دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

مدل مانتو مناسب برای افراد چاق 

شنبه، 24 اسفند 1398
مانتوی مجلسی برای افراد تپل در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین این طرح ها مانتو با تن پوش مناسب و شیکی را انتخاب کنید.

مدل های مانتو برای افراد چاق با طرح و رنگ های شیک

مانتو مجلسی، یکی از ضروری ترین مانتوها برای خانم ها است که در انواع طرح های متنوع کار شده و ساده موجود می باشد. در ادامه تصاویری از انواع مدلهای شیک مانتو برای افراد چاق را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح های مانتوی مجلسی برای خانم های چاق

چاقی یکی از بزرگترین معضل ها برای خانم ها و دختران جوان است و اغلب خانم هایی که دارای اندامی درشت هستند تمایل دارند با پوشیدن مانتوهای مناسب عیب های موجود در اندام خود را بپوشانند.
اگر شما اندامی چاق و درشت دارید بهتر است مانتوهای استرچ و کشی و کمر کش دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین مانتوها با خط های افقی و راه راه نیز برای خانم های درشت اندام انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. مدل مانتوهای خیلی کوتاه برای خانم های چاق انتخابی مناسب محسوب نمی شوند و بهتر است خانم های درشت اندام مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که دارای برش هایی در قسمت پهلو می باشند.
خانم های چاق همچین بهتر است مانتوها با رنگ های تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایند زیرا این رنگ مانتوها باعث می شوند تا فرم اندام لاغر و متناسب تر به نظر برسد. مانتوهای مجلسی که طرح دار می باشند برای خانم های چاق نمی توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند و بهتر است خانم های چاق مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که در قسمت بالاتنه یا پایین تنه کار شده اند و دارای تزیینات کمتری می باشند.

شناخت فرم بدن؛ گام اول انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق

با این که در یک دسته بندی کلی، تمام افراد پلاس سایز با فرم های بدنی گوناگون، برچسب چاقی می گیرند، اما اینکه تجمع چربی ها در کدام نقطه از بدن بیشتر به چشم می خورد یا اصطلاحا فرم هیکلی فرد، در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق بسیار مهم است. برای مثال افرادی با فرم بدنی سیبی شکل، بهتر است مانتوهایی راسته و آزاد را انتخاب کنند در حالی که برای فرم بدنی مثلث معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ می شوند جذابیت بیشتری دارند؛ در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

رنگ های تیره، رمز موفقیت در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق

اگر شما هم در دسته پلاس سایزها قرار می گیرید از رنگ های تیره مثل سرمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی غافل نشوید. این رنگ ها با ایجاد خطای دید برای بیننده فرم بدن شما را لاغر تر نشان می دهد. این نکته ی اساسی به آن معنی نیست که باید رنگ های شاد را به کلی کنار بگذارید؛ در ادامه راه و روش استفاده از رنگ های روشن و شاد برای افراد پلاس سایز را بررسی می کنیم.

راه راه عمودی، یک تکنیک همیشگی برای مانتو پلاس سایزها

این تکنیک را برندهای معروف طراحی لباس دنیا برای دوخت لباس های پلاس سایز به کار می برند. راه راه عمودی باعث می شود که هیکل شما در محور عمودی کشیده تر دیده شود. اگر تمایل به پوشیدن رنگ های شاد دارید، در نظر داشته باشید که داشتن این پترن به خنثی کردن اثر رنگ های شاد در بزرگ تر نشان دادن هیکل کمک می کند.

مانتوهای کمربند دار را فراموش نکنید

مانتوهایی که در قسمت کمر لباس تنگ می شوند، انتخاب خوبی برای همه نوع فرم های بدنی پلاس سایز محسوب می شوند. این مانتو را به خصوص برای افرادی که کمر باریک تری نسبت به باسن و سینه ها دارند پیشنهاد می کنیم.

مانتو با یقه های پهن، بهتر از باریک برای خانم های چاق

مانتوهایی با مدل یقه های برگردان پهن، تناسب بیشتری با هیکل های چاق ایجاد می کنند. این مدل یقه را به خصوص برای دوخت پالتوها و بارانی های زمستانه توصیه می کنیم.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

مانتو برای افراد چاق
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله