میز تلویزیون باید چه ویژگی هایی دارد؟ و انواع آن

  پنجشنبه، 29 آبان 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
میز تلویزیون باید چه ویژگی هایی دارد؟ و انواع آن
به جرات می توانم بگویم که تلویزیون جز جدایی ناپذیر از زندگی همه ماست و شاید کم تر خانه ای را بیابیم که تلویزیون در آن وجود نداشته باشد. خوب یا بد باید این مسئله را بپذیریم و این را هم قبول کنیم که میز تلویزیون هم یکی از عناصر مهم در دکوراسیون خانه های ما محسوب می شود.

به جرات می توانم بگویم که تلویزیون جز جدایی ناپذیر از زندگی همه ماست و شاید کم تر خانه ای را بیابیم که تلویزیون در آن وجود نداشته باشد. خوب یا بد باید این مسئله را بپذیریم و این را هم قبول کنیم که میز تلویزیون هم یکی از عناصر مهم در دکوراسیون خانه های ما محسوب می شود. بنابراین طبیعی است که به دنبال بهترین میز تلویزیون برای منزل خود باشیم. زمانی که صحبت از تلویزیون می شود، از نظر یک دکوراتور و طراح داخلی، از مدل تلویزیون و اندازه آن گرفته تا مدل میز، محل قرار گیری در دکوراسیون، تزیین میز تلویزیون و حتی دکوراسیون پشت تلویزیون همگی مهم تلقی شده و باید با دانش و دقت درمورد آن ها تصمیم گیری شود.

میز تلویزیون

میز تلویزیون از جمله ملزومات دکوراسیون خانه های ایرانی است و توجه خاصی به آن معطوف می گردد. از این رو طراحان و سازندگان، مدل های بسیار متنوعی از این محصول را به بازار ارائه می دهند تا نیاز تمام سلیقه ها را برآورده سازند. بعضی از افراد مدل های کلاسیک را می پسندند و برخی دیگر طرفدار طرح های مدرن نظیر میز تلویزیون پازلی هستند.

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون شیشه ای از جمله میزهایی است که در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این مدل میز در مقایسه با سایر مدل ها ارزان تر است و با دکوراسیون تمام خانه ها همخوانی دارد. میزهای شیشه ای با ظاهر یکدست و براق خود تلویزیون و اشیاء دکوراتیو مجاور آن را به زیبایی به نمایش می گذارند و اصولاً در رنگ های مشکی و دودی به بازار عرضه می شوند.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی و مدرن به شکل بوفه و دکورهای دیواری طراحی و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مدل های میز تلویزیون چوبی اصولاً از جنس نئوپان، ام دی اف و چوب طبیعی می باشند و دارای کشو و طبقات مختلف برای قرار دادن وسایل هستند. میز تلویزیون روستیک از جمله میزهایی است از چوب طبیعی ساخته می شود که نه تنها در دکوراسیون خانه های روستیک بلکه در سایر دکوراسیون ها نیز زیبایی بی نظیری به فضا می بخشد. قیمت میز تلویزیون مدرن چوبی به نسبت قیمت میز تلویزیون شیشه ای گران تر است.

میز تلویزیون برنز

میز تلویزیون برنزی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و طول عمر آن طولانی می باشد. در طراحی این مدل میز از ترکیب برنز با سایر متریال ها نظیر شیشه، MDF، چوب طبیعی و … استفاده می شود که هر کدام از این مدل ها از نظر زیبایی فوق العاده هستند و به دلیل ترکیب رنگ جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل می بخشند. میز ال سی دی برنزی در انواع ساده و کار شده به صورت آماده یا سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مدل میز تلویزیون مدرن بگیرم یا کلاسیک؟

اولین قدم برای انتخاب بهترین مدل میز تلویزیون این است که سبک دکوراسیون و چیدمان خانه را بررسی کنید. به طور کلی اگر دکوراسیون منزل تان از سبک مدرن پیروی می کند، باید به سراغ انواع میز تلویزیون به سبک مدرن بروید. و هچنین اگر دکوراسیون آن به سبک کلاسیک باشد، باید میز تلویزیونی به سبک کلاسیک بخرید. اما برای انتخاب دقیق از بین مدل های مدرن یا کلاسیک، لازم است که کمی به جزئیات منزل تان توجه بیشتری کنید.

به عنوان مثال:

  1. مبلمان منزل تان دارای پایه های چوبی هستند یا فلزی؟
  2. میز عسلی ها و میز جلو مبلی از چوب است یا سنگ؟
  3. آیا مبلمان شما رنگی رنگی است یا یا مینیمال و یا کلاسیک؟
  4. آیا از المان های دکوراتیو خاصی در دکوراسیون خانه استفاده کرده اید؟
  5. محل قرار گرفتن تلویزیون در منزل تان کجاست؟
  6. دیوار پشت تی وی را چگونه دیزاین می کنید؟ رنگ؟ کاغذ دیواری؟ شلف دیواری؟ گل های آویز؟
تصویر

کیفیت بالا در ساخت میز تلویزیون

میز تلویزیون باید با کیفیت باشد تا در طی گذر زمان فرسوده و بدفرم جلوه نکند. به عنوان مثال میز های تلویزیونی که در بلند مدت دچار خردگی می شوند و لب پر می شوند از همان شروع کار از متریال مرغوبی برای آن ها استفاده نشده است. یا به عنوان مثال سیاه شدن اکسسوری های طلایی رنگ میزهای سلطنتی نشان از بی کیفیتی آن دارد. باد کردن میزهای ام دی افی از کیفیت نامرغوب چوبی که در پرسه ساخت از آن استفاده شده است خبر می دهد. در زمان خرید میز تلویزیون کیفیت چوب، اکسسوری های استفاده شده و رنگ های به کار گرفته شده برای تهیه میز را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. همچنین باید به تناژ رنگی متناسب با فضای داخلی منزل خود نیز توجه داشته باشید تا با خرید میز یک محصول متناسب با فضای داخلی منزل در اختیار داشته باشید. ایده ال ترین ها از آن شما می شود اگر قدری در مورد چوب به کار گرفته شده در پرسه ساخت میز تلویزیون اطلاعات کسب کنید. چوب های راش، گردو و سفید بدون شک قیمت بالاتری را به شما تحمیل می کنند اما مزیت های بی شماری را از آن شما می کنند.

میز تلویزیون جدید چوبی به سلیقه غزال

  • غزال
  • آنکارا
  • توضیحات :

خانم غزال ایده های خود درباره میز تلویزیون را چنین بیان می کنند : "بدون موسیقی زندگی یک اشتباه خواهد بود. (فردریش_نیچه ) در خانه ما زمان بیش تری برای گوش دادن و نواختن موسیقی صرف می شود تا تماشای تلویزیون، به همین علت روی میز تلویزیون ضبط صوت قرار دادیم تا نقش یکدیگر را کامل کنند. رنگ غالب در اکسسوری های خانه رنگ مسی، مشکی و طلایی هست، دستگیره های کمد میز تلویزیون هم در طیف این رنگ ها انتخاب شده اند." در مورد این طرح می توان گفت که محل قرارگیری تلویزیون هم به درستی انتخاب شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (331 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (88 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (64 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (47 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (35 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (34 نظر) در آستانه عید قربان یادی کنیم از خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (32 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (31 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (26 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (24 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) صحبت های تامل برانگیز آقای قرائتی: نکته سنجی های مسعود پزشکیان از زبان ایشان+ویدئو/ وقتی انگشت های دست به ده تا رسید نیاز به حساب و کتاب نداره... (16 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 29 خرداد 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد 1403
اولین جزئیات از شرایط جسمانی آیت الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید عالیقدر بعد از انتقال به بیمارستان
رهبر معظم انقلاب چندبار به سفر حج مشرف شده‌اند؟+عکس ایشان در لباس احرام
سوابق علمی 6 کاندیدای چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری
فراخوان دانشگاه تهران برای جذب سرباز امریه در شهریور ماه
آچمز شدن دوباره منافقین با دو ضربه مهلکی که خوردند / بدبخت ترین گروه تروریستی دنیا!
زنده بیرون درآوردن نوزادان دوقلوی یاسوجی از سردخانه!
تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه 28 خرداد
سیدحسن خمینی: هر کس دلش برای مملکت می‌سوزد، نسبت‌ به حضور در انتخابات مسئول است
دخترِ جوان تهرانی در حالت مستی تصادف کرد و مرد!
قربانیان تجاوز راز خود را به خواستگارشان بگویند؟
خرید و فروش میلیونی همستر کامبت و معاوضه با خودرو!
سرانجام مجلل‌ترین عروسی قرن در ایران به کجا کشید؟ ترس عروس از سوار شدن بر «فیل» تا...