دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

مراکز خرید معروف و دیدنی پاریس 

دوشنبه، 03 تیر 1398
پاریس سرزمین مد است و نامش همیشه میان مراکز مد مشهور دنیای غرب مثل نیویورک، لندن و میلان می‌درخشد؛ بنابراین بهترین جا برای خرید پوشاک اصل از معروف‌ترین و البته گران‌ترین طراحان فرانسوی مثل شنل و لویی ویتون است.

دپارتمان استور | printemps

اگر میخواهید همه جور کالا را یک جا ببینید بهترین کار مراجعه به یکی از دپارتمان استورهاست.  Printemps یکی از بزرگترین  دپارتمان استورهاست که در سفر به پاریس می توان به آن مراجعه کرد. از کیف و کفش گرفته تا زیورآلات و وسایل آرایشی و بهداشتی در این مرکز ارایه می شود.

 

لادفانس | La Défense

شاید ندانید لادفانس که بزرگترین قطب تجاری و اقتصادی اروپاست در شهر پاریس قرار گرفته است. در این منطقه که به نیویورک پاریس شهرت گرفته برندها و شرکت های معروف جهان را خواهید یافت. برندهایی نظیر سواچ، زارا، منگو، لاکوست، لنسل،گس و تافسیل را می توانید در لادفانس ببینید. ابن ناحیه از جذابترین مراکز خرید پاریس محسوب می شود.

 

پاساژهای قدیمی و معروف پاریس

بسیاری از بازارهای قدیمی پاریس که عموما در قرن ۱۸ میلادی به وجود آمده بودند در احداث بلوار اوسمن از بین رفتند. سر زدن به این بازارهایی که در گذشته مورد توجه اشراف بودند خالی از لطف نیست. یکی از این بازارها که پاساژی با سقف شیشه ای و کفی مرمریست و در منطقه ۲ پاریس واقع شده است پاساژ گراند سر  ( Grand cerf ) نام دارد و گردشگران می توانند صنایع دستی، جواهرات و عتیقه جات را در آنجا مشاهده و خریداری کنند. پاساژ ژوفروا (jouffroy ) تنها پاساژی بود که از شیشه و آهن ساخته شده است . این پاساژ که به موزه گره ون راه دارد، تعداد زیادی مغازه برای خرید دارد. گردشگرانی که به فشن و مد و وسایل خانه علاقمندند بازدید از گالری ویوین را نباید از دست دهند!

 

خیابان شانزه لیزه | Champs-Elysées

بدون شک خیابان شانزه لیزه مشهورترین خیابان جهان است. این خیابان که همگان آن را بهشت مد می شناسند طولی در حدود ۱۹۱۰ متر دارد. نواع سینماها، کافه ها، بوتیک ها و مغازه ها را می توان در این خیابان دید. گردشگرانی که پاریس را انتخاب می کنند از دیدن این خیابان غافل نمی شوند. برندهای معروف دنیای مد از جمله بنتون و زارا را میتوان در این خیابان دید.

 

محله مون پارناس | Montparnasse

در محله مون پارناس یکی از بزرگترین برج های اروپا واقع شده است. این محله به کافه ها و استودیوهای موسیقی اش مشهور است. در داخل برج مون پارناس انواع مبلمان، وسایل خانه و مغازه های مد را می توان دید.

 

گالری لافایت | Galeries Lafayette

از دیگر مراکز خرید پاریس می توان به گالری فایت اشاره کرد. گالری فایت که در سال ۱۸۹۶  تاسیس شد 3 ساختمان دارد. این گالری یک فروشگاه تمام پاریسی را به نمایش می گذارد. در این فروشگاه همه چیز با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می شود. گردشگرانی که قصد خرید هم ندارند دیدن گالری فایت را از دست نمی دهند چرا که فرصت قهوه خوردن در کافه های آن و تماشای زیبایی های آن حس بی نظیری را القا می کند.

 

BHVمرکز خرید

از جمله مراکز خرید پاریس که برای خریداران صرفه اقتصادی نیز دارد می توان به BHV اشاره کرد. به دلیل صرفه اقتصادی این بازار مملو از جمعیت می باشد. تمامی وسایل مورد نیاز از وسایل خانه تا لوازم آرایشی و بهداشتی و مد در این بازار به فروش می رسد.

 

مرکز خرید زیرزمینی کاروزل دو لوور | Carrousel du Louvre

اگر در پاریس به موزه لوور می روید حتما از کاروزل دو لوور هم دیدن کنید. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید پاریس می باشد که اولین فروشگاه اپل در پاریس در آن افتتاح شد.

 

برسی ویلاژ | Bercy Village

با رفتن به برسی ویلاژ یکی از زیباترین مراکز خرید پاریس را می توانید ببینید. یک سینما، مغازه های کوچک و رستوران ها و کافه هایی که از انبارهای قدیمی نوشیدنی ساخته شده اند در این بازار دیده می شود.

 

بازارهای رو باز پاریس

اگر نمیخواهید اجناس را گران بخرید به بازار سن اوون ” ST- ouen ” سری بزنید. اجناس ارزان قیمت و دست دوم زیادی را می توانید در این بازار مشاهده کنید. رود داگر ” Rue Daguerre ”  بازاری است که در آنجا انواع پنیرهای مختلف ارایه می شود. علاقمندان به تست طعم های مختلف پنیر می توانند به این بازار سری بزنند.

علاقمندان به گل و گیاه بهتر است به که دولا مژیسری quai de la Megisserie سری بزنند.علاقمندان به عتیقه ها و اجناس قدیمی می توانند سری به مونتروی ” Montreuil ” بزنند. در این بازار می توان بر سر قیمت اجناس چونه زد.

اگر دوست دارید غذایی اصیل فرانسوی با قیمتی مناسب بخورید به بازار میدان الیگر ” Marshe Place d Aligre ” سری بزنید. البته ساعت کار این بازار تا ساعت 12 ظهر می باشد.

 

بوگرونل پاریس

بوگرونل پاریس، مرکز خریدی در ناحیه ۱۵ام آروندیسمنت (۱۵th Arrondissement)، و نزدیک رودخانه سین (River Seine)، است و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از برج ایفل قرار گرفته است و با پای پیاده نیز به آن خواهید رسید. آنچه که در مورد این مرکز خرید حائز اهمیت دارد، آن است که این مرکز خرید، بزرگ‌ترین مرکز خرید در شهر پاریس محسوب می‌شود.

این مرکز خرید در خیابان ۱۲ رو لینویس (۱۲ Rue Linois)، قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است. این مرکز خرید هر روز صبح در ساعت ۱۰ صبح باز می‌شود. این مرکز خرید، بیش از ۱۲۰ فروشگاه و رستوران دارد.

یکی دیگر از نشان‌های برجسته در نزدیکی این مرکز خرید، نسخه المثنی از مجسمه آزادی آمریکا به ارتفاع ۳۷٫۷۳ پایی است که هدیه‌ای از ایالات متحده آمریکا به فرانسه در سال ۱۸۸۹ بوده است.

برای دسترسی به این مرکز خرید، می‌توانید از خطوط ۶ و ۱۰ مترو استفاده کنید که در نزدیکی این مرکز خرید، ایستگاه‌های ۱۰ Javel ، ۱۰ Charles Michel و ۶ Bir Hakeim قرار دارد. در نزدیکی این مرکز خرید، هم پارکینگی با ۱۱۰ فضای خالی قرار دارد.

 

فورم دی آل (Forum des Halles)

لس هالز (Les Halles)، در ابتدا بازار مواد غذایی سالم و تازه بود، تا اینکه در سال ۱۹۷۱، تخریب شد و به فوروم دس هالز تغییر یافت؛ مرکز خریدی امروزی که بخش زیادی از آن، زیرزمینی است و از بخش زیر زمینی آن به طور مستقیم به شبکه اکسپرس منطقه‌ای (RER)، متصل می‌شود. این مرکز خرید، به طور سالانه پذیرای ۱۵۰٫۰۰۰ گردشگر است. این مرکز خرید، دارای ۱۶۸ فروشگاه است و خطوطی که می‌توان با مترو به این مرکز خرید رسید، خطوط مترو ۱، ۴، ۷، ۱۱ و ۱۴ است. پارکینگ این مرکز خربد، دارای ۲۱۰۰ جای پارک است.

اگر قصد دارید در کنار خرید به سینما و استخر هم بروید، این مکان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. فورم دی آل، مکانی شگفت‌انگیز  است که از ۱۵۰ فروشگاه و ۱۷ رستوران ساخته شده و توجه توریست ها را به خود جلب کرده است. این مکان کاملا به سبک فرانسوی ساخته شده که با محوطه آن حسی پر از انرژی و هیجان را تجربه خواهید کرد.

 

متروپل (Metropole)

این مرکز خرید در خیابان ۱۷ام د اسپلوگوس (des Spelugues) قرار دارد و در ساعت ۷٫۳۰ عصر بسته می‌شود. متروپل، یکی از بهترین و گرانترین مراکز خرید شهر موناکو است و طراحی و معماری خاص آن نظر گردشگران را به خود جذب کرده است. این مرکز خرید سه طبقه بوده و شامل مجموعه‌ای از مغازه‌های عتیقه، پوشاک و مد، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، چرم، کیف و کفش، جواهرات و ساعت است.

 

منطقه کندامین (La Condamine)

منطقه ای در موناکو که به خاطر بوتیک‌ها و مغازه‌های فراوانش بسیار مشهور است. این مکان یکی از قدیمی‌ترین مناطق موناکو است و ۲۰۰ فروشگاه را در برگرفته است. گفتنی‌ست که در همین راستا می‌توانید به بازار قدیمی این شهر نیز سر بزنید.

 

تراس دو پور  (Terrasses du port)

تراس دو پور، یکی از مراکز خرید مهم فرانسه  است که در شهر مارسی واقع شده است. برای رسیدن به این مرکز خرید، باید به خیابان ۹ام کوآی‌د لازارت (۹ Quai du Lazaret)، بروید. تراس دو پور، همه روزه ساعت ۸ شب، بسته می‌شود و فضای پارکینگ آن، ۲۶۰۰ جایی است. این مرکز خرید که به تازگی ساخته شده، دارای ۱۹۰ فروشگاه در چهار طبقه است. همچنین شما با گشت و گذار در این مکان، محصولات داخلی و برندهای خارجی را خواهید دید و در بالکن تراس دو پور می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از بندر را مشاهده کنید. اگر قصد سفر به مارسی را دارید، می توانید از سانتر بورس، گران لیتورال و دیگر مراکز خرید این شهر نیز دیدن کنید.

 

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس