دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

مجتمع توریستی تفریحی مهتاب قم؛ همچون نگینی در دل کویر 

سه شنبه، 08 خرداد 1403
کد خبر: 390454
ساعد نیوز: تاریخ ساخت مجموعه رفاهی مهتاب به سال 1381 باز می‌گردد. این مجتمع یکی از مهم‌ترین مجتمع‌های رفاهی محسوب می شود. که در 20 کیلومتری شهر قم و در کنار اتوبان تهران – قم واقع شده است.این مجموعه به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری قم معروف است. با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، مجتمع توریستی تفریحی مهتاب قم یکی از مراکز تفریحی و توریستی بین راهی در استان قم محسوب می شود. مجتمع مهتاب در 20 کیلومتری اتوبان قم به تهران است. امکانات رفاهی مجتمع بین راهی مهتاب زبان زد است. در این مجموعه چندین رستوران و کافه مشغول به‌کار هستند. با ما همراه باشید.

مجتمع توریستی تفریحی مهتاب قم

تاریخ ساخت مجموعه رفاهی مهتاب به سال 1381 باز می‌گردد. این مجموعه توسط یک ایرانی مقیم آمریکا به نام منوچهر پرویزیان بنا نهاده شد. نکته جالبی که درباره مجتمع مهتاب وجود دارد، این است که این مجموعه در واقع یکی از اولین مجتمع‌های بین راهی محسوب می‌شود و بعد از ساخت و افتتاح آن بود که مجتمع‌های دیگری نیز توسط افراد مختلف به‌تقلید از این مجموعه ساخته شدند. البته منوچهر پرویزیان نیز ساخت مجتمع‌های بین راهی را متوقف نکرد و تعداد قابل توجهی از مجموعه‌هایی که امروزه مشغول به‌کار هستند توسط این فرد ساخته شده‌اند.

امروزه مجتمع رفاهی مهتاب قم یکی از مهم‌ترین مجتمع‌های رفاهی محسوب شده و بسیاری از رانندگان در این محل به استراحت می‌پردازند. وجود چنین محموعه‌هایی علاوه بر کاهش سختی سفر، سبب می‌شود تا حوادث رانندگی بر اثر خستگی نیز کاهش پیدا کنند. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم تا اگر مسیرتان از جاده قم می‌گذرد، حتما زمانی را در این مجموعه به استراحت بپردازید و سپس مسیر را ادامه دهید.

درباره مجتمع رفاهی بین راهی مهتاب قم

مجتمع مهتاب در 20 کیلومتری اتوبان قم به تهران با مساحت 30 هزار متر مربع قرار دارد. این مجتمع از انواع مختلفی امکانات بهره برده است که مطمئنن هنگام استفاده از آن لحظات خوشی برای شما رقم زده خواهد شد. این مجتمع خدمات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار مسافران قرار می دهید. بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به استفاده از آن داشته باشید می توانید به آنجا مراجعه کنید.

امکانات رفاهی مجتمع بین راهی مهتاب

قاعده به وجود آمدن مجتمع های بین راهی، ایجاد امکاناتی در جاده ای است که به سختی می توانید امکاناتی پیدا کنید. بنابراین هر مجتمع بین راهی از بسیاری از امکانات مختلف تشکیل شده است که نیاز اصلی مسافران می باشد. مجتمع مهتاب نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و از ویژگی های بسیاری برخوردار است.

  برچسب ها: ایران سفر

5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پشت صحنه خنده دار از سکانس ترساندن المیرا دهقانی، یاسمن سریال لحظه گرگ و میش با شوکر برقی توسط سیروان خسروی+ویدیو
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق