دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / کودک /

معرفی بازی هایی که والدین میتوانند با کودکان خود داشته باشند 

پنجشنبه، 23 خرداد 1398
در ادامه به معرفی بازی هایی مپردازیم که در عین سادگی میتوانند سرگرمی و جذابیت را برای شما به ارمغان بیاورند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از بهداشت نیوز،   زمانی که شما با کودک خود مشغول بازی میشوید، حتی بازی های بسیار سرگرم کننده، این احتمال وجود دارد که جذابیت بازی بعد از یک مدت برای هردو شما از بین برود. در ادامه به معرفی بازی هایی مپردازیم که در عین سادگی میتوانند دوباره سرگرمی و جذابیت را برای شما به ارمغان بیاورند.

بازی زمین و ماه
بیل هربرت پدر سه فرزند و استاد دانشگاه، زمانی که دخترش ملانی ۴ساله بود، بازی زمین و ماه را درست کرد. برای شروع دو وسیله برای پخش نور ریز و درشت (چراغ قوه برای نور درشت و لیزر های معمولی برای نور ریز) را تهیه کنید. حال شب هنگام و درون اتاق روی تخت دراز کشیده و در تاریکی به سقف نگاه کنید. وظیفه کودک شما این است که چراغ قوه را گرفته و نقش سیاره زمین را ایفا کرده و با دور آهسته روی سقف آن را بگرداند. وظیفه شما هم این است که با لیزر نقطه ریزی رو سقف ایجاد کرده و دور زمین بگردید.

زیبا سازی جعبه های زائد برای نگهداری خاطرات
هنگام بیرون رفتن از خانه، مثلا رفتن به پارک یا مکان های دیدنی، نقاط زیبا و چیزهای جالب که یاد آن نقطه را زنده نگه میدارد را نشان کنید و از آنها عکس های زیبا بگیرید و خاطرات را ثبت کنید.
زمانی که در خانه هستید به فرزند خود کمک کنید تا یک جعبه معمولی را طراحی کند تا بتوانید همه عکس هایتان را یک جا جمع کند. برای مثال به او اجازه بدهید از یک مکان خاص که مورد علاقه او هست یک نقاشی بکشد و یا یک عکس را پرینت بگیرد و روی جعبه بچسباند. سپس به او بگویید جعبه را رنگ کرده و زیبا کند. همچنین میتوان برای هر مکان خاص یک جعبه مخصوص داشت.
زمانی که شما با کودک خود مشغول بازی میشوید، حتی بازی های بسیار سرگرم کننده، این احتمال وجود دارد که جذابیت بازی بعد از یک مدت برای هردو شما از بین برود.
سپس در اوقاتی که مجبور هستید در خانه بمانید، با دیدن این عکس ها و زنده کردن آن خاطرات شیرین با کودک خود اوقات خوشی را سپری کنید.

ساختن یک محل خوراک ساده برای پرندگان
برای این کار شما نیاز به یک بشقاب و یا ظرفی که دیواره داشته باشد، به میزان دلخواه بذر مخصوص پرندگان، یک رول خالی دستمال توالت، کره بادام زمینی، مقداری نخ و یک عدد پرتقال یا گریپ فروت دارید. به کودک خود بگویید به میزان معقول بذر پرنده را درون بشقاب و یا ظرف دارای دیواره بریزد. سپس کره بادام زمینی را با قاشق و یا یک وسیله مناسب به دیواره رول خالی دستمال توالت بمالد. این کار را تا زمانی که کل رول آغشته به کره بادام زمینی شود، ادامه دهد. سپس این رول را درون بشقاب قرار داده و آن را آنقدر درون ظرف بگرداند که دانه ها به رول چسبیده و تمام دیواره رول را بپوشاند. حال میتوانید این رول را به شاخه های درختان چسبانده و یا با مقداری نخ از شاخه ها آویزان کنید. شما میتوانید به جای استفاده از رول خالی، از یک پرتقال و یا گریپ فروت مصرف شده و توخالی استفاده نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس