مشخصات فنی خودروی مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۲۱

  چهارشنبه، 26 آذر 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
مشخصات فنی خودروی مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۲۱
به نظر می‌رسد مرسدس میباخ با ارائه خودروی لوکس دیگری از اس کلاس، می‌خواهد مشتریان بیشتری را جذب کند. برای ثروتمندان و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ، خرید این خودرو لوکس می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، چندی پیش بود که «مرسدس بنز» از لوکس ترین و جدیدترین محصول خود یعنی «S کلاس» رونمایی کرد و حالا نوبت به نسخه جذاب «میباخ» این مدل رسیده است.

میباخ S کلاس که در نسخه های قدیمی تر هم به عنوان یک «لیموزین» لوکس شناخته می شد، حالا با انبوهی از تکنولوژی و لوکس بودن معرفی شده که بیش تر مشخصات منحصر به فرد در این خودرو مربوط به عقب کابین است که بیش تر مالکان این نوع خودروها در این قسمت می نشینند. نسبت به نسخه معمولی S کلاس ۲۰۲۱، در نمونه میباخ فاصله محوری نزدیک به ۱۸ سانتی متر افزایش داشته است و به ۳۴۰ سانتی متر رسیده است و این باعث می شود فضای بیش تری را در قسمت عقب کابین داشته باشیم. از نظر ابعادی میباخ S کلاس جدید ۵۴۶۸ میلی متر طول، ۱۹۲۰ میلی متر عرض و ۱۵۰۸ میلی متر ارتفاع دارد.

رسدس اس کلاس میباخ به صورت استاندارد به صندلی های ویژه ای مجهز است که اجزای مختلف آن به صورت مجزا قابل تنظیم هستند و این باعث می شود مالک این خودرو در قسمت عقب سفری راحت را تجربه کند. با تنظیمات جدید در این خودرو فضای استراحت پا تا دو اینچ افزایش داشته است و از دیگر ویژگی های جدید در این خودرو می توان به اضافه شدن حالت جدید ماساژ و گرم کن شانه و گردن اشاره کرد. پیکیج دیگری هم برای عقب قابل سفارش است که شامل دو میز تاشونده، گرم کن و سردکن نوشیدنی، تریم چوب، دو پرت یو لس بی و دو HDMI می شود.

تصویر
طراحی ظاهری مرسدس میباخ

پیشرانه مرسدس میباخ اس کلاس

اگرچه قیمت دقیقی برای این خودرو مشخص نشده، اما طبق اعلام شرکت تولیدکننده، مرسدس میباخ S کلاس در سال ۲۰۲۱ از یک موتور ۴ لیتری توربو دوقلو V8 به همراه یک موتور هیبریدی ۴۸ ولت بهره می گیرد. این پیشرانه ۴۹۶ اسب بخار قدرت را به چرخ های میباخ اس کلاس منتقل می کند، که ۳۳ اسب بخار از مدل قبلی بیشتر است. روی همه مدل های ۲۰۲۱ این خودرو سیستم AWD 4Matic نصب می شود. آیا مرسدس میباخ اس کلاس جدید جایگزین مدل S650 خواهد شد؟ میباخ S650 دارای یک پیشرانه V12 بود، اما مشخص نیست که آیا در اس کلاس ۲۰۲۱ هم از چنین پیشرانه ای استفاده خواهد شد یا خیر.

مرسدس میباخ، خودرویی برای سواری و راحتی مسافران

مشخصا مرسدس میباخ این خودرو را بیشتر برای سواری و راحتی سرنشینان ساخته است، تا اینکه فقط توجه خود را به راننده و رانندگی معطوف کند. البته به این معنی نیست که رانندگی با مرسدس میباخ اس کلاس تجربه ای ناخوشایند برای راننده باشد، بلکه تغییرات اعمال شده در این خودرو بیشتر به منظور راحتی و رضایت سرنشینان انجام گرفته است. یکی از این تغییرات افزایش فاصله بین چرخ ها است، که در اس کلاس جدید ۷ اینچ نسبت به قبل بیشتر شده است. این افزایش فاصله بین چرخ ها باعث شده تا کابین عقب این خودرو خیلی جادارتر شود و اگر تجهیزاتی مانند صندلی ها ماساژور و گرم کن گردن و شانه روی آن نصب شود، تبدیل به یکی از بهترین خودروها برای سواری و راحتی مسافران می گردد.

بدنه دو رنگ مرسدس میباخ اس کلاس

به دلیل تقاضای بسیار زیاد مشتریان، میباخ تصمیم گرفت تا خودروی جدید را به صورت دو رنگ به بازار عرضه کند. مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۲۱ را می توان به صورت دو رنگ سفارش داد. خط تقسیم بندی رنگ ها به صورت دستی اعمال شده و به همراه دیگر جزئیات طراحی بدنه خارجی در این خودرو، مرسدس میباخ اس کلاس جدید را به خودروی زیبایی تبدیل کرده است. یکی از این جزئیات، نوار کروم روی کاپوت است که از ابتدا دوباره طراحی شده است. جلو پنجره نیز با پره های عمودی کروم، باعث جذاب تر شدن نمای جلوی این خودرو شده است. رنگ آمیزی عالی و رنگ بندی جدید مواردی است که در این سدان لوکس به چشم می آید.

تصویر
طراحی ظاهری مرسدس میباخ

جزئیات در طراحی خارجی میباخ اس

طول بیشتر و دو رنگ بودن تنها تغییرات اعمال شده در مرسدس میباخ جدید نیست. اس کلاس جدید درهای بزرگ تری دارد و لچکی های آن نیز نسبت به مدل قبلی تغییر کرده است. همچنین نشان میباخ در کنار درها دیده می شود. درهای عقب برقی هستند و حتی در سربالایی و سرپایینی هم راحت باز می شوند.

لوکس ترین مرسدس از نظر طراحی داخلی

طراحی داخلی مرسدس میباخ جدید حتی از طراحی داخلی مرسدس بنز S کلاس هم لوکس تر و شیک تر است. در دور تکیه گاه های صندلی های جلو نوارهای چوبی به کار رفته و باعث می شود تا کابین میباخ اس کلاس شبیه به یک اتاق پذیرایی لوکس دیده شود. همچنین تزئینات داخلی میباخ هم شیک تر شده است.

یکی از اولین امکاناتی که در میباخ جدید به چشم می آید، نور قابل تنظیم در کابین عقب است که به سرنشینان این امکان را می دهد تا میزان نور و همچنین زاویه و وضعیت روشنایی را تنظیم کنند و بدین ترتیب در عقب خودرو می توان فضای مناسبی را برای کار و یا استراحت فراهم کرد.

با توجه به اینکه در طراحی داخلی مرسدس میباخ S کلاس از هر دو عنصر دیجیتال و آنالوگ استفاده شده، ترکیب متوازنی از سنت و مدرنیته را در این خودرو می بینیم. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مخصوص راننده و همچنین صفحه نمایش ۱۲.۸ اینچی در کنسول مرکزی، دنیای تکنولوژی را زیر انگشتان شما قرار می دهد و پدال های استنلس استیل به همراه نوارهای کروم، حس رانندگی در آینده را منتقل می کند. از سوی دیگر، در طراحی این خودرو لوکس شاهد طرح های سنتی، نوارهای چوبی، نشان مرسدس و چرم گران قیمت هستیم.

اگر هیچ کدام از این موارد به نظرتان چشمگیر نمی آید، می توانید از یخچال موجود در صندلی عقب استفاده کنید. ظرفیت این یخچال ۱۰ لیتر است و در صورت نیاز به فضای بیشتر، می توانید آن را از خودرو خارج کنید.

جلوگیری از ورود صدای خارج خودرو، سیستم صوتی باکیفیت در داخل خودرو

درست است که در مدل های قبلی میباخ هم سر و صدای کمی از خارج خودرو شنیده می شد، اما در مرسدس میباخ اس کلاس جدید، میزان صدای خارجی کمتر هم شده است. سیستم جلوگیری از صدای جاده به سرنشینان این امکان را می دهد تا تقریبا هیچ صدایی را از حرکت خودرو و موتور اتومبیل نشوند.

جلوگیری از ورود صدای خارجی این امکان را فراهم می کند تا موسیقی پخش شده از سیستم صوتی فراگیر ۴D مرسدس بهتر شنیده شود. این مورد بخشی از سیستمی است که مرسدس آن را آسایش انرژی بخش می نامد.

مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۲۱، بیش از حد راحت و آرام، اما ایمن

به نظر می رسد مرسدس میباخ با ارائه خودروی لوکس دیگری از اس کلاس، می خواهد مشتریان بیشتری را جذب کند. برای ثروتمندان و صاحبان کسب وکارهای بزرگ، خرید این خودرو لوکس می تواند هیجان انگیز باشد. مرسدس میباخ S کلاس جدید برای ایمنی بیشتر سرنشینان از سیستم تعلیق ایرماتیک و داینامیک سلکت استفاده می کند. فرمان پذیری عقب این خودرو لوکس نیز باعث شده تا شعاع چرخش آن دو متر کمتر شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (13 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان