معرفی و بررسی خودروهای جک موجود در بازار ایران

  دوشنبه، 26 آبان 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
معرفی و بررسی خودروهای جک موجود در بازار ایران
جک سعی کرده است با ایجاد تنوع و ارائه خودروهایی از سندان تا شاسی بلند به همه سلیقه ها پاسخ دهد. در اینجا خریدار است که باید مشخص کند چه خودرو با چه توانی می تواند نیازهای او را برطرف کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، جک شرکتی است که در سال 1964 تاسیس شد و در ابتدا تنها به تولید کامیون های تجاری می پرداخت. جک از سال 2000 به تولید ون و شاسی بلند پرداخت و از سال 2007 با تایید دولت، به تولید خودروهای سواری پرداخت. جک همکاری هایی با شرکت هیوندای نیز دارد و بعضی از محصولات این شرکت را در چین تولید می کند. جک در ایران با شرکت کرمان موتور همکاری دارد و خودروهایی نظیر جک S5 یا جک J5 از این شرکت در ایران با توجه به قیمت خودرو و همچنین تنوع محصولات به موفقیت هایی در فروش دست پیدا کرده اند. ازآنجاکه تعداد محصولات جک بسیار زیاد است تصمیم گرفتیم در یک مقاله به بررسی خودروهای جک حاضر در بازار ایران بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

جک s5؛ قوی ترین ماشین بین خودرو های جک

در خرید ماشین اقساطی اتومبیل های شاسی بلند، فاکتور کیفیت و قدرت در کنار قیمت اصلی ترین عوامل خرید می باشند. جک s5 تقریبا همه ی این فاکتورها را دارد. طراحی خارجی ماشین یک ایده برداری بی نقص از محصولات هیوندا است. این شباهت در جلو خودرو با استفاده از چراغ ها و جلو پنجره ای بیشتر نمایان است. در عقب نیز رگ هایی از هنر آئودی با استفاده از خطوط و چراغ ها مشخص است.

تصویر
طراحی ظاهری جک s5

در یک کلام بخواهیم بگوییم عظمت جک s5 در نگاه اول شما را می گیرد. از طرف دیگر وقتی در ماشین را باز می کنید، فضای شیک داخل کابین حس یک ماشین اسپرت را به شما منتقل می کند. موتور جک نیز می تواند 174 اسب بخار نیرو تولید کند که با کمک نیروی تولیدی غول چینی ها 10 ثانیه زمان برای رسیدن به 100 کیلومتر سرعت نیاز دارد. اگر امکاناتی مثل سانروف برقی، ترمز برقی، کیسه هوا، سیستم صوتی پیشرفته را در کنار گواهی ایمنی 5 ستاره جک بگذاریم، متوجه می شویم که جک s5 برای تمام رقبای suv خودش خط و نشان کشیده است.

جک s3؛ شاسی بلند جمع و جور برای داخل شهر

اگر به دنبال یک کراس اور جمع و جور می گردید، احتمالا باید نام جک s3 را به فهرست خودتان اضافه کنید. استفاده از چراغ های کشیده در جلو با سه خط موازی باعث شده که خشم در ظاهر این اتومبیل احساس شود. زمانی که پشت فرمان جک می نشینید از حس چرمی بودن فرمان خوشتان می آید و مانتیور بزرگ قرار گرفته در کنسول خودرو احساس تسلط یکپارچه ای را به شما می دهد.

تصویر
طراحی ظاهری جک s3

گیربکس جک s3 از نوع 6 سرعته دستی است و موتور ماشین نیز می تواند 146 اسب بخار نیرو تولید کند. با کمک موتور جک می توان در حدود 10 ثانیه خود را از زمین کند و به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید. اوج طراحی چینی را می توانیم در مصرف سوخت پایین و 6 لیتری آن به ازای هر 100 کیلومتر دانست که بزرگترین نقطه قوت s3 است.

جک j3 یا توجوی سدان؛ خودرویی که بر خلاف برادرانش زیبا نیست

جک توجو بر خلاف اسمش که خلاقیتی بیشتری دارد اما در ظاهر نمی تواند شما را جذب کند. شاید با دیدن این خودرو باور نکنید همان طراحان جک s3 این خودرو را طراحی کرده اند. همان خودرویی که ما در فروش اقساطی جک s3، حسابی از ظاهرش تعریف کرده بودیم. نمای بیرونی توجوی بسیار ساده بوده و حتی مواد استفاده شده در کابین نیز از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

تصویر
طراحی ظاهری جک j3

پیشرانه استفاده شده در جک توان تولید 93 اسب بخار نیرو دارد که عملکرد ضعیفی به حساب می آید. بر اساس اعلام رسمی مصرف سوخت این خودرو 6.5 لیتر و صفر تا صد آن 16 ثانیه است. در کل با توجه به قیمت اقتصادی نمی توان از جک توجوی انتظار بالایی در امکانات و تجهیزات داشت.

جک J4 ؛ مرد مرموز چشم بادامی ها

جک J4 را می توان رقیب برلیانس دانست که در فروش اقساطی پارس خودرو شرایط خوبی را تجربه می کند. البته اگر بخواهیم از روی ظاهر قضاوت کنیم، باید بگوییم جک J4 طراحی زیباتر و مدرن تری به برلیانس دارد. خودرو چینی در ظاهر یک طراحی مرموزانه و خجالتی دارد که با کمک چراغ های بادامی شکل و خطوط کناری کمی هم چاشنی خشونت به آن اضافه شده است.

تصویر
طراحی ظاهری جک J4

طراحان کابین جک هم تمام المان ها را به درستی کنار یکدیگر قرار داده اند و با نشستن بر روی صندلی های جک می توجه می شوید که همه چیز ارگونومی مناسبی دارد. موتور جک j4 توان تولید 103 اسب بخار را دارد و می تواند در 13.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. اعدادی که توسط متخصصان فنی برای جک جی 4 ارائه شده است خیلی ما را شگفت زده نمی کند. درواقع تمام خودروهای هم رده جک قدرت مشابهی دارند. زمانی که پشت فرمان برقی جک می نشینید و به اطراف نگاه می کنید از تسلطی که بر خودرو دارید لذت می برید، در واقع سواری با جک J4 حس یک ماشین لوکس و اروپایی را به شما می دهد.

جک J5؛ دومین عضو خانواده جک که وارد بازار ایران شد

ظاهرا چینی ها تلاشی برای نام گذاری خودروها به شکلی متفاوت انجام نمی دهند و به حروف j و s بسنده می کنند. j5 دومین ماشین از بین خودرو های جک است که در بازار ایران حرکت کرد. اگر دو اتومبیل j4 و j5 را در یک لحظه ببینید متوجه می شوید که ظاهر آن ها بسیار شبیه به یکدیگر است.

تصویر
طراحی ظاهری جک J5

جی 5 کمپانی جک نیز طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و تا حدودی حس خودروهای لوکس ایتالیایی را به شما منتقل می کند. البته طراحی جک جی 5 به کمک طراحان ایتالیایی صورت گرفته است. کاپوت کشیده شده به همراه سپر مشکی جلو خودرو اولین چیزی است که شما را به خود جذب می کند.

با وجود فرمان چرمی و طراحی ارگونومی خوب المان هایی که در کابین قرار گرفته است، حس خوب تماشای بیرون خودرو به داخل اتاقک نیز منتقل شده است. در قلب خودرو جک j5 یک موتور ژاپنی قرار گرفته است که می تواند 141 اسب بخار تولید کند و اصلا شما را در شرایط سخت تنها نمی گذارد. این نیرو در بین تمام اتومبیل های چینی هم رده بی نظیر است. طبیعتا با این همه امکانات و قدرت موتور انتظار سوار خوبی باید داشت. در حقیقت زمانی که چند دقیقه ای با جک j5 رانندگی کنید، آنقدر حس خوبی به این اتومبیل پیدا می کنید که سخت است از جک دل بکنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (148 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان