دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / دکوراسیون منزل /

میز کنفرانس اداری چیست؟ 

یکشنبه، 25 آبان 1399
میز کنفرانس، همانطور که از اسم آن مشخص است برای اتاق های کنفرانس، مذاکره و گفتگو استفاده می شود. اتاق کنفرانس یکی از بخش های مهم فضای اداری و شرکتها محسوب می شود.

میز کنفرانس، همانطور که از اسم آن مشخص است برای اتاق های کنفرانس، مذاکره و گفتگو استفاده می شود. اتاق کنفرانس یکی از بخش های مهم فضای اداری و شرکتها محسوب می شود. بنابراین طراحی و دکوراسیون داخلی این بخش اهمیت زیادی دارد. میزهای کنفرانس از اصلی ترین تجهیزات برای اتاق های مذاکره است که نحوه طراحی و ساخت آنها تاثیر زیادی بر زیبایی و گیرایی اتاق کنفرانس دارد.

برای طراحی و ساخت میزهای کنفرانس از رنگ ها و متریال های مختلفی استفاده می شود و میز کنفرانس را از حالت خشک و بی روح خارج می نماید همچنین طرح های متنوع این میزها، برای مشتریان امکان انتخاب های گزینشی و منطبق با هدف و سلایقشان را فراهم می کند.

ویژگی های میز کنفرانس

شاید تصور کنید میز کنفرانسباید به صورت یک میز عریض و طویل باشد که بتواند جمعیت زیادی را در خود جای دهد. در حالی که میز کنفرانس قابلیت سایز بندی دارد و طبق نظر مشتریان می توان آن را به اندازه های مختلف طراحی نمود. استفاده از متریال ساخت نیز بر اساس نظر مشتریان می باشد. اما شرکت فضا گویا با سابقه دو دهه تلاش مستمر، علمی وتخصصی موفق به نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف شده است و بهره گیری از میزهای کنفرانس ام دی اف را به لحاظ دوام، شیک و لوکس بودن و تنوع در طرح و رنگ و سایز پیشنهاد میدهد.

از اولین مواردی که در تهیه میز کنفرانس باید در نظر گرفته شود، کارایی میز علاوه بر جلسات و مذاکرات می باشد. فضا گویا برای ملموس بودن این مهم میز کنفرانس را در سه دسته ارائه میدهد تحت عناوین:

  • میز کنفرانس با پذیرایی
  • میز کنفرانس بدون پذیرایی
  • میز کنفرانس با طراحی خاص

به این ترتیب مشتریان دقیقا منطبق با نیاز خود از مشاوره کارشناسان بهره مند می شوند و از آنجایی که تنوع در این نوع میز بسیار بالاست با توجه به خواسته مشتری آلبوم و نمونه کار ارائه می گردد.

مدل میز کنفرانس اداری

در یک مجموعه اداری جلسات بیرون سازمانی و درون سازمانی فضایی مجزا را به عنوان اتاق کنفرانس می طلبد که بدون شک اولین و مهمترین نیاز آن استفاده از میز کنفرانس کارآمد است. به همین منظور به دلیل اهمیت نشست ها و جلسات در یک مجموعه فضایی را در طراحی و دکوراسیون داخلی آن مجموعه به اتاق کنفرانس اختصاص می دهند. اصول و استاندارد های آرگونومی و در نظر گرفتن سایز و تعداد صندلی ها بر اساس مساحت فضای محیط و میزان شرکت کنندگان در جلسات بسیار مهم هستند. میزهای کنفرانس به نحوی طراحی و ساخته می شوند که همه حضار بتوانند مقابل یکدیگر نشسته و هر کدام از حاضرین در جلسه بر سایرین اشراف کامل داشته باشد. میزهای کنفرانس در ابعاد مختلف طراحی و تولید میشوند و قابلیت های تغییر سایز و اندازه بندی را دارا هستند که می توان بر اساس تعداد حاضر در جلسه آن را کوچک یا بزرگ کرد.

میز کنفرانس با پذیرایی

میز کنفرانس، همانطور که از اسم آن مشخص است برای اتاق های کنفرانس، مذاکره و گفتگو مورد استفاده قرار می گیرد اتاق کنفرانس یکی از بخش های مهم فضای اداری و شرکت ها محسوب می شود. بنابراین طراحی و دکوراسیون داخلی این بخش اهمیت زیادی دارد. میزهای کنفرانس از اصلی ترین تجهیزات برای اتاق های مذاکره است که نحوه طراحی و ساخت آنها تاثیر زیادی بر زیبایی و گیرایی اتاق کنفرانس دارد. این میزها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد و در انواع مختلف از قبیل میز کنفرانس بدون پذیرایی و با پذیرایی میز کنفرانس با طراحی خاص و منحصر بفرد طراحی و تولید می شود البته تمامی میزهای کنفرانس قابلیت نصب تجهیزات صوت و تصویر را نیز دارا می باشند .برای طراحی و ساخت میزهای کنفرانس از رنگ ها و متریال های مختلفی استفاده می شود و میز کنفرانس را از حالت خشک و بی روح خارج می نماید همچنین طرح های متنوع این میزها، برای مشتریان امکان انتخاب های گزینشی و منطبق با هدف و سلایقشان را فراهم می کند. شرکت فضاگویا با اعزام کارشناسان ساخت و تولید مجموعه به محل، متناسب با فضای سالن و تعداد نفرات میزهای کنفرانس مطابق با خواست مشتریان معرفی می نماید.

دلایل اهمیت میزهای کنفرانس

همین طور که از اسم این میزهای اداری مشخص است، مهم ترین دلیل ساخت میز کنفرانس بهره بردن از آنها در برگزاری جلسات مهم اداری است. جلساتی که با محتوای مشورتی برگزار می شوند و عموماً محتوای کاری، اداری و گفت و گویی دارند. طبیعی است که کارمندان ترجیح بدهند برای تشکیل جلسات این چنینی در فضایی صمیمانه و در کنار هم بنشینند و به بحث و گفت و گو بپردازند. همچنین به خاطر نوع طراحی میزهای کنفرانسی، این قابلیت به وجود می آید که همه کسانی که پشت میز می نشینند، بتوانند کل فضای جلسه را زیر نظر داشته و به محتوای آن مسلط باشند. به همین خاطر است که امروزه تمامی ادارات، شرکت ها و ارگان ها اتاقی مشخص را برای چنین جلساتی در نظر می گیرند. و برای طراحی این اتاق ها از یک میز کنفرانسی کمک می گیرند. میزهایی که طراحی های خاصی داشته و البته دارای امکاناتی هستند که می توانند به مدیریت جلسات کمک کنند.

میز کنفرانس مدرن

به طور کلی بخشی از فضای یک اداره و یا سازمان به میز کنفرانس تعلق دارد. معمولاً این فضا به اتاق کنفرانس معروف است. از میز کنفرانس برای برگزاری جلسات مهم و کنفرانس ها و دیدار با مشتریان و یا حتی برگزاری کلاس های آموزشی استفاده می شود. معمولاً صاحبان مشاغل و مدیران برای تهیه میز کنفرانس به دلیل اهمیت آن نهایت دقت و وسواس را به خرج داده و بهترین و مناسب ترین نمونه را برای اتاق کنفرانس خود تهیه می کنند. میز کنفرانس مدرن هم به مراتب خیلی با کیفیت تر و از نظر ظاهر نیز خیلی شکیل تر از میزهای کنفرانس معمولی هستند. میزهای کنفرانس مدرن معمولاً مدلی متفاوت تر از میزهای کنفرانس معمولی داشته و حتی در مدل های سه بعدی نیز طراحی شده اند. جنسی که برای ساخت میز کنفرانس از آن استفاده می شود ام دی اف، شیشه، چرم، آلومینیوم و یا ترکیبی از این ها می باشد. معمولاً برای شرکت ها و موسساتی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند میز کنفرانسی در سایز کوچک و برای شرکت های بزرگ با سابقه فعالیت طولانی میزهایی بزرگ و مدرن گزینه مناسب تری هستند.

اندازه و مدل های میز کنفرانس

سایز و اندازه ای که برای میز کنفرانس انتخاب می شود، بر اساس طول و عرض اتاق کنفرانس می باشد. بهتر است میز کنفرانس به صورت مستطیل و یا بیضی کشیده باشد. اگر اتاق کنفرانس مربع باشد، انتخاب این نوع میز کنفرانس کمی سخت تر می شود. با توجه به این موارد و از آن جایی که خود میز کنفرانس به نوعی بخشی از دکوراسیون اتاق جلسات محسوب می شود، کارشناسان با تجربه شرکت فضاگویا این امکان را برای مشتریان فراهم آورده اند


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب