میز تلویزیون باید چه ویژگی هایی دارد؟ و انواع آن

  پنجشنبه، 29 آبان 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
میز تلویزیون باید چه ویژگی هایی دارد؟ و انواع آن
به جرات می توانم بگویم که تلویزیون جز جدایی ناپذیر از زندگی همه ماست و شاید کم تر خانه ای را بیابیم که تلویزیون در آن وجود نداشته باشد. خوب یا بد باید این مسئله را بپذیریم و این را هم قبول کنیم که میز تلویزیون هم یکی از عناصر مهم در دکوراسیون خانه های ما محسوب می شود.

به جرات می توانم بگویم که تلویزیون جز جدایی ناپذیر از زندگی همه ماست و شاید کم تر خانه ای را بیابیم که تلویزیون در آن وجود نداشته باشد. خوب یا بد باید این مسئله را بپذیریم و این را هم قبول کنیم که میز تلویزیون هم یکی از عناصر مهم در دکوراسیون خانه های ما محسوب می شود. بنابراین طبیعی است که به دنبال بهترین میز تلویزیون برای منزل خود باشیم. زمانی که صحبت از تلویزیون می شود، از نظر یک دکوراتور و طراح داخلی، از مدل تلویزیون و اندازه آن گرفته تا مدل میز، محل قرار گیری در دکوراسیون، تزیین میز تلویزیون و حتی دکوراسیون پشت تلویزیون همگی مهم تلقی شده و باید با دانش و دقت درمورد آن ها تصمیم گیری شود.

میز تلویزیون

میز تلویزیون از جمله ملزومات دکوراسیون خانه های ایرانی است و توجه خاصی به آن معطوف می گردد. از این رو طراحان و سازندگان، مدل های بسیار متنوعی از این محصول را به بازار ارائه می دهند تا نیاز تمام سلیقه ها را برآورده سازند. بعضی از افراد مدل های کلاسیک را می پسندند و برخی دیگر طرفدار طرح های مدرن نظیر میز تلویزیون پازلی هستند.

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون شیشه ای از جمله میزهایی است که در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این مدل میز در مقایسه با سایر مدل ها ارزان تر است و با دکوراسیون تمام خانه ها همخوانی دارد. میزهای شیشه ای با ظاهر یکدست و براق خود تلویزیون و اشیاء دکوراتیو مجاور آن را به زیبایی به نمایش می گذارند و اصولاً در رنگ های مشکی و دودی به بازار عرضه می شوند.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی و مدرن به شکل بوفه و دکورهای دیواری طراحی و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مدل های میز تلویزیون چوبی اصولاً از جنس نئوپان، ام دی اف و چوب طبیعی می باشند و دارای کشو و طبقات مختلف برای قرار دادن وسایل هستند. میز تلویزیون روستیک از جمله میزهایی است از چوب طبیعی ساخته می شود که نه تنها در دکوراسیون خانه های روستیک بلکه در سایر دکوراسیون ها نیز زیبایی بی نظیری به فضا می بخشد. قیمت میز تلویزیون مدرن چوبی به نسبت قیمت میز تلویزیون شیشه ای گران تر است.

میز تلویزیون برنز

میز تلویزیون برنزی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و طول عمر آن طولانی می باشد. در طراحی این مدل میز از ترکیب برنز با سایر متریال ها نظیر شیشه، MDF، چوب طبیعی و … استفاده می شود که هر کدام از این مدل ها از نظر زیبایی فوق العاده هستند و به دلیل ترکیب رنگ جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل می بخشند. میز ال سی دی برنزی در انواع ساده و کار شده به صورت آماده یا سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مدل میز تلویزیون مدرن بگیرم یا کلاسیک؟

اولین قدم برای انتخاب بهترین مدل میز تلویزیون این است که سبک دکوراسیون و چیدمان خانه را بررسی کنید. به طور کلی اگر دکوراسیون منزل تان از سبک مدرن پیروی می کند، باید به سراغ انواع میز تلویزیون به سبک مدرن بروید. و هچنین اگر دکوراسیون آن به سبک کلاسیک باشد، باید میز تلویزیونی به سبک کلاسیک بخرید. اما برای انتخاب دقیق از بین مدل های مدرن یا کلاسیک، لازم است که کمی به جزئیات منزل تان توجه بیشتری کنید.

به عنوان مثال:

  1. مبلمان منزل تان دارای پایه های چوبی هستند یا فلزی؟
  2. میز عسلی ها و میز جلو مبلی از چوب است یا سنگ؟
  3. آیا مبلمان شما رنگی رنگی است یا یا مینیمال و یا کلاسیک؟
  4. آیا از المان های دکوراتیو خاصی در دکوراسیون خانه استفاده کرده اید؟
  5. محل قرار گرفتن تلویزیون در منزل تان کجاست؟
  6. دیوار پشت تی وی را چگونه دیزاین می کنید؟ رنگ؟ کاغذ دیواری؟ شلف دیواری؟ گل های آویز؟
تصویر

کیفیت بالا در ساخت میز تلویزیون

میز تلویزیون باید با کیفیت باشد تا در طی گذر زمان فرسوده و بدفرم جلوه نکند. به عنوان مثال میز های تلویزیونی که در بلند مدت دچار خردگی می شوند و لب پر می شوند از همان شروع کار از متریال مرغوبی برای آن ها استفاده نشده است. یا به عنوان مثال سیاه شدن اکسسوری های طلایی رنگ میزهای سلطنتی نشان از بی کیفیتی آن دارد. باد کردن میزهای ام دی افی از کیفیت نامرغوب چوبی که در پرسه ساخت از آن استفاده شده است خبر می دهد. در زمان خرید میز تلویزیون کیفیت چوب، اکسسوری های استفاده شده و رنگ های به کار گرفته شده برای تهیه میز را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. همچنین باید به تناژ رنگی متناسب با فضای داخلی منزل خود نیز توجه داشته باشید تا با خرید میز یک محصول متناسب با فضای داخلی منزل در اختیار داشته باشید. ایده ال ترین ها از آن شما می شود اگر قدری در مورد چوب به کار گرفته شده در پرسه ساخت میز تلویزیون اطلاعات کسب کنید. چوب های راش، گردو و سفید بدون شک قیمت بالاتری را به شما تحمیل می کنند اما مزیت های بی شماری را از آن شما می کنند.

میز تلویزیون جدید چوبی به سلیقه غزال

  • غزال
  • آنکارا
  • توضیحات :

خانم غزال ایده های خود درباره میز تلویزیون را چنین بیان می کنند : "بدون موسیقی زندگی یک اشتباه خواهد بود. (فردریش_نیچه ) در خانه ما زمان بیش تری برای گوش دادن و نواختن موسیقی صرف می شود تا تماشای تلویزیون، به همین علت روی میز تلویزیون ضبط صوت قرار دادیم تا نقش یکدیگر را کامل کنند. رنگ غالب در اکسسوری های خانه رنگ مسی، مشکی و طلایی هست، دستگیره های کمد میز تلویزیون هم در طیف این رنگ ها انتخاب شده اند." در مورد این طرح می توان گفت که محل قرارگیری تلویزیون هم به درستی انتخاب شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (119 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (37 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (32 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 7 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 7 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 7 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر 1403
برای بازیگر زن سریال «ستایش» دعا کنید+عکس/ عمل جراحی سنگین تومورِ خانم بازیگر
آموزش انواع کرلی در خانه+عکس
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی