‌اندازی زیبا به آب‌های خلیج فارس، از جاهای دیدنی قشم در درگهان است و به‌عنوان یکی از مراکز خرید قشم، در سال 1392 به بهره‌برداری رسید. با پنج طبقه، این مجموعه شامل واحدهای تجاری و واحد‌های اداری-اقامتی می‌شود. در پرشین گلف می‌توانید انواع پوشاک مجلسی زنانه، کیف، کفش، لوازم آرایشی و لوازم خانگی را تهیه کنید و انواع مواد غذایی را در هایپر مارکت آن بیابید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی